Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> خطا در زمان كامپايل (visual c++)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

خطا در زمان كامپايل (visual c++)
نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


2 شنبه 10 مرداد 1384 - 10:53
پاسخ بصورت نقل قول
لطفا اگر ميتوانيد راهنمايي كنيد:
من در كامپايلر visual c++ 6 هر برنامه جديدي كه ميخواهم بنويسم با خطا در زمان Link كردن روبرو ميشوم:

Linking...
Game.obj : error LNK2005: "struct HWND__ * hWnd" (?hWnd@@3PAUHWND__@@A) already defined in Active.obj
Game.obj : error LNK2005: "int GameState" (?GameState@@3HA) already defined in Active.obj
.
.
و در پايان هم اين خطا را ميگيرد:
Debug/test.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals

-------------
در زمان كامپايل هيچ خطايي نميگيرد و اين نشون ميده كه برنامه من درسته.
و حتي من برنامه هايي را كه قبلا كار ميكردند را دوباره مينويسم و منابع لازم را به اونها ضميمه ميكنكم اما باز اين خطا را ميگيرد. Crying or Very sad
-------------
ممنون ميشم كسي بتونه راهنمايي كنه[/code]

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
matrix
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 1 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 232
محل سكونت: The Mega City


2 شنبه 10 مرداد 1384 - 13:10
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزيز اگه source پروژه رو بذاريد شايد بشه كاري كرد. Rolling Eyes

_________________

وبلاگ من درباره ماتريكس
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 دي 1383
تعداد ارسالها: 41
محل سكونت: tehran


2 شنبه 10 مرداد 1384 - 18:13
پاسخ بصورت نقل قول
يک نگاه توی فايل game.cpp بندازين، int GameState رو بردارين شايد درست بشه.
چون مثله اينکه يک متغير global تعريف شده و در دو فايل جدا define اش کردی.
اگه متغير global ای داريد که می خواهيد در تمام cpp ها مورد استفاده باشه ، در يک فايل header مثلا extern int GameState تعريف کنيد و در هر فايل cpp که می خواهی تغييرش بدی بايد اون فايل header رو include کنی و در فايل cpp هم يک int GameState بگذاری ، اينجوری مقدارش در هر جای برنامه يکسان می مونه و خطای لينک هم نمی ده.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


2 شنبه 10 مرداد 1384 - 19:55
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از توجه و راهنمایی شما

اما مشکل از تعریف چندباره متغیرها نبود.
مشکل فقط در نگذاشتن کلمه DECLARE در ابتدای تعریف متغیرها بود.
چون من در هیدرفایل بصورت زیر عمل کرده بودم:

---------------------------------------------------
#ifdef MAIN_CPP
#define DECLARE
#else
#define DECLARE extern
#endif

DECLARE HWND hWnd;
DECLARE RECT Window;

DECLARE int GameState;
DECLARE BOOL bActive;
-------------------------------------------------
و البته DECLARE را نگذاشته بودم.

به هر حال ممنون از راهنماییتون

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |