Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> ساخت بازی برای آندروید
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

ساخت بازی برای آندروید
نويسنده
پيغام
Mohammad Hosein
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 13 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 7


شنبه 19 شهريور 1390 - 18:29
پاسخ بصورت نقل قول
بسمه تعالی
سلام
من یه تازگی با یونیتی آشنا شدم و ورژن 3.4 آن را دانلود کردم و قصد دارم بازی در سبک پلتفرمر
برای آندروید بسازم می خواستم بدونم باید از کجا شروع کنم؟
آخر آموزش بازی 2بعدی در تالار ندیدم
باتشکر
در ضمن با یونیتی گرافیک 2بعدی را چگونه اجرا میکنند منظور من سه بعدی نیست فقط تصویر 2بعدی رو می گم؟؟؟
یه سوال دیگه : همین بازی بالانس رو چطوری با حسگر ها ی موبایل مجهز به آندروید هماهنگ کرد تا با حرکت موبایل توپ حرکت کند؟؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 19 شهريور 1390 - 18:45
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من اول اینکه شما برای ساخت بازی برروی اندرویید احتیاج به sdk اون دارید که باید برید اول لایسنس یونیتی رو بخرید و بعدش هم لایسنس iOS در ضمن شما نمی تونید با نسخه های لایسنس Apple رو پلتفورم های Windows کار کنید حتما دستگاه شما هم باید Mac باشه که اونم خودش 2 میلیون حد اقل هزینه داره.

در مورد گرافیک دو بعدی شما کافیه دوربین تو حالت Orthographic بگذارید و تنظمیش کنید در مورد محتوا هم می تونید از Sprite های دو بعدی که transparent هستند استفاده کنید و اونها رو به عنوان Material که از نوع Transparent هست به یک شیء Plane بدید اینطوری همونطور که می خواید نمایش پیدا می کنه اگه بازی Max and the magic marker هم کرده باشید می تونید ببینید که شخصیت اصلی دو بعدی نیست بلکه سه بعدی و رو به دروبینه. Surprised

در مورد بازی بالانس هم، اکثر رویداد های سیستم های Android توی unity تعبیه شده.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad Hosein
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 13 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 7


شنبه 19 شهريور 1390 - 19:36
پاسخ بصورت نقل قول
لایسنس کرک شده ی آندروید روی ویندوز رو دارم sdk ی اون رو هم همین طور!
کمی در مورد اسپرایت میشه توضیح بدین؟چطوری اون هارو انیمت کنم؟؟؟
لبه های plane چی میشه ؟؟؟
البته از شما متشکرم mahanMG
PDT_001
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


شنبه 19 شهريور 1390 - 19:59
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM نوشته:
دوست من اول اینکه شما برای ساخت بازی برروی اندرویید احتیاج به sdk اون دارید که باید برید اول لایسنس یونیتی رو بخرید و بعدش هم لایسنس iOS در ضمن شما نمی تونید با نسخه های لایسنس Apple رو پلتفورم های Windows کار کنید حتما دستگاه شما هم باید Mac باشه که اونم خودش 2 میلیون حد اقل هزینه داره.

در مورد گرافیک دو بعدی شما کافیه دوربین تو حالت Orthographic بگذارید و تنظمیش کنید در مورد محتوا هم می تونید از Sprite های دو بعدی که transparent هستند استفاده کنید و اونها رو به عنوان Material که از نوع Transparent هست به یک شیء Plane بدید اینطوری همونطور که می خواید نمایش پیدا می کنه اگه بازی Max and the magic marker هم کرده باشید می تونید ببینید که شخصیت اصلی دو بعدی نیست بلکه سه بعدی و رو به دروبینه. Surprised

در مورد بازی بالانس هم، اکثر رویداد های سیستم های Android توی unity تعبیه شده.


android and IOS ???????????????????????/
چه ربطی این دو سیستم عامل دارن

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 19 شهريور 1390 - 20:09
پاسخ بصورت نقل قول
vahidpoor, ربطی ندارن کلا گفتم هرچی ماله apple هست رو بگیری همین !. کسی که رو android میده احتمال زیاد روی mac هم میده دیگه.

لبه های plane اگه فایل شما transparent باشه و متریال هم transparent خودش میره. برای انیمیت کردن یه کلاس بود یادم نیست اسمش چیه تازه دقیقا هم برای گوشی های موبایل عالی بود چون می تونستی تمامی اسپرایت ها رو بهش بدی و همه رو تو یدونه drawcall بده.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad Hosein
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 13 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 7


شنبه 19 شهريور 1390 - 20:33
پاسخ بصورت نقل قول
تشکر Mr. Green
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |