Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> ساخت توپ
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

ساخت توپ
نويسنده
پيغام
4M|R D4NG3R
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 29 تير 1392
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: بوشهر


شنبه 29 تير 1392 - 05:22
پاسخ بصورت نقل قول
سلام من با جاوا اسکریپت می خوام کاری کنم که وقتی روی اسپیس میزنیم یه توپی همینجوری به جلو بره. البته من یه کاری کردم که وقتی دستمون روی اسپیس هست میره جلو وقتی دستمون رو بر میداریم توپ متوقف میشه. چطور این کارو کنم

و یه چیز دیگه. چطور کاری کنم که وقتی این توپ چند بار به یه جسمی بخوره اون جسم غیب بشه

_________________
سلام من خبرنگار دنیای بازی های رایانه ای هستم و یک وبسایت هم دارم که توش خبر ها، تریلر ها، تصاویر و نقد و بررسی های خودم رو میزارم.
من موتور های یونیتی و آنریل رو بلدم ولی حرفه ای نیستم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


شنبه 29 تير 1392 - 08:44
پاسخ بصورت نقل قول
مشخصه شما تا حالا برنامه نویسی نکردین وگرنه همچین سوالایی نمی پرسیدید ! اینطوری نمیشه پیشرفت کنید . باید مبانی رو یاد بگیرید.
در مورد سوال اولتون خیلی راحت یک bool تعریف کنید که هنگام شروع بازی false باشه و با زدن space مقدارش تغییر کنه. حالا یک چک ساده میخواد که متغیر true هست یا نه اگر بود بره جلو.

2- مستندات OnCillisonEnter و OnTriggerEnter رو بخون برای تشخیص برخورد به کار می روند. برای مخفی کردن هم باید renderer.enabled رو false کنید.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
4M|R D4NG3R
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 29 تير 1392
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: بوشهر


1 شنبه 30 تير 1392 - 10:37
پاسخ بصورت نقل قول
نه من برنامه نویسی بلد هستم ولی برای بازی چون تاحالا کار نکردم نمی دونستم

_________________
سلام من خبرنگار دنیای بازی های رایانه ای هستم و یک وبسایت هم دارم که توش خبر ها، تریلر ها، تصاویر و نقد و بررسی های خودم رو میزارم.
من موتور های یونیتی و آنریل رو بلدم ولی حرفه ای نیستم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


3 شنبه 1 مرداد 1392 - 01:11
پاسخ بصورت نقل قول
اين سوالات بسيار ساده هستن.
خوب تو رويداد كي دون مشخص كن كه موقعيت 3 بعدي كره تغيير كنه همين.
يه متغير سراسري هم براي شمارش تعداد برخورد بزار.
اين مباحث چيزي نيست بزرگوار كه بخواي مطرح كني. تو اينترنت يه سرچ بزني كلي مطلب گيرت مياد.

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


4 شنبه 2 مرداد 1392 - 11:50
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید که انقدر رک میگم شما از لحاظ ذهن تئوریک و الگوریتم مشکل دارید ، پیشنهاد میکنم اول این قسمت ها رو تقویت کنید بعد وارد کد نویسی صنعت گیم بشید.

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |