Parham متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390 تعداد ارسالها: 408 محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...
جمعه 6 دي 1392 - 11:05 |
|
|
سلام دوست عزیز.
اولا که شب یا روز بودن یا آب و هوا یا مکان وقوع داستان بازی توسط نویسندگان انتخاب میشه
وظیفه لول دیزاینزر قراردادن عناصر جانبی و نور پردازی و اینها هست.
مثلا تو کالاف هشت مرحله اول تو منهتن هست که تو داستانش اینطور بوده،حالا محل قرار گیری سربازای دشمن یا گرد و خاک و آتش سوزی ها و نورپردازی به عهده لول دیزاینره،بماند که بیشتر این عناصر هم در داستان یا فیلمنلمه بازی اومده و موقع صحنه پردازی با نظر کارگردان یا نویسنده مرتب میشن. |
_________________ برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛ |
|