Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> سوال و جواب
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 12:41
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی سادست. نیازی به اسکن کردن نیست. شما یک flag برای کلید تعریف کن (متغیر) و مقدارش رو مثلاً بذار 0. حالا این کلید رو هر جایی که دوست داری قرار بده. با impact بررسی کن که پلیر به کلید خورده یا نه و بعدش اگه مثلا space رو زد، اون مغیر بشه 1. اگر می خوای طوری باشه که روبروی کلید بایستی و کلید کار کنه باید با همون scan درست کنی بجای Impact . حالا داخل اکشن در میگی اگه flag صفر بود یعنی کلید خاموشه و اگه 1 بود یعنی روشن شده و در باز بشه.

مثال:
كد:
var key=0;
var is_door_open=false;

function key_event(){
   key=1;
   ent_remove(my);
}

action key(){
   my.emask|=ENABLE_IMPACT;
   my.event=key_event;
}

action door(){
   if (key==1)
   {
      if (!is_door_open)
      {
         my.skill1+=2*(time_step);
         if (my.skill1>100)   //100 is Final Frame
         {
            is_door_open=true;
            
         }
         ent_animate(my,"door_open_animation",my.skill1,ANM_CYCLE);
      }
   }
}

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
wolf21
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 10 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 16


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 12:48
پاسخ بصورت نقل قول
ممنونم اقا شهروز گل الان روش کار میکنم ببینم متوجه میشم یا نه خبرشو بهتون میدم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
wolf21
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 10 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 16


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 12:55
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید اقا شهروز این کدها ماله a8 وروی a6 کار نمیکنه میتونید برای a6 برام بذارید چون با a8 زیاد کار نکردم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:01
پاسخ بصورت نقل قول
این کد ها lite-c هست. متاسفانه c-script اصلاً یادم نیست. اینا روی a7 هم کار می کنه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
wolf21
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 10 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 16


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:10
پاسخ بصورت نقل قول
باشه ممنون یه سوال شما کدوم رو پیشنهاد میکنید من ادامه بدم lite-c را یا c-script؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:17
پاسخ بصورت نقل قول
پیشنهاد من اینه که گیم استدیو رو بیخیال بشی Idea من 6-7 سال پیش اینو پیشنهاد می دادم ولی الآن دیگه حتی خود شرکتش تعطیل شده و این انجین دیگه ساپورت نمیشه. به نظر من اگه بری سراغ یونیتی خیلی بهتره چون امکان پیشرفت داره.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
wolf21
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 10 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 16


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:21
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پیشنهادتون و برنامه نویسی unity چه جوره از این سختره؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:29
پاسخ بصورت نقل قول
برنامه نویسی unity جاوا اسکریپت هست و سی شارپ. نه از این سخت تر نیست. ساده تر هم هست چون خیلی از امکاناتش ویژوال هست.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
wolf21
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 10 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 16


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:33
پاسخ بصورت نقل قول
برای یادگیری زبان برنامه نویسیش و model , level شما میدونید از کجا شروع کنم و از کجا مباحث اموزشیش رو تهیه کنم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 19 مرداد 1391 - 13:34
پاسخ بصورت نقل قول
level, model نداره مثل گیم استدیو. خیلی ساده همه چیز توی یک محیط. انجمن unity داریم خیلی هم غنی هست. اونجا راهنمایی بخواید دوستان زیادی هستند که کمکتون کنند. Arrow

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 243 از 247 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |