|
ExtremePhysics
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
AshkaN_666i پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 952 محل سكونت: NoWhere Land
جمعه 19 خرداد 1391 - 14:16 |
|
|
morteza_kh, خب الان من Extreme ندارم ببینم تابعی برای این کار داره یا نه, اما با Collision Checking خود GM هم میشه!
بستگی به شکل جسمتون داره!
كد: |
collision_point(x,y,obj,prec,notme)
collision_rectangle(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme)
collision_circle(xc,yc,radius,obj,prec,notme)
collision_ellipse(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme)
collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) |
و البته اینا هم میتونه برای Polygon مفید باشه:
كد: |
point_distance(x1,y1,x2,y2)
point_direction(x1,y1,x2,y2) |
با یکم خلاقیت می تونی به خوبی انجامش بدی! |
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes |
|
بازگشت به بالا |
|
|
صفحه 1 از 1 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|