Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> معرفي بهترين زبان براي بازي نويسي را مي خواستم .
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

معرفي بهترين زبان براي بازي نويس
نويسنده
پيغام
morteza_78
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 21 آذر 1384
تعداد ارسالها: 3
محل سكونت: رشت


2 شنبه 21 آذر 1384 - 18:20
پاسخ بصورت نقل قول
مي خواستم بدانم با كدام زبان مي توان در سطح عالي بازي نوشت البته اگر سطح بازي نوشته شده با آن زبان را با نمونه اي از بازيهاي موجود در بازار مثال بزنيد متشكر مي شوم .
با تشكر

_________________
با اميد موفقيت روز افزون براي شما
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


2 شنبه 21 آذر 1384 - 20:16
پاسخ بصورت نقل قول
c++
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
matrix
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 1 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 232
محل سكونت: The Mega City


3 شنبه 22 آذر 1384 - 14:39
پاسخ بصورت نقل قول
شما براي ساخت يك بازي به چيزي بيشتر از يك زبان برنامه نويسي احتياج داريد و اون هم يه APIيه. پس:
C++ + directx

_________________

وبلاگ من درباره ماتريكس
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Action_boy
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 20
محل سكونت: موتور خونه جهنم


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 18:53
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون
منم مي خواستم بدونم Laughing

_________________
همیشه پای چیزی رو امضا کن که بتونی بش عمل کنی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


2 شنبه 29 خرداد 1385 - 22:53
پاسخ بصورت نقل قول
شما براي ساخت يه بازي در سطح بازيهاي توي بازار به چيزهايي بيشتر از زبان برنامه نويسي و API نیاز دارید مثل دانش سه بعدی، ریاضیات،فیزیک، هوش مصنوعی، توانایی ارائه الگوریتمهای بهینه (حداقل باید با الگوریتمهای رایج آشنایی داشته باشید) و ...

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


4 شنبه 31 خرداد 1385 - 23:03
پاسخ بصورت نقل قول
همه اینا به علاوه عشق و علاقه و پشتکار

و مسلما فقط C++ می تونه همونی باشه که شما می خواهید .

البته اینکه چقدر باید از اونو بدونید ، به خود شما بستگی داره که چقدر می خوای کار کنید و تا چه حد می خواهید پیشرفت کنید . اگه می خواهید فقط وفقط از موتورهای آماده دیگر شرکتها استفاده کنید خوب نیاز به دانستن همه مسائل C++ رو ندارید ( البته این درسته که برای کار با همین موتورها و فهمیدن نحوه کار اونا هم نیاز با دانش بسیار بالایی از c++ هستش ولی شما این قسمت رو نا دیده بگیرید )
نیاز دارید که بتونید در win32 برنامه نویسی کنید و به پیغامهای ویندوز پاسخ بدید با کلاسها و توابع و متغیرها و اشاره گرها و مرجع ها بخوبی بتونید کار کنید و در در ضمن بتونید با api های directx و یا opengl هم کار کنید ( که البته اگه از موتور استفاده کنید باید فقط اونا رو مقدار دهی کنید و نیازی به دونستن تمام جزئیات اونا رو هم ندارید . ولی پیشنهاد میشه که هم چیز رو حداقل تا سطح عمومی یاد بگیرید )
در مورد سطح بندی ، آخه چی بگم ، همه بازیهای تجاری که تو بازار می بینی که از کیفیت بالایی برخوردارند ، همه رو با C++ نوشتن مگر اینکه بخوای یه بازی مثل هواپیمای اتاری بسازی که اون موقع قضیه فرق می کنه چون اون موقع بازم باید از C++ استفاده کنی Confused Shocked شوخی کردم قسمت اخرو جدی نگیر .
موفق باشید

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


4 شنبه 31 خرداد 1385 - 23:03
پاسخ بصورت نقل قول
همه اینا به علاوه عشق و علاقه و پشتکار

و مسلما فقط C++ می تونه همونی باشه که شما می خواهید .

البته اینکه چقدر باید از اونو بدونید ، به خود شما بستگی داره که چقدر می خوای کار کنید و تا چه حد می خواهید پیشرفت کنید . اگه می خواهید فقط وفقط از موتورهای آماده دیگر شرکتها استفاده کنید خوب نیاز به دانستن همه مسائل C++ رو ندارید ( البته این درسته که برای کار با همین موتورها و فهمیدن نحوه کار اونا هم نیاز با دانش بسیار بالایی از c++ هستش ولی شما این قسمت رو نا دیده بگیرید )
نیاز دارید که بتونید در win32 برنامه نویسی کنید و به پیغامهای ویندوز پاسخ بدید با کلاسها و توابع و متغیرها و اشاره گرها و مرجع ها بخوبی بتونید کار کنید و در در ضمن بتونید با api های directx و یا opengl هم کار کنید ( که البته اگه از موتور استفاده کنید باید فقط اونا رو مقدار دهی کنید و نیازی به دونستن تمام جزئیات اونا رو هم ندارید . ولی پیشنهاد میشه که هم چیز رو حداقل تا سطح عمومی یاد بگیرید )
در مورد سطح بندی ، آخه چی بگم ، همه بازیهای تجاری که تو بازار می بینی که از کیفیت بالایی برخوردارند ، همه رو با C++ نوشتن مگر اینکه بخوای یه بازی مثل هواپیمای اتاری بسازی که اون موقع قضیه فرق می کنه چون اون موقع بازم باید از C++ استفاده کنی Confused Shocked شوخی کردم قسمت اخرو جدی نگیر .
موفق باشید

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
salehbagheri
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 5 خرداد 1386
تعداد ارسالها: 42
محل سكونت: فضا - نرسيده به مشتري - كوچه زحل - ساختمان نپتون


1 شنبه 6 خرداد 1386 - 12:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوست عزيز
شما اگر مبتدي هستيد مي توانيد به سراغ ويژوال بيسيك برويد
اگر هم كاركرده، مي توانيد به سراغ ++C و #C و جاوا برويد.
البته ++C را بيشتر توصيه مي كنم چون گستردگي اش بيشتره
برنامه اش را هم مي توانيد از سايت مايكروسافت - قسمت ويژوال استاديو 2005 دانلود كنيد
با تشكر

_________________
Assassin
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |