Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 25 شهريور 1391 - 20:55
پاسخ بصورت نقل قول
باید درست بشه. حتماً یک جای دیگه کارت مشکل داره.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 25 شهريور 1391 - 21:24
پاسخ بصورت نقل قول
خوب حالا ولش كن برو صفحه ي قبل يك مشكل ديگه هم دارم اونو چي كار كنم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

لود کردن یک SCENE در scene دیگر و برگشت
نويسنده
پيغام
ashkangarmsiri
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 4 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 6


2 شنبه 27 شهريور 1391 - 02:19
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام - کسی هست که کمک کنه و بگه که چه جوری یک scene را بعد از اینکه در یک scene دیگر لود کردیم و کارمون تو اون scene تموم شد برگشتیم scene قبلی - مکان fps یا دوربین همون مکان قبلی باشه که scene رو لود کردیم . ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


2 شنبه 27 شهريور 1391 - 22:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام!
تو یونیتی های قدیمی میشد یک کاری کرد که وقتی به یک باکس میخوری، لیز بخوره و حرکت کنه!
الان هم میشه این کارو کرد؟

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


3 شنبه 28 شهريور 1391 - 12:24
پاسخ بصورت نقل قول
flyman نوشته:
سلام!
تو یونیتی های قدیمی میشد یک کاری کرد که وقتی به یک باکس میخوری، لیز بخوره و حرکت کنه!
الان هم میشه این کارو کرد؟


این کار به ورژن یونیتی ربط نداره. باید از Physic Material ها استفاده کنی برای کالیدر هات و نوع ماده اونها رو تغییر بدی
مثلا تعیین می کنی که این جسم از چوب هستش و لیز خوردن نداره و یا اینکه از جنس یخ هستش و لیز می خوره.
یک پکیج فیزیک متریال خود یونیتی داره و می تونی از اون استفاده کنی Arrow

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


3 شنبه 28 شهريور 1391 - 15:08
پاسخ بصورت نقل قول
vahab, این کارو کردم! ولی بازم نشد! جفتشو Ice گذاشتم ولی بازم از لیز خوردن خبری نبود!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 28 شهريور 1391 - 16:20
پاسخ بصورت نقل قول
یک متریال بسازید و friction رو روی 0 بذارید. اگر نشد مشکل از جای دیگه ایه. با addForce حرکتش میدید دیگه ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


4 شنبه 29 شهريور 1391 - 12:22
پاسخ بصورت نقل قول
تاحالا نشده از اين انجمن يك جواب درستو حسابي بگيرم پس سوال من چي شد فراموش كرديد؟ Sad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


4 شنبه 29 شهريور 1391 - 13:06
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY نوشته:
تاحالا نشده از اين انجمن يك جواب درستو حسابي بگيرم پس سوال من چي شد فراموش كرديد؟ Sad


ببیند وقتی شما پیشوند static را برای یک متغیر می نویسید ، اون متغیر همه جا یکی است ، در واقع تنها یک متغیر برای آن وجود دارد. پس وقتی آن را تغییر دهید ، هر گیم آبجکت دیگری هم به متغیری دسترسی دارد که در واقع همان مقدار تغییر کرده است.

پس پیشوند static را برای این منظور نگذارید ، و برای دسترسی متغیر از GetGomponent استفاده کنید. بدین صورت هر گیم آبجکتی که اسکریپت مورد نظر بهش اتچ شده باشه ، یک متغیر محلی به نامی که تعریف کردید ، دارد.

برای مثال :

[code]
var gun:GameObject;


function Shot()
{

gun.GetComponent(GunScr).ammo--;

}
[code]

در این کد من به متغیر ammo که در کلاس GunScr است و به گیم آبجکت gun متصل شده دسترسی پیدا کردم.[/code]

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ashkangarmsiri
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 4 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 6


5 شنبه 30 شهريور 1391 - 01:53
پاسخ بصورت نقل قول
آقا منم یه سوال داشتم پس چی شد کسی بلد نیست جواب بده
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 149 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |