يه سوال داشتم و اون اينه كه يه مدل تونل توي تري دي مكس درست كردم . وقتي با پسوند خروجی میگیرمfbx توی یونیتی تکسچر خوب روی ابکت نمیشینه و لی با پسوند تري دي اس بهتر كار انجام ميشه علتش چيه
تاريخ عضويت: جمعه 11 تير 1389 تعداد ارسالها: 32 محل سكونت: انتهاي زمين...؟؟؟
شنبه 29 مرداد 1390 - 12:17
نقل قول:
من متریال رو با UnWrap UVW رو آبجکتم به خوبی فیکس کردم.ولی تو یونیتی اون حالت رو از دست می ده.(با فرمت FBX وارد می کنم)
1ـدوست عزيز شما داخل مكس نميتوني متريال شيشه ايجاد كني و با UnWrap UVW اون رو فيكس كني و بعد خواسته باشي اون رو همونطور بياريش توي يونيتي.
بعدشم متريال بايد multi sub object باشه و متريال شيشه آي دي داشته باشه تا توي يونيتي براي اون شيدر خودش رو جداگانه تعريف كني.همونطور كه دوست خوبمون بالا براتون توضيح دادن مي توني شيدر شيشه رو براي متريال شيشه تعيين كني.
_________________ .اشخاص موفق از عمل باز نمی ایستند. اشتباه می کنند، اما دست نمی کشند. کنراد هیلتون
----------------------------------------------------------------------
آدم های بزرگ به خوشی های کوتاه هنگام تن نمی دهند . ارد بزرگ
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 431
4 شنبه 16 شهريور 1390 - 03:52
Evil Skenedi, خبر این قابلیت رو نداره.
برای این منظور باید از انیمیشت مورد نظر رو Splite کنید ، (یعنی هر فریم رو به صورت یک فایل تصویری جدا ذخیره کنید.)
سپس میتونید برای مثال از طریق یک آرایه تمامی تصاویر که از انیمیشن Splite شده بدس آوردید رو بگیرید و اونهارو پشت سر هم اجرا کنید. و ...