Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> بازيگوش
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
مهدي بازيان
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 تير 1384
تعداد ارسالها: 430
محل سكونت: اصفهان


1 شنبه 28 خرداد 1385 - 22:37
پاسخ بصورت نقل قول

سلام دوست عزیز کارتون خیلی قشنگ بود من چنین بازیهای بچه گونه خیلی خوشم میاد اکا یه سوال تویه تصویر بالا جدا این یه بازیه سه بعدیه ؟؟؟
میشه بگید چچجوری میشه به طور کلی چنین صحنه هایی درست کرد ؟
منظ.رم اینه که چچجوری تو یه محیط سه بعدی چنین صحنهایی مانند یه بازی دو بعدی درست کرد ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 05:03
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

كاري كه شما مي كنيد كوچيك نيست ولي من مي خوام بپرسم وقتي چيزي مثل maya - 3dmax - photoshop - unreal3 - renderware هست آيا بايد براي نوشتن يك نرم افزار جديد وقت بگذاريم؟


بله!!!
كسي نميخاد برنامه اي مثل photoshop رو دوباره بنويسه بحث سر ساختن انجين بازي هست.
ايا unreal 3 مجانی هست؟ یا اگه انجین مجانی( درحد تجاري ) هم وجود داره کسی تونسته بازی کاملی بدون دونستن طرز کار داخلی انجین بنویسه؟ اگه منظورتون game designer هست بهتره بدونید که یک game designer به یک تیم برنامه نویس احتیاج داره که هر کدومشون به تنهایی میتونن یک انجین رو بنویسن. unreal و امثال اون براي تسريع كار درست شدن نه براي 4 تا تازه كار!
اقاي الحسيني هم كه شما ميفرماييد چيزي جز يك مشت حرف بي مدرك ازشون نديديم!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 05:21
پاسخ بصورت نقل قول
ALI RAHIMI SHAHMIRZADI,
كاراتون خيلي جذاب هست من كه لذت بردم.
موفق باشيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 13:11
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
كاري كه شما مي كنيد كوچيك نيست ولي من مي خوام بپرسم وقتي چيزي مثل maya - 3dmax - photoshop - unreal3 - renderware هست آيا بايد براي نوشتن يك نرم افزار جديد وقت بگذاريم؟ يا بهتر با يادگيري و بكارگيريشون صنعت بازي رو راه بندازيم بر اين صورت مي تونيم با پلاگ اينهاي اختصاصي چيزي بيشتر از اونها بنويسيم! البته اين نظر منه! تو ايران خيلي ها سالهاست كه دارند سيتم عامل مينويسند ...
ساختن بازي براي من بيشتر از هر چيز مثل كارگرداني فيلم مي مونه . و به دنبال ساخت دوربين فيلم برداري نيستم اما انشاا... كه شما به نتيجه برسيد


تا تکنولوژی ساخت موتور بازی در ايران نباشه هيچ وقت نمی تونيم بازی حرفه ای بسازيم.
حتی شرکت هايی که از موتور های گرون قيمت مثل unreal3 هم استفاده می کنند برنامه نويسانی دارند که خودشون تجربه کافی برای نوشتن يک موتور بازی رو دارند.
در ضمن مثال شما هم فکر نمی کنم زياد درست باشه در مورد "ساخت دوربين فيلم برداری" چون قضيه برنامه نويس حرفه ای در گيم سازی کاملا فرق داره و در واقع ساختن فيلم با ساختن بازی هم متفاوت هست با اينکه ممکنه نقاط مشترکی هم داشته باشند.
واقعيت اينه که بيشتر بازی سازان معروف برنامه نويس حرفه ای بودند، نه چيز ديگه!!!، مثل john carmack و john romero طراح doom ، ويل رايت سازنده sims، تيم سوينی سازنده unreal ، جردن مچنر سازنده و طراح prince of persia قديمی و طراح سری prince of persia جديد و خيلی های ديگه ...
متاسفانه اين نکته ای هست که طراحان گرافيک ما کاملا نقش برنامه نويس های دست کم می گيرن ، و فکر می کنند که کارشون به استفاده از موتورهای آماده و اسکريپت نويسی محدود می شه.
اگه اينجوری بود که همه بازی ها يک جور می شدند و هيچ کس هم تکنولوژی و سبک جديدی تو بازی ها درست نمی کرد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 17:11
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از اينكه نظر دادي . به هر حال ما در شروع راهيم و ادعايي بيشتر از اين نداريم . بنابراين اميدوارم كه سطح كار ما ايراني ها هم به استانداردهاي جهاني نزديك بشه . Laughing
اما يه جا ديدم گفتي بازي ساختن با نرم افزار وقت تلف كردنه !؟ همه جاي دنيا همين كارو مي كنند. درسته؟ دايركت ايكس ماله نوشتنه انجينه نه بازي.

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 17:32
پاسخ بصورت نقل قول
آقاي 2sepul ! تا يه صنعت وجود نداشته باشه صنايع جانبي اش شكل نمي گيره اگه ما بشينيم تا 10 سال ديگه يه انجين خوب داشته باشيم 50 ساله ديگه عقبيم اينكه ميگي همه بازي سازهاي دنيا برنامه نويس بودن ماله دوره شروع بازيهاي تجاري بزرگه كه كاملا معقولانه هم هست اما حالا هنرمندايي مثل حبيب زرگرپور و پيتر جكسون بازي مي سازند . در بازيهاي جديد فكر حرف اول رو مي زنه نه كد نويسي. من هيچ وقت برنامه نويسها رو دست كم نمي گيرم و در كارهاي جديدم كنار كشيدم و فقط كار هنري رو جلو مي برم . اما دوست پر تعصب زود رنج ما كدوم كار؟ برنامه نويسان ما چيكار كردند كه ما بهشون افتخار كنيم؟
اگه اين اساتيد كمي به خودشون زحمت مي دادند كه تازه كارهايي مثل ما جرأت نمي كردند همچين جسارتهايي كنند.
براي سايت من هر روز 10 ها نامه مي رسه كه همشون برنامه نويسهايي هستند كه ايراد گرفتند و من به همشون مي گم اگه بلديد بفرماپيد در پروژه بعدي شما كار كنيد اما ديگه جوابي نمي دند.
فيلم سازي در سطح پايين تري از ساخت بازي قرار داره مي دونم . من تجربه ساخت چندين كار ويديويي داشتم . اما يك بازي به لحاظ بكارگيري تكنولوژي دقيقا مثله فيلمه ( اينو داشته باشين كه ما چند سال از تكنولوژي ساخت فيلم عقبيم ) درسته كه فيلمهايي مثل ماتريكس بخاطر ارتباط مستقيم با سازنده هاي تكنولوژي بكار رفته تو فيلم به اون موفقيت رسيده اما ما تو ايران بدون كپي رايت و با اين امكانات قرار نيست فيلمي مثل ماتريكس بسازيم .
چرا و به چه علت ...
Very Happy

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MGS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 47
محل سكونت: Arizona


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 18:48
پاسخ بصورت نقل قول
خالي


اين نامه توسط MGS در 3 شنبه 3 مرداد 1385 - 00:41 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 19:18
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

شما اگه يه نگاه به شركت هاي بزرگ بازيسازي مثل Electronics Arts (نمي خوام مثله بقيه مثاله تكراريه شركت ID Software رو بزنم ) آيا اونا از اين گونه نرم افزار ها استفاده كردن


شركت EA بطور رسمي از دو انجين renderware & Unreal استفاده مي كنه كه رندروير رو پارسال بطور كامل از Criterion Software خريد

شركت ID هم آخرين انجينش به نام DOOM3 هست و شركتهاي زيادي الان با اين انجين بازي مي سازند.

البته اين اخبار روي سايتهاي مختلف وجود داره

در گيم انجين هاي پيشرفته شما امكان كد نويسي داريد همونطور كه مثلا در 3dMAX مي ونيد هم كد بنويسيد و هم از SDK اش استفاده كنيد . من دوتا DVD از توانايي ها و ارتباط بين Unreal و MAX دارم كه اگه ببينيد مطمعنا از نوشتن گيم انجين كمي پشيمون مي شيد .

متاسفانه تو ايران گيم انجين هاي مجاني و يا ارزون كار مي شه و برنامه نويسها هم دنبال ساخت همچين چيزهايي هستند.

سري به ياهو jobs بزنيد شما اگه حتا به فتوشاپ هم وارد باشيد مي تونيد يه كاري پيدا كنيد.

متاسفانه الان تو ايران لاشه هاي زنگ زده ژورشه رو پيدا مي كنند و با منتاژش ژيان مي سازند . كسي از صفر كار نمي كنه . همه منتاژ مي كنند . بعضي ها opensorce كارند و بعضي ها MOD كار . خدا چه مي دونه شايد اونور هم منتاژ كاري طرفدار داره Very Happy

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 19:27
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزيز مهدي بازيان همين خصوصيت كه شما گفتيد توسط خيلي از دوستهاي ما در اينجا و حتي كارفرما به عنوان نقطه ظعف كار ما اعلام شد ممنونم كه ما رو مورد لطفت قرار دادي
يه بخشيش مربوط به آقاي درخشيه چون عشقه تخت كاركردنه و ميميره براي ژلنگ صورتي! آقاي علي درخشي كاريكاتوريست خيلي تواناييه و سبك كارهاش طرفدارهاي خودشو داره .
بخشه ديگش هم بخاطر ترس من از اولين كار و اينكه كارفرما گفته بود حتما بايد رو سيستم هاي ضعيف هم اجرا بشه بود بنابراين من همه نورها رو خاموش كردم و روي تكسچر ها كار كرديم . اون دورها هم همش بيلبورده.
Laughing

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
فرهود
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 2 مهر 1383
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: تهران


شنبه 14 مرداد 1385 - 17:14
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . بابت كار پويا و خپل تبريك مي گم . Laughing
من بازي رو خريدم Idea
براي اين بازي چقدر از سوي كارفرما هزينه شده و چقدر زمان برده ؟؟
آيا شما دمويي از همين بازي را پيش از تكميلش به كارفرما نشون داديد يا فقط همون دموي سه بعدي گربه را براي جلب نظر كارفرما ارائه داديد ؟

متشكر م
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 5 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |