Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 4 آبان 1391 - 22:48
پاسخ بصورت نقل قول
كد:
GameObject.Find("MyTextObject").GetComponent.<GUIText>().enabled=false;


یا خیلی راحت مقدار text رو برابر "" قرار بدید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

سوال
نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


2 شنبه 8 آبان 1391 - 17:37
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام به همه
یه سوال
من می خواهم یک مدل انسان با زدن کلید space از مکان A به مکان B برود چه طور اسکریپ را بنویسم که اینکار انجام بشه ؟
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


2 شنبه 8 آبان 1391 - 20:05
پاسخ بصورت نقل قول
mssr,
سلام جناب.
فکر می کنم خیلی کلی گفتی...!
یه دفه منتقل بشه به B یا نه درطول مدتی خاص؟

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


2 شنبه 8 آبان 1391 - 20:39
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه دفعه نه
من در واقع می خواستم یک مدل موشک از مکان A به B با سرعت کمی انتقال پیدا کنه ، طی یه مدتی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


2 شنبه 8 آبان 1391 - 21:47
پاسخ بصورت نقل قول
تو help یه نگاهی به lerp و slerp بنداز

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


2 شنبه 8 آبان 1391 - 23:58
پاسخ بصورت نقل قول
درسته ولی وقتی از این دستور ها استفاده می کنم موشک در مکان ایجاد ثابت می مونه و حرکتی نداره مشکل حرکت را چه جوری حل کنم
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 10 آبان 1391 - 21:13
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
خب اگه می خوای موشکت بره دنبال یه هدف که مکانش تغییر می کنه از این کد استفاده کن:
كد:

var target:transform;

function Update()
{
transform.lookAt(target);
transform.translate(vector3.forward*10*time.deltaTime);
}


ولی اگه می خوای مستقیم به جلوی خودش حرکت کنه باید خط transform.lookat رو کلا حذف کنی.
و همینطور اون تعریف متغیر از نوع ترنسفورم رو هم باید حذف کنی.

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


جمعه 12 آبان 1391 - 13:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
بازم مزاحمتون شدمSmile

چطوری میشه یه مقداری ( مثلا امتیاز) رو به یه اسکریپتی واریز کرد که هیچ نسبت والد و ولدی با آبجکتهایی که باعث بوجود اومدن امتیاز میشن( مثلا گلوله و هدف) نداره؟

ممنون میشم کمکم کنید.

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 12 آبان 1391 - 13:43
پاسخ بصورت نقل قول
amir.nemati63,
سلام. معمولاً برای امتیاز از متغیر های static استفاده میشه.

مثلاً شما یک آبجکت خالی داری با نام score_obj و اسکریپتی با نام score_sc توش تعریف میکنی :

كد:
static var score = 0;

function Start () {
    score = 0;
}


حالا در یک آبجکت دیگه زمانی که می خوای امتیاز بگیری :

كد:
score_sc.score += 10;


البته این فقط یک مثاله.
این نکته رو در نظر داشته باش که متغیر های static با لود و آنلود شدن مرحله تخلیه نمیشن و باید دستی این کار رو انجام بدی. مثل کاری که من در تابع start انجام دادم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


جمعه 12 آبان 1391 - 21:04
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
شهروز جام با GetComponent هم میشه این کار رو انجام داد مگه نه؟
فک می کنم البته حرفه ای تر و جامع تر باشه... .
Evil or Very Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 153 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |