Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> بازي ماجرايي با wme
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 14 آذر 1385 - 19:52
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

خوب امروز اومدم با يه مثال ساده تفاوت يه انجين 2 بعدي با يه انجين 2.5 بعدي نشون بدم


اگه موتوری که شما استفاده میکنین قابلیت import مدل 3 بعدی رو داره، بدون شک میشه لقب 3 بعدی رو بهش نسبت داد. 2.5 بعدی در مورد بازیهایی گفته میشه که در اصل دو بعدی هستن، یعنی تمام اجزای بازی 2 بعدی و sprite هستن، ولی با ایجاد عمق مجازی، 3 بعدی بنظر میرسن... مثل بازی بیاد ماندنی age of empires II...

خب طبیعیه که اگه یه موتور 3 بعدی باشه ، میشه توش دوربین و زاویه دید و از این مسایل مطرح کرد و آزادانه پرسپکتیو های مختلف رو ایجاد کرد. حالا اگه شما قصد ساخت بازی مشابه resident evil رو دارین، زاویه بک گراند و پیش زمینه های بازی هست که محدودیت ایجاد میکنه، نه کاراکتر...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 14 آذر 1385 - 21:16
پاسخ بصورت نقل قول
حرف شما هم درست است هم نيست چون : موتور 3 بعدي است قبول ولي لقب 2.5 بعدي گرفته خود ناشر موتور و بازي سازان اين سبك از لفظ 2.5 بعدي استفاده مي كنند

ولي در مورد نكته دوم شما در ابتدا كاراكتر رو طراحي مي كنيد و سپس فضايي كه اتفاقات داستان در آن روي مي دهد رو به تصوير مي كشيد پس اين كاراكتر هست كه محدوديت ايجاد مي كند . در ضمن زياد مهم نيست كه كدوم محدوديت ايجاد مي كنه مهم اينه كه منافع استفاده از موتور 2.5 بعدي رو نسبت به موتور 2 بعدي بفهميم (قابل توجه عماد جان)
خود موتور منافع رو يادآور شده :

كد:

Some advantages of 3D characters
Camera angles. You are not limited by a fixed camera angle in all of your scenes, you can use basically any camera, which allows for more interesting look of the game locations
 
Smooth animations. The animation of 3D characters is using keyframes and all the frames in between two keyframes are interpolated, i.e. It doesn't jump" from frame to frame as in 2D pre-rendered animations
 
Independent body part animations. 3D characters allow you to animate various body parts independently, for example to combine walking animation of the legs and some gesture animation for the arms.
 
Attaching other objects to the character. It is a typical situation for adventure games that the character takes an item and does tome action with it. While in 2D you have to render new images for various items, in 3D you can use one generic animation and only attach various items to the character's hand

1. اوليش رو تو ارسالهاي قبليم توضيح دادم (مشكل زاويه)
2. انيميشن روانتر
3. آساني در تركيب انيميشن
4. عدم نياز به طراحي دوباره در هنگام برداشتن شپي

من نمي خواهم بازي شبيه اويل درست كنم ولي با اين موتور فكر كنم بشه اين كار رو كرد

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 29 آذر 1385 - 09:27
پاسخ بصورت نقل قول
يه ( قسمت پايين عكس ) Inventory براي بازيم ساختم چطوره ؟
مخصوصا شبيه Inventory بازي Secret Files درست كردم .

عكس كوچك :



عكس بزرگ :

http://i17.tinypic.com/4h7qh02.jpg

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 29 آذر 1385 - 09:27
پاسخ بصورت نقل قول
علي آقا من پروژم رو شروع كردم كارهامو كجا انجام بدم ؟

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
moh0913
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 13 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 287
محل سكونت: سرزمین میانه


4 شنبه 29 آذر 1385 - 13:18
پاسخ بصورت نقل قول
مجتبي جان خيلي خوبه Laughing

ببينم گروهتون تشكيل شد ؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


جمعه 1 دي 1385 - 02:56
پاسخ بصورت نقل قول
مرسي
گروه كه نه فعلا تنهايي شروع مي كنم تا ببينيم چي مي شه

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hosseinataeefard
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 606
محل سكونت: teh


3 شنبه 26 دي 1385 - 10:16
پاسخ بصورت نقل قول
چه قدر ساخت اين پروژه زمان گرفت يعني در اصل مي خواهم بدانم موتور بازي چه امكانات خاصي در جهت adventuring راحتتر به شما كمك مي كنه البته بايد به در كل كار واقعا خوبي و صد البته جاي پيشرفت داره يعني خيلي راحت بگم شما الان چيزي جز Laughing كمي پشتكار نياز نداريد تا يك بازي در حد بازي هاي خوب بسازيد

_________________



[img]http://www.futureworldco.com/sign_logos/os/windows.jpg[[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 26 دي 1385 - 12:52
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

چه قدر ساخت اين پروژه زمان گرفت در اصل مي خواهم بدانم موتور بازي چه امكانات خاصي در جهت adventuring راحتتر به شما كمك مي كنه


كار پشت صحنه و كپي برداري از مدل هاي آماده PDT_002 دو ساعت و كار با موتور اون موقع يك ساعت ولي الان 10 ديقه بيشتر طول نمي كشه بايد بگم كه اين موتور بهترين موتور رايگان براي ساخته اين نوع بازي هاست و قدرت اسكريپت نويسي بالايي براي ايجاد معماها داره . از لحاظ كوله پشتي و برداشتن اشيا و تركيب و غيره همه چيز به صورت تمپلت آمادست كه البته همشون درنهايت اسكزيپت هستند به همين دليل قدرت بالايي در تغيير و نو آوري داره ...

نقل قول:

تا يك بازي در حد بازي هاي خوب بسازيد


در مورد ساخت بازي الان به يه گرافيست يا گروه گرافيست احتياج دارم و كار با موتور و برنامه نويسيش رو خودم انجام مي دم ولي تا گرافيست پيدا نكنم كار رو شروع نمي كنم ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |