Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> تاز ه ترین پروژه گروه ما - دانشگاهی ( در حال تکمیل )
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 9 بهمن 1390 - 23:46
پاسخ بصورت نقل قول
hamed_benz, منظورم این بود اگه بخوایم گرافیک رو از روی عکس آخری بسنجیم، خوب نشده یعنی کلا اصلا هیچ چیزی تو صحنه نیست که بخواد یه رندر جالب نشون بده، درختی که توشه مثله چوب بستنیه. البت شما میگید 40 درصد تکمیل شده و از این رو میگم احتمالا محیط ها کامل میشن. اون Terrainه که تو عکس آخره خیلی ساده کار شده، اون درخت ها هم که روشه تو package های خود یونیتی هست. در کل محیط ها چون خیلی ساده کار شدن باسه همین گفتم بد کار شده.

اگه هنوز متوجه نشدی برات خلاصه میگم. آب رو که خود یونیتی رندر میکنه، Terrain هم که خود یونیتی برات میسازه با یکسری شرایط اولیه، زمین شنی هم که یه تکسچره، تو کل اینترنت پیدا میشه. همه اینها یعنی اینکه فقط کار رو آسون کردید. البت من نمی دونم هدف پروژه چی هست، ولی مسلما محیط ها خیلی کار لازم دارن. نور پردازی های داخلی بد نیستن ولی باز هم میگم محیط ها خوب کار نشدن.

موفق باشید Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fater
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 بهمن 1390
تعداد ارسالها: 4


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 00:09
پاسخ بصورت نقل قول
اینی که من می بینم اصلا جزئیات مثل اجسامی که محیط رو شلوغ می کنند نگذاشتید این گرافیک رو داره Smile اگه کاملش کنید چی میشه!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fater
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 بهمن 1390
تعداد ارسالها: 4


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM نوشته:
hamed_benz, منظورم این بود اگه بخوایم گرافیک رو از روی عکس آخری بسنجیم، خوب نشده یعنی کلا اصلا هیچ چیزی تو صحنه نیست که بخواد یه رندر جالب نشون بده، درختی که توشه مثله چوب بستنیه. البت شما میگید 40 درصد تکمیل شده و از این رو میگم احتمالا محیط ها کامل میشن. اون Terrainه که تو عکس آخره خیلی ساده کار شده، اون درخت ها هم که روشه تو package های خود یونیتی هست. در کل محیط ها چون خیلی ساده کار شدن باسه همین گفتم بد کار شده.

اگه هنوز متوجه نشدی برات خلاصه میگم. آب رو که خود یونیتی رندر میکنه، Terrain هم که خود یونیتی برات میسازه با یکسری شرایط اولیه، زمین شنی هم که یه تکسچره، تو کل اینترنت پیدا میشه. همه اینها یعنی اینکه فقط کار رو آسون کردید. البت من نمی دونم هدف پروژه چی هست، ولی مسلما محیط ها خیلی کار لازم دارن. نور پردازی های داخلی بد نیستن ولی باز هم میگم محیط ها خوب کار نشدن.

موفق باشید Surprised

بله
terrain که ماله یونیتیه آب هم که خودش داره ، درخت هم که مال خودشه تکسچر هم که پیدا میشه
آقا پس شما لطف کن با DirectX بازی بساز دیگه کاری نکردی که Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 00:37
پاسخ بصورت نقل قول
عکس های صفحه اول به روز شد.
در مورد مدلینگ لو پلی و های پلی که اسلحه دوم بازیکن هست.

در مورد آب و ترین ، خوب البته آب توسط دوستان و توسط شیدر های خودمون پیاده سازی شده و نسبت به نور و جسم رفلکت بسیار عالی پیدا کرده و ربطی به خود یونیتی نداره ، البته که 100% که یونیتی رندر میکنه و نه چیز دیگه.

در مورد ترین ، خوب هنر این بوده که از یک تصویر واقعی این طراحی شده و فقط از ترین به عنوان یه پلن برای زیر پای بازیکن استفاده نشده و اون زندان هم تو دل اون کوه قرار داره.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fater
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 بهمن 1390
تعداد ارسالها: 4


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 00:51
پاسخ بصورت نقل قول
عکس های جدید رو دیدم
همون که گفتم!
کارتون درسته
به امید کارهای بسیار عالی تر Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 01:47
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورامزدا
hamed_benz جان از اینکه شجاعت این کارو داشتین و دارین انجام میدیم بهت تبریک میگم.
یه چندتا مشکل که تو این عکسا مشاهده میشه رو به ترتیب میگم که اگه رفع کنید خیلی وضعیت گرافیک بهتر میشه(خودت میدونی که چون در انیمیشن دستتون بستست عامل پوشاننده ضعفهای انیمیشن گرافیک هستشو بس)
1-سبك اسلحه و نورهاي ريل تايم رو اسلحت اصلا حس خوب و نرمي نداره و تو زوق ميزنه.بهتره يه نگاهي به سبك اسلحه گرفتن cod یا rage بکنی.
2-نورهایی که گذاشتی خوب هستن و اگه میبینی دوستان خورده میگیرن تعجب نکن چون با کیفیت بافتها و و یکدست بودن اونها زیاد هماهنگ نیستن و آدم رو یاد بازیهای 2000-2004 میندازه.
3-نبود جزئیات کافی هم به مشکل نورهات اضافه میکنه.
4-کیفیت نگاشت سایه ها رو بیار پایین و جزئیات بافتی مثل آب کثیف و یا خورده های روی دیوار یا ... اضافه كن که بافتها یکدست به چشم نیان.
5-یا این اسلحه کلاش رو خوب مدلسازی نکردین یا نبود نگاشت نرمال روی اسلحه هست که انگاری نورپردازی راسی رو مدل اسلحه اعمال شده البته انگار بافت نرمال رو دست هست ولی شدت نور زیادی روش تاثیر داره.
و در آخر باید بگم جلوه های تصویری مثل بلوم با شدت پایین رو اضافه کن و همچنین روی طراحی بافت زیادی کارکنید چون اصول زیبایی یه گیم بر خلاف عقیده برخی دوستان صرفا قدرت موتور نیست بلکه طراحیه.
راستی کانسپت کار تو گروهتون دارید یا نه؟سعی کنید از بافتهای زنده(اگه دوربین دارید)استفاده کنید نه اینکه از اینترنت بگیرید چون اونوقت یه مقداری محدود میشید.

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 07:29
پاسخ بصورت نقل قول
razielsina, سلام و تشکر از نظریات شما ، خوب با توجه به این که تمام دوستان جز جناب فاطر نصبت به نور ایراد گرفتن ، پس معلوم میشه که حتما باید روی نور بیشتر کار بشه.

در مورد بافت ، بافت کلیه دیوار ها از SubStance یکپارچه استفاده شده ( یعنی تکسچر کله محیط تقریبا کمتر از 12 کیلو بایت هست که در زمان UV کردن محیط به یک عکس 2024 رسیدیم و تونستیم با 12 کیلو مشکل رو حل کنیم ) و نکته ای که در مورد جزئیات فرمودین رعایت شده " برای مثال عکس جدید ی قرار دادم "

در مورد اسلحه ، کلاشی که دیده میشه البته کاره زیادی نبرده و نظر شما در مورد نرمال و بامپ درست هست، البته در مورد M4 این نکات باز رعایت شده.
باز فکر میکنم نور پردازی البته باعث بد جلوه داده شدن دست و اسلحه شده که به یری خدا ویرایش خواهد شد.

از آرشیو تکسچر total-texture استفاده شده و البته تماما توسط یکی از دوستان 2 بعدی کار شاخته شده ، کلا هیچ چیز دانلودی وجود نداره و در مورد بافت هم موافقم ، ریل کردم محیط وابسته به بافت و شیدر استفاده شده هست.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 10:44
پاسخ بصورت نقل قول
کانسپت خیلی مهمه
همینطور طراحی مرحله
عکسی از دشمن ها ندارید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 11:57
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. حامد جان کارت خوبه و از روی اینکه من یکسری حرفها رو مستقیم زدم ناراحت نشو ولی یک مسئله ای هست. از کل مشکلات بگذریم، تیم های بازی سازی همیشه میرن از مکان هایی که می خوان طراحی کنن چندتا نمونه واقعی میبینن، البته بیش از چندتا یه عالمه! برا همین همیشه یه ایده درست توی زهنشون هست که چجوری مثلا محیط زندان رو پیاده سازی کنن. الآن شما فقط یه ایده از زندان دارید که یکسری سلول داره و یجای تاریکه، این مسئله توی همه محیط ها به غیر از زندان هم صدق میکنه. کلا اینکار ها وقت گیر هست و هزینه زمانی خیلی داره، ما هم اکثرا دنبال محصولات زود بازده هستیم Twisted Evil .

موفق باشید Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


2 شنبه 10 بهمن 1390 - 15:09
پاسخ بصورت نقل قول
mohammad20mohsen,
Mad

MahanGM,
سلام
اگه قرار ناراحتی بود که پست واسه نظر خواهی نمیذاشتم.
بله خوب الیته ذهنیت از محیط که قراره طراحی بشه خیلی مهم هست ، ولی خوب واسه یه پروژه دانشجویی نمیشه چنین هزینه های کرد ( چه مالی و چه زمانی ) کار چندان درستی نیست و نمیشه روش وقت گذاشت ، اونم با چنین نظام آمورشی که جز خروجی نهایی هیج جیز مهم نیست و ما واسه این که کیفیت مطلوب رو به دست بیاریم از دوستان PD درخواست نظر کردیم.
در غیر این صورت ، این ابزار ها در اختیار همه هست ، مهارت و سلیقه و تلاش یه کار رو یکتا میکنه.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |