Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> ويرايش - X
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 9 شهريور 1385 - 10:33
پاسخ بصورت نقل قول
قابليت خوبي كه گيم استديو داره اينه كه زبانش به نوعي حالات زبانهاي سطح پايين رو داره و بهتر ميشه كار رو انعطاف داد.


زبان XEdit رو خودتون طراحي كردين يا از زبان vbscript استفاده كردين ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


5 شنبه 9 شهريور 1385 - 14:39
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
1- بسيار تبريك بابت كار قشنگتون .

خيلي ممنون Laughing

2
نقل قول:
- ميشه خواهش كنم فقط اونچه كه مربوط به طراحي يك بازيه و در اين موتور وجود داره رو اجمالا عنوان كنيد . يعني در مورد كاكترها . هوش و گيم پلي و اينچيزها .


در مورد هوش مصنوعی ، فعلا ساخت هوش مصنوعی رو به نوشتن کدهای لازم محدود کردم . با استفاده از event های مختلف مانند tick ، collide که در شات دوم می بينيد می توانيد کد لازم رو بنويسيد . ولی اينکه مثل موتور unreal محاسبات هوش مصنوعی رو به صورت visual داشته باشيم ، همانطور که در پستهای قبل هم گفتم تصميم دارم روی هوش مصنوعی در unreal کار کنم . فعلا هيچ ايده ای در اين مورد ندارم اگر شما نرم افزار يا موتوری رو می شناسيد که هوش مصنوعی رو بصورت visual همراه داره ممنون می شم توضيح بديد .

خيلی طولانی شد . در مورد gameplay هم بايد بيشتر کار کنم . در مورد کاراکتر ها به طور مختصر می تونم بگم با ويرايش – ايکس می تونين انيميشن ترکيبی بسازين . مثلا حرکت پريدن رو در نظر بگيريد در 8 جهت اصلی و فرعی و يک حالت ايستاده بايد انيميشن ساخته بشه . تا اينجا که زياد پيچيده نيست مشکل جايی پيش می ياد که کاراکتر به جای پايين تر يا بالاتری بخواد بپره در اينجاست که بايد انيميشن رو به 3 قسمت پرش ، معلق و فرود تقسيم کنيم و انيميشن فرود رو زمانی که کاراکتر به سطحی برخورد کرد اجرا کنيم . و خيلی از انيميشنها دارای قسمتهای مشترکی هستند که با اين روش می تونيم با حجم کمتری کاراکتر رو بسازيم .


نقل قول:

قابليت خوبي كه گيم استديو داره اينه كه زبانش به نوعي حالات زبانهاي سطح پايين رو داره و بهتر ميشه كار رو انعطاف داد.


درسته که برنامه نويسی با زبانهای اسکريپتی مشابه c دارای مزايايی هست ولی در کنار اون مزايا دارای معايبی هم هستن . اصلا کاری به زبانهای که شرکتهای غير از مايکروسافت ساختند ندارم . همين JScript . از اتوماسيون پشتيبانی نمی کنه . حالا از بحث مايکروسافت هم بگذريم زبانهای ديگه مشکلات عديده ای دارند . مثلا عدم پشتيبانی از ديباگر . خود من تا قبل از اينکه با VBScript آشنا بشم احتمال ساخت ديباگر برای يک زبان اسکريپتی رو از محالات می دونستم . ولی اين پيشرفت vbscript بی حکمت نيست . اولا که برای توسعه محصولات office استفاده می شه . همين نکته برای اثبات اينکه vbscript قابليتهای فراتر از يک زبان اسکريپتی رو داره کافيه دوما در تکنولوژی asp و همچنين اسکريپت نويسی server side و client side استفاده می شه .

شما هر زبان اسکريپتی پيدا کردی که از اتوماسيون و ديباگر پشتيبانی کرد بگو حتما با vbscript جايگزين می کنم .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 9 شهريور 1385 - 15:56
پاسخ بصورت نقل قول
آيا XEDIT قابليت Real Time Editation رو داره ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


جمعه 10 شهريور 1385 - 00:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

آيا XEDIT قابليت Real Time Editation رو داره ؟

مقداري در مورد اين تكنيك توضيح بديد ممنون مي شم .

شات جديد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 10 شهريور 1385 - 05:55
پاسخ بصورت نقل قول
منظورم ويرايش در حين اجراي بازيه...

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مسعود 16 a
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1265


2 شنبه 3 مهر 1385 - 15:04
پاسخ بصورت نقل قول
GOOD Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


2 شنبه 3 مهر 1385 - 15:07
پاسخ بصورت نقل قول
البته جك اخراج شد (فكر كنم به خاطر خرفي كه زد ) شايد اگر اخراج نشده بود از شما تشكر مي كرد شايد هم كسي بود كه او را توجيه كنيد شايد اخراج آخرين راه نبود !!!!!!!!!

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 3 مهر 1385 - 15:27
پاسخ بصورت نقل قول
كدوم حرف ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


2 شنبه 3 مهر 1385 - 15:49
پاسخ بصورت نقل قول
به تاپيك آخرين نسخه تالار دايركت مراجعه كنيد

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ahmad123
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 2


جمعه 7 مهر 1385 - 01:59
پاسخ بصورت نقل قول
دليل اخراج اون مساله نيست . گرچه ممكنه اينجور وانمود شده باشه . فقط براي توضيح اين مساله عنوان كردم .به زودي يك سايت با كليه امكانات مديريت محتوي و پرتال راه اندازي مي كنم . : متاسفم از اينكه ديگه در اين تالار حضور ندارم . لطفا كسي در اين تالار سوالي از من نپرسه و اگر كسي سوالي داره مي تونه توسط ايميل بپرسه . فكر نمي كنم ديگه هيچ جوابي در اين تالار بدم . خداحافظ براي هميشه دوستان عزيزي كه به من قوت قلب داديد . دوستاني هم كه علاقمند باشن مي تونن توسط ايميل درخواست ادرس سايت رو بكنند چون نمي خوام اون سايت رو تبليغ كنم . از همه دوستاني كه حرمت من رو حفظ كردند تشكر مي كنم .
jack_golson@yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |