ورود به سایت راهنمایی ثبت نام پیغام های شخصی دریافت پست های جدید
ساخت و توسعه بازی های کامپیوتری 2 و 3 بعدی
آخرین پیغام - پست شده توسط : Ali - - شنبه, 28 آپريل 2012 - 11:34
 
در گوگل، عبارت "zerg rush" رو سرچ کرده و از نتیجه لذت ببرید. کلیک کردن روی مزاحمین یادتون نره! PDT_009
punto_vert.gif (43 byte)
اخبار

اخبار->آخرین اخبار   
آغاز فروش بازی اندروید مار و پله آکواریومی در کافه بازار

به راستی که انسان خوشترین لحظات را در دوران کودکی سپری می کند. انواع بازی ها در آن دوران دلچسب بود و خیلی از آنها را محال است فراموش کنیم. یکی از معروفترین بازی هایی که بدون تردید خیلی از ما آن را تجربه کردیم “مار و پله” نام دارد که این بار توسط شرکت توسعه مجازی کادوس، و استودیو بازی سازی غول آخر، در شکل و فرمی جدید برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی شما تهیه شده است.

لینک خرید بازی: مار و پله آکواریومی در کافه بازار

 

 بازی اندروید مار و پله آکواریومی

بازی اندروید مار و پله آکواریومی
 

 شما می توانید نقد و بررسی تخصصی این بازی را در وب سایت AppReview ملاحظه فرموده و در صورت تمایل به خرید، با مراجعه به صفحه اختصاصی بازی در مارکت کافه بازار، یک نسخه از بازی را تهیه فرمایید.

...


ارسال شده توسط Ali, شنبه, 03 آگوست 2013 - 08:55 , نظرات(0), خواندن همه
حضور نمایندگان ایران در میان 20 کشور پیشرو صنعت بازی رایانه ای دنیا در سنگاپور

نمایشگاه سالیانه کژوال کانکت با حضور بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، برای نخستین بار در آسیا و به میزبانی کشور سنگاپور از روز سه شنبه 22 می برابر با 2 خرداد در محل سالن های کتفرانس ها و همایش های بین المللی شهر سنگاپور ( Suntec convention center) در حال برگزاری است.


به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این گروه همایش ها که هر ساله در آمریکا و اروپا برگزار می شود امسال برای نخستین بار و با هدف جذب مخاطبان آسیایی در این قاره برپا شده است.


این همایش تنها پذیرای افراد متخصص و درگیر در صنعت بازی های کژوال است بطوری که حضور  بازدید کننده های عادی در آن امکان پذیر نیست.


بر اساس این گزارش، شرکت های تولید کننده بازی های کژوال، شرکت های توزیع کننده و خریدار بازی های کژوال، شرکت های ارائه دهنده خدماتی بازی ها مانند سیستم های پرداخت، موتورهای بازی و تبلیغاتی موبایل، دانشجویان رشته های دانشگاهی بازی ، از گروه های شرکت کننده در این همایش ها  هستند که بصورت غرفه دار یا بازدید کننده حضور دارند.


ارائه بیش از 100 سخنرانی در خصوص طراحی بازی های کژوال، بازی های موبایل، تولید بازی های کژوال، آینده بازی های کژوال، بازی های اجتماعی، آنالیز و فرصت های بازی های کژوال از سوی متخصصین ...


ارسال شده توسط Ali, پنجشنبه, 24 مه 2012 - 16:08 , نظرات(0), خواندن همه
آسمان دژ

بعد از پشت‌سر گذاشتن پنج منظمومه و فرار و فرودهای فراوان، نوبت به آوردگاه ششم رسیده است. با تلاشی که تیم توسعه‌گر شبیه‌ساز و فرماندهان وفادار بازی در این مدت انجام داده‌اند، بازی در شرایط پایدار فنی قرار گرفته و بیش از گذشته قابل رقابت با رقیبان قدرتمند خارجی است. بسیاری از پیشنهادهای فرماندهان و صاحب‌نظران در بازی پیاده‌سازی شده است. این بازی که یکی از پیشتازان عرصه تولید داخلی بازی‌های MMO است، می‌کوشد نظر سخت‌پسند ایرانیان را در عرصه‌ای که بازی‌های خارجی دایره را بر تولیدکنندگان داخلی تنگ‌تر می‌کنند، جلب کرده و خدمتی سرگرم‌کننده و شایسته را به ایرانیان ارایه دهد.

منظومه‌ی ششم بازی آسمان‌دژ هم‌اکنون منتظر شماست. بسیاری از مواردی که کاربران بازی خواهان تغییر آنها بوده‌اند در این منظوم ...


ارسال شده توسط Ali, دوشنبه, 14 مه 2012 - 14:41 , نظرات(0), خواندن همه
حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی باید در عرصه بازی های رایانه ای نمایان شود

رییس انجمن جامعه شناسان گفت: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی باید در عرصه بازی های رایانه ای نمایان شود و جشنواره بازی های رایانه ای تهران گامی موثر در این راستا است.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، امان اله قرایی درباره تولید بازی های رایانه ای بومی گفت: جامعه شناسان و روانشناسان باید در تحلیل بازی های خارجی به تولید کنندگان مشاوره دهند و باید بررسی کنیم هریک از این بازی ها چه پیامی را برای نسل جوان در پی دارند.

وی افزود: بازی رایانه ای خارجی که  به کشور ما وارد می شوند هدف داشته و به دنبال تخریب فرهنگ ما هستند و تاثیر عمیقی در روح و روان جوانان می گذارند.

به گفته رییس انجمن جامعه شناسان، غرب به درستی می داند چگونه فرهنگ خود را به نسل جوان تحمیل و از بازی های رایانه ای برای تحقق این هدف استفاده می کند.

قرایی ادامه داد: متخصصان بازی سازی باید در راستای تولید بازی هایی فعالیت کنند که در خدمت جامعه بوده و بینش کودکان را بالا ببرند و آنان را با فرهنگ و میراث ایرانی اسلامی آشنا کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: هر هنرمندی که اندیشه ترویج فرهنگ کشور را در بازی های رایانه ای نداشته باشد به معنای حقیقی بازی ساز ملی نیست.
...


ارسال شده توسط Ali, يكشنبه, 13 مه 2012 - 12:07 , نظرات(0), خواندن همه
بخش های اصلی و جنبی دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران اعلام شد

بخش های اصلی و جنبی دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران را دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری اعلام کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی سازان در بخش اصلی دومین جشنواره بازی های رایانه ای در سه بخش مسابقه بازی های ایرانی، طراحی کاراکتر و بازی نامه نویسی به رقابت می پردازند.

همچنین در بخش بازی های ایرانی آثار در قالب "بازی های بزرگ"، "بازی های برخط"، "بازی های موبایل" و "بازی های کوچک" بررسی و مورد داوری قرار خواهند گرفت.

در بخش جنبی دومین جشنواره بازی های رایانه ای نیز مسابقه "طراحی بازی برخط" و مسابقه ایده های قرآنی برگزار خواهد شد.
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران تیرماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت بانگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی ، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه بر ...


ارسال شده توسط Ali, چهارشنبه, 18 آپريل 2012 - 11:57 , نظرات(0), خواندن همه
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران تیرماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت بانگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهاي موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازي و تقویت تولیدات داخلی ، ایجاد فضاي رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنري میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی هاي رایانه اي در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه براي رشد و شکوفایی خلاقیت هاي دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازي اهداف برگزاری این نمایشگاه و جشنواره است. بر اساس این گزارش، جشنواره بین المللی بازی‌هاي رایانه اي در دو بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش های دانش آموزی برگزار می شود. بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازی هاي بزرگ ، مسابقه بازی‌های برخط Online، مسابقه بازی هاي موبایل ،مسابقه بازی هاي کوچک ،مسابقه طراحی کاراکتر،مسابقه بازی نامه نویسی است. مسابقه طراحی بازی آن لاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود و بخش آفرینش های دانش آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازی های رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های ...


ارسال شده توسط Ali, يكشنبه, 15 آپريل 2012 - 11:06 , نظرات(0), خواندن همه
نتایج مسابقه بازیسازی : یک نما، یک بازی

سرانجام دومین دوره از سری مسابقات بازی سازی وب سایت گیم ایمگ نیز به پایان رسید و پس از دو ماه و نیم تلاش و رقابتِ ۱۵ شرکت کننده، ۱۱ بازی به مرحله داوری رسید که شما می توانید آنها را با کلیک در اینجا، دانلود نمائید. سپس این بازی ها برای داوران مسابقه، آقایان فرهود فرمند (سازنده بازی زیبای کوهنورد)، رضا قرالو (نویسنده و منتقد مجله دنیای بازی)، محمد طالبیان (نویسنده و منتقد مجله بازی رایانه) و علی کسایی (بازیساز و مدیر وب سایت طراحان پارسی) ارسال شد و اکنون با اعلام نتایج نهایی این مسابقه در خدمت شما هستیم. ابتدا به سراغ بهترین بازی ها در بخش های جانبی می رویم:

بازی های برتر در بخش گرافیک:

۱- مزرعه دار فضایی
۲- گیتار بر علیه بیگانه ها
۳- دفاع از سرزمین

بازی های برتر در بخش گیم پلی:

۱- جولدیر
۲- توتیا در فرار
۳- دفاع از سرزمین، بابلز آپ، رنگ من

بازی های برتر در بخش صدا:

۱- جولدیر
۲- بابلز آپ، دفاع از سرزمین
۳- مزرعه دار فضایی، گیتار بر علیه بیگانه ها

خلاقانه ترین بازی ها:

۱- جولدیر
۲- توتیا در فرار
۳- بابلز آپ

 
اکنون به سراغ ۸ بازیی می رویم که در میان برندگان اصلی ای ...


ارسال شده توسط Ali, شنبه, 14 آپريل 2012 - 12:12 , نظرات(1), خواندن همه
فرا رسیدن نوروز باستانی و تبریک سال نو

آغاز سال 1391 رو به تمامی ایرانیان آزاد اندیش و سخت کوش تبریک عرض می کنیم. امیدواریم سال پیش رو، شاهد لغو تحریم های اقتصادی کشور باشیم و دوستان بازی ساز بتونن کارهای عالی و قدرتمندشون رو براحتی در مارکت آزاد و جهانی معرفی کنن و از همین طریق به فروش برسونن و نیاز نباشه تا مراحل دشوار و هفت خان رستم جهت تجاری سازی ایده هاشون رو در ایران رو بگذرونن. ...


ارسال شده توسط Ali, چهارشنبه, 21 مارس 2012 - 14:39 , نظرات(0), خواندن همه
 33 صفحات 1 2 3 4 5 ... آخرین »
 
punto_vert.gif (43 byte)
تالارهای گفتگوی تخصصی
سیستم تبلیغات پویا
مقالات تخصصی صنعت بازی
تالار گفتگوی پورتال طراحان پارسی، مکانی مطمئن برای آموختن و آموزاندن اصول و قوائد حاکم بر دنیای بازیهای کامپیوتری می باشد. شما می توانید آزادانه در تالارها شرکت کرده، مباحت مورد علاقه خود را جستجو کنید و حتی در بخش های جالب توجه، اظهار نظر کرده و به بحث و گفتگو با دیگران بنشینید.
آماده هستید؟ همین الان ثبت نام کنید و از امکانات متنوع فراهم شده بهره مند شوید!
سیستم تبلیغات پورتال طراحان پارسی به شما کمک می کند تا محصولات خود را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان قرار داده و قدرت پورتال طراحان پارسی را در جهت پیشبرد اهداف تجاریتان بکار گیرید. سیاست طراحان پارسی در پذیرش تبلیغات، خصوصا" تبلیغات مرتبط با موضوع فناوری اطلاعات، بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و امکانات زیادی در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
آیا در این زمینه سوالی دارید؟ ما آماده پاسخگویی هستیم.
پورتال طراحان پارسی به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه آموزش ساخت بازی های کامپیوتری در ایران، افتخار دارد که طیف گسترده ای از مقالات تخصصی صنعت ساخت بازی را در اختیار علاقمندان قرار دهد. تمامی این مقالات به رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند.
آماده مشاهده و مطالعه مقالات هستید؟ بخش دریافت فایل در یک کلیکی شماست!
طراحان پارسی | 2010 - 2004 | طراحی و پشتیبانی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس
هرگونه استفاده تجاری و غیر تجاری از مقالات و محتوای سایت، منوط به کسب اجازه رسمی از مدیریت پورتال می باشد.
قوانین سایت | شرایط ثبت مقالات | راهنمایی برای اعضای جدید