تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385 تعداد ارسالها: 1166 محل سكونت: شيراز
شنبه 14 مهر 1386 - 16:55
احسان جان منظورت از
................................
یعنی اینکه هر surface فقط از یک طرف قابل دیدن باشه .
و از پشتش دیده نشه
................................
چي ه ؟
چطور ميتونم بك آبجكت رو اينجور تنظيم كنم ؟
ممنون
_________________ Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385 تعداد ارسالها: 718 محل سكونت: تهران ، بوشهر
5 شنبه 19 مهر 1386 - 05:36
vahidmj,
سعی میکنم یه نمونه براتون بزارم.
jonathan,
من زیاد با نرم افزار Max کار نکردم دقیقا (اصلا) نمیدونم چطوری باید این کارو کرد.
ولی وقتی یه Plane توی مکس میسازی از یک طرف دیده میشه و از طرف دیگه نه.
تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385 تعداد ارسالها: 2069 محل سكونت: تهران
5 شنبه 19 مهر 1386 - 05:48
نقل قول:
من زیاد با نرم افزار Max کار نکردم دقیقا (اصلا) نمیدونم چطوری باید این کارو کرد.
ولی وقتی یه Plane توی مکس میسازی از یک طرف دیده میشه و از طرف دیگه نه.
كليه مثلث ها توي برنامه هاي 3 بعدي و همچنين دايركت ايكس يه بردار نرمال دارند . فقط طرفي كه بردار نرمال از آن به سمت بيرون خارج شده قابل رندر شدن است ...
تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385 تعداد ارسالها: 718 محل سكونت: تهران ، بوشهر
5 شنبه 19 مهر 1386 - 11:20
jonathan,
توی کوئست میشه دابل ساید کرد ولی سینگل ساید رو نمیدونم.
iran_adventure,
من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.
تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385 تعداد ارسالها: 1166 محل سكونت: شيراز
5 شنبه 19 مهر 1386 - 12:27
نقل قول:
توی کوئست میشه دابل ساید
ميگي چطوري مشه ؟؟!!!
نقل قول:
من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.
يعني روش هاي ديگه اي وجود نداره ؟
_________________ Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385 تعداد ارسالها: 718 محل سكونت: تهران ، بوشهر
5 شنبه 19 مهر 1386 - 16:02
jonathan نوشته:
نقل قول:
توی کوئست میشه دابل ساید
ميگي چطوري مشه ؟؟!!!
نقل قول:
من زیاد دایرکت ایکس کار نکردم ولی فکر کنم اگه توی دایرکت ایکس بخوایم که همه ی مثلث ها رو رندر کنه میشه واگه بخوایم پشتشون روندر نشه باید مثلث هایی رو رندر کنیم که ترتیب راس هاشون فقط هم جهت با حرکت عقربه های ساعت باشه.
در این صورت مثلت هایی که ترتیب رئوسشون مخالف با جهت حرکت عقربه های ساعته رندر نمیشن.
يعني روش هاي ديگه اي وجود نداره ؟
توی قسمت OBJECT روی سورفیس رایت کلیک کن بعد Channel tools و بعدش Create clouble sicled surface(s)
در مورد سوال دوم هم خود کوئست این کار (حذف مثلث هایی که پشت به دوربین هستند) رو انجام میده(خودکار)