Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


جمعه 24 شهريور 1391 - 23:50
پاسخ بصورت نقل قول
سلام ميخواستم يك كدي بنويسم كه اگر اسلحرو نخواستيم با كليد E پرتش كنيم دور براي اينكار به دو خط كد نياز داشتم يكي اين بود كه اون اسلحرو از فرزندي كاراكترم در بياره و يك آبجكت واحدش كنه و اون يكي اين بود كه از كد Addforce استفاده كنم ولي نميدونم چرا جواب نميده مثلا مينويسم Gun.AddForce(this.transform.forward)
موقع اجراي بازي وقتي كليد E رو ميزنم ميگه




MissingMethodException: Method not found: 'UnityEngine.GameObject.AddForce'.



اگر اين دوتا مشكلم رو حل كنيد ممنون ميشم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 25 شهريور 1391 - 00:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
باید بنویسی Gun.rigidbody.AddForce

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 25 شهريور 1391 - 12:58
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون مدير جان Laughing
مشكل اولم حل شد مشكل دومم چي منظورم اينه چجوري اون gun رو از فرزندي كاراكترم در بيارم و يك آبجكت واحد بكنمش Mr. Green
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


شنبه 25 شهريور 1391 - 13:36
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY, اینو بزنید:
مثلا اگه فرض کنید bullet اسم گلوله ی خارج شده ی شماست:
bullet.transform.parent = null;

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 25 شهريور 1391 - 13:42
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشيد يك سوال ديگه هم داشتم وقتي اد فورس رو مينويسم داخل پرانتز جهتش رو بايد مشخص كنيم و من مينويسم this.transform. forward ولي به سمت جلو پرتاب نميشه بلكه از كنار پرت ميشه من براي حل اين مشكل اومدم يك متغيير transform نوشتم و يك گيم آبجكت خالي ايجاد كردم و جهتش رو طوري تنظيم كردم كه فوروارد بشه جلوي كاراكترم طوري كه پرت شدنش در دوربين مشخص بشه ولي بازم نشد اگر كد يا راه حلي بلديد بگيد تا مشكلم حل بشه لطفا Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 25 شهريور 1391 - 14:06
پاسخ بصورت نقل قول
left یا right باید برات درست کار کنه Arrow

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 25 شهريور 1391 - 14:27
پاسخ بصورت نقل قول
ديگه داره سوالام زياد ميشه ولي ديگه چكار كنم جاي ديگه اي سراغ ندارم Question
كلا مشكلاتم حليد بجز يكي كه اصلا مشكل طرز نوشتن كد نيست كلا الگوريتمش رو بلد نيستم
مثلا تو بازي يك اسلحه كلت پيدا ميكني ورش ميداري بعد 2 تا تير ميزني اگر خشابش 7 تا تير داشته باشه ميشه 5 تا درسته؟
حالا اسلحرو ميندازي دور با كليد e همه چي هم درست كار ميكنه ميري جلو تر دوباره از همون نوع اسلحه رو ميبيني برش ميداري اگر توي كد بگم تعداد تير هاشو پرينت كنه اسلحه ي دومم هم 5 تا تير داره با اينكه هيچ تيري نزديم و بايد 7 تا تير داشته باشه يعني تو اسلحه ي اولي دو تا تير كه زديم از خشاب اسلحه ي دومي هم كم ميكنه چيكار كنم كه اينجوري نشه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 25 شهريور 1391 - 15:36
پاسخ بصورت نقل قول
مشکلت اینه که تعداد تیر ها رو فقط توی متغیر static ذخیره میکنی.
هر اسلحه باید یه متغیر داخلی خودش رو داشته باشه و وقتی برش میداری، تعداد تیرهاش رو انتقال بده به متغیر استاتیک برای کارهای دیگه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


شنبه 25 شهريور 1391 - 15:57
پاسخ بصورت نقل قول
تقصیر این بنده خدا نیست ، دوستان مثلا اینور اونور سایت آموزشی راه انداختن ، من خودم چندجا دیدم که کلا نحوه ی استفاده از Static رو غلط میگن و فقط بسنده میکنن به این که قابل دسترسه با اسم کلاس. گوشزد کردیم ، فوش دادن.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 25 شهريور 1391 - 18:27
پاسخ بصورت نقل قول
خوب ببين من نفهميدم چي ميگي ميشه يك نمونه كد بذاري؟
راستي flyman جان ممنون نديدم جوابمو دادي
شهروز جان لفت و رايت هم درست كار نكرد و اسلحرو از همون جهت ميندازه يعني جهتش درست نميشه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 148 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |