تاريخ عضويت: 4 شنبه 10 مرداد 1386 تعداد ارسالها: 18
4 شنبه 8 آذر 1391 - 23:46
وقتی با یک جسم به دیگر ضبه میزنم و دیگری به دیوار بر خورد میکند به داخل دیوار میرود
یه نمونه ساختم که برخورد اجسام بعضی او قات کار نمی کند چرا؟ و چگونه میتولن این مسئله را حل کرد
تاريخ عضويت: جمعه 18 شهريور 1390 تعداد ارسالها: 13 محل سكونت: Abyek
1 شنبه 3 دي 1391 - 23:27
سلام. ببخشيد چجوري ميشه در گيم ميكر ليزر ايجاد كرد ؟
يعني اينكه مثلا ميخوايم تفنگمون بجاي تير ليزر منتشر كنه بايد از چه كدي استفاده كرد ؟
البته نه اينجوري كه فقط تيرمون خط باشه و حركت كنه.
اينطوري كه هرجا موس هست تا اونجا ليزر منتشر كنه
ممنون ميشم جواب بديد
تاريخ عضويت: 4 شنبه 10 مرداد 1386 تعداد ارسالها: 18
1 شنبه 3 دي 1391 - 23:31
YANNI نوشته:
سلام. ببخشيد چجوري ميشه در گيم ميكر ليزر ايجاد كرد ؟
يعني اينكه مثلا ميخوايم تفنگمون بجاي تير ليزر منتشر كنه بايد از چه كدي استفاده كرد ؟
البته نه اينجوري كه فقط تيرمون خط باشه و حركت كنه.
اينطوري كه هرجا موس هست تا اونجا ليزر منتشر كنه
ممنون ميشم جواب بديد
تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388 تعداد ارسالها: 381 محل سكونت: گرگان
2 شنبه 4 دي 1391 - 10:20
به نظرم باید با Draw_line کار کنی.
بیا اینم سورسش برات درست کردم.البته خیلی سادست و خودت می تونی توش تغییراتی رو اعمال کنی موفق باشی.
draw_line.gmk - 9 KB
تاريخ عضويت: جمعه 8 دي 1391 تعداد ارسالها: 12 محل سكونت: ايران
1 شنبه 10 دي 1391 - 23:05
يه تا سوال دارم اميدوارم كمكم كنيد بتونم يه بازي خوب بسازم وقتي ساختم حتما تو سايت ميزارم
فقط با من يكم مبتدا كار كنيد
سوال اول چگونگي تغيير شكل موس اگه تونستيد يه سورس بازي مديريت رستوران بزاريد
ساخت پازل با گیم میکر کاری نداره
یکم اسکریپت نویسی و رویداد و اکشن بلد باشی حله.
مثلا با رویداد ماوس و معنی درگ و دراپ باید آشنا باشی
چند تا اسپرایت یا آبجکت میسازی میذاری به صورت جدولی تو.ی room بعدش واسه رویداد کلیک هر کدومشون کد می نویسی که چک بشی اطرافش کجا خالی هست تا اون آبجکت جابجا بشه بره همون سمت.
توی رویداد step هم که مثل تایمر عمل می کنه میای چک میکنی آبجکت ها در جای خودشون قرار دارن یا نه اگه کامل بود پیام مناسب و پایان وگرنه loop.
اینم یه مدل بازی پازل دیگه :
http://www.mediafire.com/download/pz64f4n0n9qzh5n/puzzle.ZIP
سوالی بود پیام بذارید.