Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> سلام. درخواست یه موتور حرفه ای.
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 30 تير 1390 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اتفاقا برعکس، نظر من اینه که هدف هر بیزنسی باید این باشه که بیشترین بازدهی رو در کمترین زمان بدست بیاره و غیر این اگه باشه، نتیجش جز شکست نیست. وضعیت کسایی که به کار بازی سازی به چشم شغل و حرفه نگاه می کنن، مثل وضعیت ما نیست. کاری که انجام میدی به قول برنامه نویسای نرم افزار ایزو باستر، باید غذا روی میزت و سقف بالای سرت بذاره. شما تا یه محدوده ای حق آزمایش و خطا و یادگیری و ریسک داری. از حدش که گذشتی، نیاز به امنیت بیشتر و ریسک کمتر خواهی داشت.

در مورد ساخت بازی هم توصیه شروع از پایه و یادگیری اصول برای اعضای این سایت که عمدتا جوان و نوجوان هستن، خیلی خوبه. چون وقتش رو دارن. ولی برای یه طیف دیگه شعار فراموش کردن نرم افزارهایی مثل یونیتی و ... چسبیدن به اصول و موتور پایه، شبیه جک هست. اون طیف باید دانششون رو به پول تبدیل کنن و این کار رو سریع هم انجام بدن و دیگه اهمیت نداره ابزار رسیدن به این هدف چی هست یا می تونه باشه.

ایده آل گرایی خوبه. ولی دنیایی که توش زندگی میکنم قوانین جنگل توش حاکمه.


سلام علی جان ...
راستش با قسمتی از نظر شما مخالفم و دلیلش رو عرض میکنم

این که میفرمایید توی این صنعت دانش رو باید به پول تبدیل کرد کاملا درسته و قبول دارم و هیچ شکی توش نیست و صنعتی که توش پول نباشه اصلا صنعت نیست ... چه برسه به صنعت بازی که جز 4 صنعت پولساز دنیا هست ... اما مسئله که این وسط هست اینه که ما الان توی ایران هستیم و شیوه کار ما اونی نیست که تو دنیا انجام میدن و کاملا غیراستاندارد هست ...

صنعتی موفق و پولساز هست که همیشه بتونه مشتری ها رو راضی نگه داره ... و معمولا برای راضی نگه داشتن گیمرها باید کار بیشتر و بهتر کرد ...
اما تو ایران موفق اون کسی هست که زودتر یه چیزی نشون بده ( برای گرفتن حمایت )

این وضعیت باید اصلاح بشه چون اگه نشه زیاد دوام نمیاره یا اگر هم بیاره تو دنیا حرفی برا گفتن نداره ...

استفاده از موتور آماده برای یادگیری و شروع به کار و همینطور Prototype و همینطور بعضی پروژه ها انتخاب خوبیه ولی نه برا همه کاری ... اگه تا چند سال پیش از موتور آماده استفاده میکردیم کار خوبی بود اما از اینجا به بعد اگر بخوایم این صنعت رو جهانی کنیم نمیتونیم به موتور آماده تکیه کنیم ...

البته بازم میگم من نمیخوام بگم الان تو این وضعیت کشور ما همه موتور آماده رو فراموش کنن و بشینن چند سال بدون این که پولی بدست بیارن فقط به یادگیری برنامه نویسی و موتور و ...
بهترین راه اینه که در کنار کار کردن با موتورهای آماده برای کسب درآمد ، اصول برنامه نویسی و انجین نویسی رو هم برای آینده داشته باشیم مخصوصا همون جوون ها و نوجوون هایی که فرمودین چون انرژی کافی رو دارن ...


نقل قول:
خوب به نظرشما انجینی که میسازیم رو نمی تونیم به کمپانی های دیگه بفروشیم؟یا از پول ساخت بازی.
در هرحال به نظرتون میشه پول ساخت کمپانی رو از این راه ها در آورد؟


من فکر میکنم یکم زوده برای اینکار ...
فعلا لازم نیست یه موتور کامل بنویسید ، فعلا نوشتن یه فریم ورک ساده برای راه انداختن کارهای خودتون بهترین گزینه هست ( این کاری هست که بنده هم دارم انجام میدم )

در مورد اینکه میشه از اون راه پول در آورد یا نه ، بعید نیست اما به تلاش و زمان نیاز داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |