MahanGM پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 1846 محل سكونت: USS Terra Nova
5 شنبه 26 بهمن 1391 - 18:12 |
|
|
emadacx, هم خودت میتونی بنویسی و هم از کتابخونه ها استفاده کنی. الآن Unreal از Scaleform استفاده میکنه. نوشتن UI یکم زمان بر و همچنین سخته، حالت عادی باید بیای همه چی رو خودت ترسیم کنی و تمام الگوریتم ها رو هم بنویسی. مثلا باید برای یه textbox اول بیای ترسیمش کنی و کلی الگورتیم مثل sort کردن متن و جایگیری cursor و خیلی چیز های دیگه رو بنویسی براش. بعنوان مثال D3DXSPRITE در DirectX یکی از اهدافش ترسیم UI برای برنامه های 3d هست، ولی خوب فقط ترسیم. کتابخونه های open source هم هستن اما به خوبی تجاری ها نیستن. |
_________________ I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir |
|