تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383 تعداد ارسالها: 2984 محل سكونت: On the edge
4 شنبه 11 مرداد 1385 - 23:55
سوال شما خیلی کلیه. اول مشخص کنین که چه پلت فورمی مد نظرتون هست. چون هر کدوم تکنیکای خاص خودشون رو دارن. معروفترین پلت فرومهای موبایل java , symbian 60, symbian 80 و windows pocket pc edition هستن که البته در مورد گزینه آخر روند کار تقریبا شبیه روند ساخت بازی برای سیستم های رو میزی معمولیه و فایلهای اجرایی همون فرمت exe رو دارن...
در مورد کیت توسعه برای برنامه های تحت پلت فرم های همراه هم میتونین از diesel engine SDK استفاده کنین :
كد:
DieselEngine SDK release 1.50 (6.7.2005)
copyright (c) 2000-2005 Inmar Software Ltd.
All Rights reserved.
Welcome to DieselEngine SDK release 1.50
Requirements:
for desktop PC development:
Microsoft Visual C++ 6.0 or .NET
Microsoft Visual C++ 6.0 service pack 6
Microsoft DirectX SDK version 9.0 (October 2004) or newer
for PocketPC 2002 development:
Microsoft eMbedded Visual Tools (2002 edition)
Microsoft ActiveSync 3.7 (or newer)
for Microsoft Smartphone 2002 development:
Microsoft eMbedded Visual Tools (2002 edition)
Microsoft ActiveSync 3.7 (or newer)
for Symbian OS development:
Microsoft Visual C++ 6.0 or .NET
Microsoft Visual C++ 6.0 service pack 6
Nokia 9200 SDK for the Symbian Platform version 1.2
Nokia Series 60 SDK for Symbian OS Version 1.2
Symbian v7.0 UIQ SDK for Symbian UIQ development (Sony Ericsson P800,P900
etc.)
Create Games, let us worry about the technology! DieselEngine® is a comprehensive set of interfaces and tools that allows game makers to create powerful game and other multimedia applications quickly and easily. DieselEngine® offers support for the wide range of devices and operating systems, from desktop PCs to the Symbian handhelds.
تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 مرداد 1385 تعداد ارسالها: 314 محل سكونت: Tehran
3 شنبه 17 مرداد 1385 - 22:24
Ali نوشته:
سوال شما خیلی کلیه. اول مشخص کنین که چه پلت فورمی مد نظرتون هست. چون هر کدوم تکنیکای خاص خودشون رو دارن. معروفترین پلت فرومهای موبایل java , symbian 60, symbian 80 و windows pocket pc edition هستن که البته در مورد گزینه آخر روند کار تقریبا شبیه روند ساخت بازی برای سیستم های رو میزی معمولیه و فایلهای اجرایی همون فرمت exe رو دارن...
S60 و جاوا مدنظرم هست.
و ممنون از بابت توضيحاتتون
mehdico نوشته:
-------------------=
یک راه ساده استفاده از نرم افزار GoDB هستش که خیلی کارها رو ساده کرده :