Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> بازي رانندگي در تهران
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  بعدي

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


شنبه 8 بهمن 1384 - 12:57
پاسخ بصورت نقل قول
اين shot ها و مقاله که گذاشتم ماله مجله همشهری جوان بود !
يک سری شات های ديگه هم پخش شده که کاملا تابلو هست که از قبل render شده توی 3dsmax هست و حتی در همون حد pre-render هم کيفيت پايينی داره.
کلا حرف های مسئولان اين شرکت در روزنامه ها و از روی شواهدی که نشون می ده، حتی اين شرکت در زمينه کلاه برداری و خالی بندی هم در و پيت و کاملا ناشيانه داره عمل می کنه. و کاملا موضوع تابلو هست که چيزی در کار نيست.
اگه کسی در مجله کامپيوتر يا گيم آشنايی داره يک پيگيری بکنه که مقاله ای و درخواستی برای جوابگويی اين شرکت در قبال اين حرفهاش و ادعاهاش ، چاپ کنن.

اين بازی يک بار تابستون توی روزنامه آسيا توسط رئيس اين شرکت اعلام شده بود که تموم شده و به بازار مياد.
در مهر دوباره در مجله ای که يادم نيست خالی بندی ها تکرار شد و گفته شد که تموم شده و مهر به بازار مياد، در اين همشهری جوان هم که می بينيم که گفته آخر آبان زمان توضيع بازی هست.
الان هم که بهمن شده و يک سری جعبه های خالی در بعضی مغازه ها گذاشتن.
اين هم جديدترين تاريخ پخش بازی !!!
http://www.bazikade.com/games/news.php?code=324
اين خبر هم خيلی جالبه، از طرف يک user به سام nemessis هست و هيچ mail ای نداره، بعدش هم نوشته که از عکس هايی که از بازی ديده می شه به نظر مياد گرافيک بالايی داره، کدوم عکس ها رو می گه ؟!!!!

در ضمن ايشون گفتن که اوايل سال آينده نسخه دوم اين بازی مياد ، نسخه يک اش کجاس که شما زمان توضيع نسخه دوم رو می گيد ؟ اگه ولش کنيم هفت هشت تا بازی ديگه هم می سازه !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


شنبه 8 بهمن 1384 - 15:23
پاسخ بصورت نقل قول
Jack نوشته:
نمي دانم اين شركت ارزش اين رو داره كه ما انقد روش بحث كنيم يا نه ولي من فكر مي كنم اگر كه كسي دروغي مي گه و بقيه جوابي نميدهند دليلش اين نيست كه حرفهاش رو باور
نقل قول:
در مورد حقوق و اينها هم بگم كه اصلا اوونطوري كه فكر ميكنيد نيست

خوب هدف من هم همين بود که موضوع رو باز کنم و من می دانم که همچين حقوقی رو به يک مشت آماتور نمی دهند .
اگه خيلی حرفه ای باشی ماهی نهايتا 900 هزار تومن داشته باشي .


سلام
به نظر من ارزشش رو داره. هم شفاف سازی میشه و حداقل developer ها متوجه میشن که قضیه چیه. این جور خالی بندی ها روی افرادی که توی اینکار هستن میتونه آثار منفی زیادی داشته باشه.

1) عده ای ممکنه دلسرد و ناامید بشن و فکر کنند خیلی عقب هستن.
2) ممکنه گول همچین جاهایی رو بخورن و دودره بشن.
3) ممکنه نادانسته حرفهاشون رو باور کنند و ازشون حمایت کنند (مادی یا معنوی) و از این راه هیزم تو آتش اینجور جاها بریزند.
4) ممکنه فکر کنند که کار خیلی کشکیه و ساده است و هر کی هرکیه. مسلما خبره شدن در چنین کاری و اولین بودن حتی در سطح ایران هم چیزی نیست که به این سادگی بشه بدست بیاد یا بشه ادعا کرد.
5) کلا دید افراد علاقمند رو به محیطی درش میخوان کار کنن یا فعالیت کنند باز میکنه. اینکه هر چی میشنوید باور نکنید و اینکه صرف داشتن مدرک بالا یا شرکت بودن و فلان قدر پول داشتن چیزی رو ثابت نمیکنه.
6) اینکه فکر نکنه دیگران نمیفهمند. ممکنه بشه سر 10 میلیون نفر رو کلاه گذاشت ولی حتما عده ای هستند حتی انگشت شمار که ممکنه واقعیت رو بدونند یا بفهمند.

در مورد حقوق هم فکر کنم خودم بالاترین حقوق رو میگرفتم به عنوان مشاور فنی که ساعتی 6 هزار و خرده ای تومن بود. البته داستانش مفصله اما مدت همکاری من با اوونها در حد 4-5 ماه بود. کاملا هم مشخص بود قصدشون سو استفاده و تخلیه اطلاعاتی است. حتی گیر داده بود که دموی ما رو یه جوری از چنگمون در بیاره Smile
ممنون علی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


شنبه 8 بهمن 1384 - 15:39
پاسخ بصورت نقل قول
Ali نوشته:


آقاي سيداف ، شما موتور استفاده شده رو ميدونيد ؟ يا اينكه منتظر ديدن دموي اجرايي هستين تا موتور بازي رو تشخيص بدين ؟ يادمه قبلا يه بازي رانندگي تو تهران به اسم "شهران" دیده بودم که اونام ادعا کرده بودن موتورشون شخصیه... بعد از نصب بازی دیدم با Flash و موتور Morfit3D طراحی شده...

شات های این بازی هم شباهت زیادی به خروجی های نرم افزارهای ساخت بازی دارن. یعنی بعید میدونم اصلا موتوری در کار باشه... تازه موتورهای سورس باز ساخت بازیهای رانندگی تو وب زیاده... خیلی راحت میشه یکی رو دانلود کرد و با اصول مود سازی ، یه خروجی کاملا متفاوت گرفت... به این که نمیگن طراحی بازی با موتور شخصی !!

احتمالا خواستن از این 1.5 ملیون عکس به عنوان تکسچر استفاده کنن دیگه، نه ؟! با این حساب فقط 10 تا سی دی باید برای این عکسا استفاده بشه که... کدوم بازی ساز میاد برای هر ساختمون و در و دیواری که تو بازی وجود داره از یک تکسچر جداگانه استفاده کنه ؟
میثم جان ما هم یه زمانی همچین جاهایی رفت و آمد داشتیم... حق با آقای سید اف هستش... 900.000 تومن رو فراموش کن.... اینجور جاها جزو 2دره باز ترین مکان های روی زمین محسوب میشن... اصلا پول نمیدن چه برسه به 1 ملیون... خودشونو بکشن 100.000 تومن بهت بدن... Smile



در ضمن سپهر جان این شاتهایی که زدی مال همین بازیه رانندگی تو تهرانه ؟ تهران این شکلی بود و ما نمیدونستیم ؟ اصل این بازی مدیریت صحنه های سنگین داخل شهره، نه اینکه تو فضای آزاد یه کوه و 4 تا درختو رندر کنی....


علی


سلام
بله در مورد اوون بازی شهران شنیده بودم. من دقیقا نمیدونم اسم انجین شون چیه ولی یه حدسی میزنم اما چون نمیخوام اشتباها تهمت بزنم تا وقتی دمو نبینم و ثابت نشه در جمع اعلام نمیکنم. یکی از مجلات که رفته بوده باهاشون مصاحبه کنه ازشون پرسیده که از چه انجینی استفاده کردین گفتند که سریه و محرمانه است نمیشه گفت ! بعد که طرف اصرار کرده گفتن خودمون نوشتیم و بعدش گفتن که از DirectX و OpenGL استفاده کردیم Smile
اولا که directx و ogl اسمشون انجین نیست Smile و بهشون میگن API.
بعدشم هیچ آدم و شرکت عاقلی وجود نداره که انجینش با هر دوی اینها نوشته شده باشه ! اصلا بی معنی است و نشان از عدم اطلاع گوینده. موتور گرافیک رو یا با جی ال مینویسند یا با دایرکت ایکس و استفاده همزمان از این دو بی معنی است.
بله عکسها رو به عنوان تکسچر استفاده کردند. احتمالا هم کلی حجمشون شدهSmile نمیدونم آخه شرکتی که حتی نمیدونست اندازه تکسچر ها (طول و عرض) باید توان 2 باشه چطوری میخواد گیم بسازه !!! معمولا مشکل اینجور شرکتها هم همینه که فقط یه مقدار API بلدن و الگوریتم و دانش اینکار رو ندارند. معمولا همه هم به این مشکل برمیخورن که بعد از ساخت مراحل برنامه شون شدیدا کنده و از ریل تایم بودن در میاد Smile چون اصلا فکر نمیکردند که حجم مدلها و تکسچرها و روش رندر کردن محیط حساب کتاب داره و کیلویی نیست Smile

تازه همین شاتهای همشهری رو ببینید! در عین کیفیت پایین چه از نظر گرافیک و مدلها از نظر برنامه نویسی هم بسیار ضعیفه. نور در صحنه نداریم و تعداد مثلثهای محیط بسیار کمه. terrain رو دقت کنید هر کوه یا تپه فقط 4 تا مثلثه Smile اینطوری که کل مرحله میشه فوقش 10000 تا مثلث و کارتهای عتیقه هم کل محیطو بدون هیچ الگوریتمی میتونن رندر کنن Smile ولی این که نشد کیفیت !

ممنون علی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


شنبه 8 بهمن 1384 - 15:45
پاسخ بصورت نقل قول
mory نوشته:
همه چيز مشكوكه منم يك سايتي ديده بودم ازشون كه همه چيز دردست ساخت بود . بعد همونم پريد . اينو هم بگم كه اگه قرار به ساخت موتور باشه . با پول نميشه . بايد تخصص جمع كرد اونا هم ميگن 120 نفر داشتيم . ولي مطمپن باشيد اينقدر آدم كه موتور ساختن بلد باشن يا بتونن يك گوشه كار رو بگيرن وجود نداره .
پس همش يك دروغ بزرگه . بهتر نيست اين رو با صداي بلند بگيم ؟‌
فوقش يكي جواب ميده كه نيست و اونوقت حداقل يك نفر رو پيدا كرديم كه ميتونه جوابمونو بده .


سلام
اوون 120 نفر برنامه نویس توشون نبوده. اکثرا خانم و مدلساز و گرافیست بودن. ضمن اینکه احتمالا خیلی هاشون هم به عنوان استخدام آزمایشی کار میکردن (بدون حقوق یا با حقوق کم).
ضمنا خیلی از کارها رو با عده بسیار کم مثلا 10 الی 15 نفر خیلی بهتر میشه انجام داد تا 120 نفر! و اینکار صرفا جنبه نمایشی و بچه خر کنی داشته. اینکار نیازی به اینهمه آدم نداره. آخرش هم با اوون کیفیت مزخرف. باز هم تاکید میکنم اینکار در حد یک کار خانگی و دمو شخصی است و زمان و هزینه صرف شده و خروجی اعلام شده هیچ توجیه و تناسبی با هم ندارند.
ممنون علی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


شنبه 8 بهمن 1384 - 15:52
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
در ضمن ايشون گفتن که اوايل سال آينده نسخه دوم اين بازی مياد ، نسخه يک اش کجاس که شما زمان توضيع نسخه دوم رو می گيد ؟ اگه ولش کنيم هفت هشت تا بازی ديگه هم می سازه !


Very Happy

نقل قول:
موتور گرافیک رو یا با جی ال مینویسند یا با دایرکت ایکس و استفاده همزمان از این دو بی معنی است.


موتور Irrlitch با هر دو API نوشته شده


اين نامه توسط mostafa_cpp در شنبه 8 بهمن 1384 - 16:37 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


شنبه 8 بهمن 1384 - 16:05
پاسخ بصورت نقل قول
سيلوستر نوشته:
نقل قول:

اين پروژه رو از نيروي انتظامي ميگيرند

اوه اوه
سر نيرو انتظامي كلاه گذاشتن؟!
نقل قول:

ما با 25 ميليون براي سايپا داشتيم بازي رالي ميساختيم و بعد از دو ماه كارمون در حدي بود كه حداقل چند برابر اين شات مسخره اينها كيفيت داره!

مي ساختين ؟!
يعني يعني الان روش كار نميكنين؟ تموم شده؟ يا... ميشه يكم توضيح بدين.


سلام
کلاه که نمیشه گفت. در واقع اوونها خر شدن. متقاضی اصلی این پروژه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بود. همینجایی که انیمیشن های نیرو انتظامی رو هم به شرکت هور داده. اسم افراد رو هم میدونم ولی از گفتنش معذورم. من هم اوونجا دمو داده بودم و میشه گفت اصلا نمیخواستند پروژه رو به این شرکت بدن به دلایلی. اما به دلایل دیگری مجبور یا متقاعد شدند که این اشتباه رو انجام بدن.

بله دموی همون بازی سایپا رو هم به نیروی انتظامی نشون دادم. متاسفانه من تا دلتون بخواد توی کار گیم دودره بازی دیدم و دودره شدم به همین خاطر هم از حدود 2-3 سال پیش کلا خودم رو کشیدم کنار و دیگه پیگیر گیم نشدم. یکیش همین مورد بود. من با تیمم که کلا 4 نفر بودیم از طریق یک بابایی که توی باشگاه سایپا آشنا داشت این پروژه رو گرفتیم به صورت شراکتی. من تقریبا میشه گفت در مقابل کاری که کردم هیچ پولی نگرفتم و مبلغش هم ناچیز بود. گرافیست و مدلسازمون هم همینطور ولی اوونها نسبت به من و نسبت به کاری که کرده بودن بازم بیشتر گرفتند. اما کلا حدود 2 ماه و خرده ای کار کردیم بعدش کاشف به عمل اوومد که این آقای واسطه کلی پول از سایپا گرفته (15 میلیون تومن) یعنی 3 تا قسط رو گرفته ولی به ما گفته که سایپا پول نداده و در جواب سایپا هم که گفته بود چرا کار رو ادامه نمیدین گفته بوده که بچه ها پولکی هستن و کار نمیکنند !!!!
خلاصه به هر طرف یه دروغ گفته بود. توی یکی دو تا پروژه دیگه هم که داشتیم همینطوری برخورد کرده بود و کلی پول زده بود به جیب که البته جلوش رو گرفتم ولیکن پروژه سایپا با اوون همه زحمت نابود شد. البته هنوز دمو و ادیتور مراحلش رو دارم ولی دیگه روش کار نکردم، اما هر چی باشه از این دموی 1 و نیم میلیاردی و 2 ساله رانندگی در تهران خیلی بهتره Smile اوون هم توی 2 ماه و یک تیم 4 نفره و با مبلغی ناچیز.

البته به زودی دوباره ادامه خواهیم داد اما نه برای جایی. با سرمایه شخصی و به صورت رایگان فقط واسه اینکه یه سری مسائل به بعضی ها ثابت بشه.
ممنون علی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
seyedof
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 1 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 274


شنبه 8 بهمن 1384 - 21:53
پاسخ بصورت نقل قول
mostafa_cpp نوشته:
نقل قول:
در ضمن ايشون گفتن که اوايل سال آينده نسخه دوم اين بازی مياد ، نسخه يک اش کجاس که شما زمان توضيع نسخه دوم رو می گيد ؟ اگه ولش کنيم هفت هشت تا بازی ديگه هم می سازه !


Very Happy

نقل قول:
موتور گرافیک رو یا با جی ال مینویسند یا با دایرکت ایکس و استفاده همزمان از این دو بی معنی است.


موتور Irrlitch با هر دو API نوشته شده


سلام
اين با اوون چيزي كه شما ميگين فرق ميكنه. بعضي موتورها روي هر دو api پياده سازي ميكنند. نه اينكه در آن واحد از هر دو استفاده كنه.
ممنون علي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mostafa_cpp
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 24 دي 1384
تعداد ارسالها: 488
محل سكونت: تهران


1 شنبه 9 بهمن 1384 - 00:17
پاسخ بصورت نقل قول
بله ، اطلاع دارم
عرضم اين بود كه پياده سازي يك موتور با دو API غير ممكن يا درو از ذهن نيست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


1 شنبه 9 بهمن 1384 - 01:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
آقای سیدف متشکرم .
حرفاتون برای خود بنده که بسیار مفید بود . نه تنها نا امید نمیشم ، بلکه با قدرت بیشتری ادامه می دم تا مثل دوستان هم وطن ( شرکت ....) ضایع نشم .
یه جک هم بگم حال کنید .
اوایل امسال رفته بودم نمایشگاه کتاب ( تهران ) چشمم خورد به غرفه سمیع رایانه ، کلی رنگی و خوشکل کرده بودند با پوسترهای بزرگ از یکسری کارکتر که مشخص بود تو مکس رندر گرفتن ( هر آدم عاقل برنامه نویسی 3 بعدی می دونه که در حال حاضر نمیشه این همه مثلث رو در صحنه رندر کرد اونم تازه ریل تایم ، تازه با اون نرمی عضلات دقیقا شبیه سیاه و هوتن - id soft ware هم هنوز با اون تکنولوژی مدل هاش از مثلثهای محدودی استفاده می کنن ) ( در ضمن فقط به فکر تبلیغات بودند چون تو کاتالوگهاشون هم فقط و فقط از تبلیغات صحبت کرده بودند ) بعد رفتم جلو با شوق خاصی کمی سوال کردم یه بابایی رو گذاشته بودند که شاید اصلا نمی دونست بازی چیزه . گفت و گفت بعد ش ازش در مورد نوع برنامه نویسی و API استفاده شده پرسیدم . نه گذاشت نه ورداشت گفت : ما به یک تکنولوژی جدید و برایه اولین بار در نمی دونم کجا ها رو گفت دست یافتیم . نمی دونست بهش می گن انجین . گفت نوع جدیدی از برنامه نویسی و با قیمتش هم خیلی زیاده و فعلا هم نمی فروشیم و انحصاری هستو .... کلا همین خودتون قضاوت کنین .
در ضمن ما ترین ها خیلی زیادی دیده بودیم . اینی که تو دمو دیده میشه اصالا نمی شه بهش گفت ترین اخه ! حتی اگه از هایت مپ که استفاده بشه بازم هزاران هزار مثلث درش به کار میره و شک نرمی به خودش می گیره ( البته بگم ها درسته که بازی ریسینگ هستش و ترین ها زیاد دقیق طراحی نمیشن ولی دیگه این طوری که دیگه نه )
تمام انتقاداتی که کردید کاملا درست هستند . ولی من نمونه کاملا شبیه اینو دیدم با 3dgame meker ساختن . خودتون بهتر می دونید که این موتور ( بهتر بگم نرم افزار ) شبیه ویزارد می مونه و کافیه فقط مدل بهش بدی تا با تکسچرتون در صحنه نمایش داده بشه . یه نوید هم بدم اگه بازی سازی اینه من تا چند ماه آینده انشا ا... یه دموی خیلی قوی تر و با کیفیت تر از این رو ارائه می دم .
البته بهش انجین نمیشه گفت ولی به حر حال صداقتشو دارم حتی سورسشو در سایت قرار بدم ( انشا ا.. در آینده نزدیک ) :
دوست عزیز مصطفی جان :
می دونم خودتون استاد هستید ولی اینم بخونید : در آن واحد نمیشه از دو device برای رندر استفاده کرد . درسته که irrlicht از هر دو api موجود پشتیبانی می کنه ، ولی شما باید انحصارن از یکیشون استفاده کنید ( در دوموهاش هم اگر فایل اجرایی رو باز کنید می بینید که قبل از شروع دمو از شما نوع device رو می پرسه .
امیدوارم که سو ء تفاهم نشه من قصدم رفع این مسئله بود .
موفق باشید . حسن مهدی اصل

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


1 شنبه 9 بهمن 1384 - 02:57
پاسخ بصورت نقل قول
ولي هيچكي به اندازه من از حرفاي آقاي سيدف لذت نبرده . من الان در اوج آسمون به سر ميبرم .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 12 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |