amiraga بازی ساز
تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 155
4 شنبه 28 مرداد 1388 - 13:33 |
|
|
Ali نوشته: |
با توجه به شناختی که از گیم استودیو دارم فکر می کنم خروجی مناسبی (تا به این لحظه) گرفتین. البته میشه ظاهر کار رو در خیلی از موارد بهبود بخشید.
بازی ریسینگ فاکتورهای مهمش نحوه ی کنترل ماشین ، فیزیک، هوش مصنوعی رقبا و گرافیک هست که اینا رو فقط با تست دمو میشه نقد کرد و از روی شات نمیشه چیزی گفت.
در مورد امکانات نسخه های جدید گیم استودیو چیز زیادی نمی دونم. ولی فکر کنم حداقل سایه دینامیک (برای ماشین ها) و یه سری خورده شیدر داشته باشه که صحنه رو از یکنواختی در بیاره.
تکسچرینگ جاده قابل قبوله. منتها نحوه ی ادغام تکسچر جاده با تکسچر دشت و کوه خوب انجام نشده. تکسچرینگ ماشین ها هم که باید یه فکری براش بشه. drive یه طرف درسته یه طرف وارونه.
موفق باشید |
دوست عزیز از نظرتون ممنون
مشکل سایه رو حل کردم تو شات های بعدی می بینید
در مورد تکسچر ماشین هم فکر کردم شاید اگه یه طرف وارونه باشه شاید جالب تر به نظر بیاد |
_________________ سایت من : www.gamed32.tk
وبلاگ من : gamedesigners32.wordpress.com |
|