Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
littledemon
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 31 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 86
محل سكونت: زیر بام کلبه ای در غرب این ملک غریب


3 شنبه 24 مرداد 1391 - 15:55
پاسخ بصورت نقل قول
اشکان منظورت رزولوشن ترین هست دیگه ؟ Shocked
تو این مایه ها من زیاد کار نکردم !

_________________
به امید موقعیتی که لایقش باشیم !
www.MojtabaMaher.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
littledemon
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 31 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 86
محل سكونت: زیر بام کلبه ای در غرب این ملک غریب


4 شنبه 25 مرداد 1391 - 08:48
پاسخ بصورت نقل قول
نتونستم زیاد سردربیارم !
اخه 0و0 terrain از پائین و سمت چپ شروع میشه ولی 0و0 plan از وسطش !
بعدش هم ray از دوربین که میزنم درسته که میخوره به plan ولی مختصاتش رو بر حسبworld میده
حالا برا تبدیلش و تغییر دادن اون مبدا و اینا قاطی کردم دیگه ! Confused
اندازه terrain هم 2000*2000 هست
اندازه پلان هم 10*10 هست .

تمام مشکل سر این مبدا هست . البته بعد از تبدیل مقیاس مابه التفاوت مبدا تا وسط رو بهش اضافه کردم نشد !
راهنمایی میکنید دیگه ایشااله ؟ Surprised

_________________
به امید موقعیتی که لایقش باشیم !
www.MojtabaMaher.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 25 مرداد 1391 - 12:45
پاسخ بصورت نقل قول
littledemon, خب مهم نیست offset وسط باشه یا گوشه! مثلاً برای انتقالش میشه اینطوری عمل کرد:

xx = x - image_witdth / 2
yy = y - image_height / 2

xx و yy میشه مختصات بالا سمت چپ.

نقطه 5و8 روی مپ, میشه نقطه 1000و 1600 روی terrain. فقط باید نقاط بدیت اومده از مپو ضرب در 200 کنی! ( 200 یعنی سایز terrain تقسیم بر سایز مپ ). در صورت نیاز می مونه یه تبدیل واحد! البته من زیاد یونیتی کار نکردم, ولی فکر نمی کنم کلیاتش با موتورای دیگه فرق کنه!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 10:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به دوستان عزیز!
میخوام به یه جسمی نیرو وارد کنم به طوری که همواره مستقیم حرکت کنه نسبت به دوریبن یعنی با جابجایی یا چرخیدن دوربین باز هم به جسم به طرف جلو نیرو وارد بشه.
خودم اینو نوشتم اما نشد
كد:
rigidbody.AddForce(Vector3.forward*Speed,Camera.main.transform);


راستی عید همگی مبارک!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Razz Razz Razz
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
knight-rak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 خرداد 1388
تعداد ارسالها: 406
محل سكونت: BOOTSTRAP LOADER


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 10:15
پاسخ بصورت نقل قول
خوب در کل درسته کافیه جسم خاصیت ریجیدبادی داشته باشه + بوسیله ی یه شی خالی سعی کن ایجادش کنی و اون شی خالی رو زیر مجموعه دوربین بزار که اون تیک آخر رو هم بعدش حذف کن

عید شما هم مبارک Razz Razz Razz Razz Very Happy Very Happy

_________________
18.
به تکبر از مردم روی مگردان و به خودپسندی بر زمين راه مرو ، زيرا خدا هيچ به ناز خرامنده فخر فروشی را دوست ندارد
(سوره:لقمان آیه: 18 )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 11:57
پاسخ بصورت نقل قول
خب اگه جسم رو زیر مجموعه دوربین کنم با حرکت دوربین جسم هم حرکت میکنه!
منظور من اینه که همیشه در تصویری که دیده میشه جسم مستقیم حرکت کنه .نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه !

با تشکر فراوان!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 13:11
پاسخ بصورت نقل قول
یه سوال دیگه یه متغیر از نوع انتیجر دارم که کلی کار روش انجام میشه و مدام تغییر میکنه میخوام بایه GUI رو صفحه نمایشش بدم اما نشد چون برا نشون دادنش باید از نوع رشته باشه.

با تشکر فراوان!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
knight-rak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 خرداد 1388
تعداد ارسالها: 406
محل سكونت: BOOTSTRAP LOADER


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 13:55
پاسخ بصورت نقل قول
خوب از کلک هایی که هست برای نمایش استفاده کن یعنی اینطوری
كد:
var a:int;
print(a+'')


کلن برای نمایش اونجا که به GUI مقدار رو نسبت میدی هر بار اون متغیر رو با یه رشته جمع کن Arrow

اون قبلی رو هم نمیدونم منظورت چیه ؟! یکم بیشتر توضیح بدی عالی میشه
به هر حال اون شی خالی که داشتی رو rotation رو با پلیر ست کن باقیش همون پست قبلی گفتم فقط به دوربین وصلش نکن اگر درست متوجه شده باشم نمیدونم بازم

موفق باشید ././

_________________
18.
به تکبر از مردم روی مگردان و به خودپسندی بر زمين راه مرو ، زيرا خدا هيچ به ناز خرامنده فخر فروشی را دوست ندارد
(سوره:لقمان آیه: 18 )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 14:58
پاسخ بصورت نقل قول
Mohammad-R,
خب تو کنسول دیباگ نشون بده...
اگه از سی شارپ استفاده کنی می تونی این کار رو هم بکنی...
كد:

print(a.ToString());

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 29 مرداد 1391 - 21:57
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون درست شد!

اون سوال اولیمم این بود که مثلا اگه به دوربین کامپوننت Mouse Orbit رو بدیم وقتی با موس دورش بچرخیم با این کد دیگه جهت درست نیست یعنی جهت ها بر اساس مکان اولیه دوربین هستش مثلا اگه 90 درجه بچرخیم وقتی عقب و جلو میبری انگار داره چپ و راست میری !
اگه بازم نفهمیدی از بیان بد منه خیلی سوال مهمی نیست.
با تشکر فراوان!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 142 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |