|
یه سوال
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
iran_adventure مدیر انجمن
تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385 تعداد ارسالها: 2069 محل سكونت: تهران
شنبه 19 آبان 1386 - 21:36 |
|
|
نقل قول: |
متغير loops داخل کلاس GameEngine به شکل const تعریف شده
|
من const نديدم !
Pswin,
تنها تابعي كه تونستم در اين مورد پيدا كنم :
كد: |
SDL::Mouse.setCursor(bitmap,white,black,transparent,inverted,hot_x=0,hot_y=0)
SDL::Mouse.set_cursor(bitmap,white,black,transparent,inverted,hot_x=0,hot_y=0)
Change mouse cursor. bitmap is form of cursor,instance of SDL::Surface.The cursor width must be a multiple of 8. The cursor is created in black and white according to bitmap and white,black,transparent,inverted. white,black,transparent,inverted represents that elements in bitmap as pixel value. |
اينجا رو هم ببين :
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=297710 |
_________________ Make something happen |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 5 از 7 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|