sepul2 کاربر اخراج شده
تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384 تعداد ارسالها: 105
شنبه 3 دي 1384 - 14:37 |
|
|
نقل قول: |
من بشخصه با این نظر موافق نیستم. چرا فکر میکنین که تجربیات قبلی در آینده به کار نمیان ؟ شاید شروع از دو بعدی و جهش به 3 بعدی سریعترین راه ممکن نباشه ، ولی یکی از مطمئن ترین راه ها برای رسیدن به سطح فنی بالاتر هستش... |
به هر حال تجربه که هست، ولی تجربه خيلی به درد بخوری هم نيست. اگه کسی می خواد برنامه نويس گيم بشه راهش اينه که همه برنامه نويس های گيم انجام می دن، بری يک زبان درست حسابی برنامه نويسی ياد بگيری ، و روی الگوريتم ها و ساختار موتور بازی کار کنی. اين قضيه اش خيلی ساده هست ، معلوم نيست چرا توی اين فروم اينقدر روی اين قضيه بحث می شه.
GameMaker، GameStudio، ... و امثال اينها برنامه های بدی نيستند. ولی برای بازی سازی حرفه ای استفاده نمی شن، اگه کسی بخواد بعدا در يک تيم حرفه ای کار کنه، آينده ای هم نداره.
معمولا موارد استفاده اينجور برنامه ها برای کسايی که برنامه نويسی بلد نيستند و نمی خوان هم برنامه نويس بشن، و فقط می خوان برای تفريح يک گيم ساده درست کنن.
اين موضوع رو می تونيد از هر کسی که در کار Game developing به طور حرفه ای يا نيمه حرفه ای هست بپرسيد، نظر شخصی هم نيست !!! |
|
|