Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> خواهش می کنم کمک کنید
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


5 شنبه 10 آذر 1384 - 15:08
پاسخ بصورت نقل قول
ahmadagha عزيز .
به گفته علي اقا فكر ميكنم سوالتو جاي اشتباه نوشتي .
به هر حال اينم جوابت ( با اجازه علي اقاي گل ) :
با دات نت هم ميشه بازي نوشت ولي يك مشكل كوچيك داره . هر موقع كه برنامه رو بخاي توي جاي ديگه امتحان كني بايد دات نت فريم ورك نصب كني . ولي از هيچ لحاظ مشكلي توش نميبينم ( حالا اگه يكي نياد گير بده به بنده Very Happy ) . بعد هم همون ++C ياد گرفتن مهم هست نه كامپايلر. يعني زبان ++C يك استاندارد هست و اوني كه روي كتاب نوشته منظورش يادگيري ++C به اضافه .net هست.
نقل قول:

بعد مثلاً اگه من بخوام با موتور آنریل یا دوم کار کنم, آیا اونا احتیاج به ++C هم دارند و یا فقط با دیرکت ایکس میشه باهاشون کار کرد.

مثل اين كه درست فرق بين ++C و دايركت ايكس رو متوجه نشدي. بعد هم موتور Doom كه فروشي نيست ! Unreal هم حدودا 300000 دلار قيمت داره !

حالا فرقشون رو دوباره توضيح ميدم :
++C يك زبان برنامه نويسي هست ولي Direct X رابط بين برنامه نويسي و سخت افزار مربوط به بازي ها و نرم افزار هاي مولتي مديا هست. يعني دايركت ايكس با يك زبان برنامه نويسي كنترل ميشه ( مثل ++C و VB , ... ) و ميتونه كه سخت افزاري مثل كارت گرافيك رو كنترل كنه .
نقل قول:

درضمن من ایده های عالیی دارم و می دونم اگه بتونم با چند نفر همکاری داشته باشم, میتونم بازیی بسازم که حداقل آبروی ایران را نبره.

شما ياد بگير.من هم به شخصه حاضرم با هر كي كه علاقه و پشت كار داره همكاري كنم. Laughing
نقل قول:

یه چیز دیگه هم بگم من جزوه آموزشی OpenGL را دارم. می خواستم بدونم اگه میشه با همون OpenGL کار کنم و دیگه نخوام دنبال دیرکت ایکس برم.

اينو از موضوع قبلي كپي كردم :

OpenGL,DirectX از نظر سرعت يكي هستند ولي تفاوت عمده اونا در Platform هايي هست كه ساپورت ميكنند حالا اگه ميخاي روي ويندوز برنامه بنويسي Directx به نسبت خيلي بهتر هست چون تمامي توابع مولتي مديا رو ساپورت ميكنه ولي OpenGl چون MultiPlatform هست بايد بيشتر كارا رو خودت انجام بدي مثل FullSecreen كردن و ورودي خروجي كيبرد و شبكه و كاراي ديگه كه به ويندوز مربوط ميشند ولي اگه اين برات مهم نيست كه روي كدوم سيستم عامل ميخا كاركني و كارايي برات مهم هست OpenGL به نسبت بهتر هست.
يه چيز ديگه هم اضافه كنم و اونم اين هست كه درايور كارت گرافيك هاي مدل پايين ومتوسط بيشتر براي Directx ساخته ميشند و opengl رو به صورت درايور هاي جانبي بيرون ميدند ولي باز اگه هدفت ساختن بازي مثل Unreal هست باز از opengl استفاده كردن خيلي امن تر هست.

موفق باشي .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


5 شنبه 10 آذر 1384 - 18:18
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

آفرين حالا ديگه چون كسي رو حرف شما حرف نميزنه خيال من هم راحت شد.

چه ديكتاتورانه Shocked

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


5 شنبه 10 آذر 1384 - 20:55
پاسخ بصورت نقل قول
@ Kochol :

دوستمون شوخی میکنه... شما جدی نگیر... در ضمن فرصت نشد که طراحی موتورتون رو تبریک بگم... امیدوارم که خیلی زود این موتور رو به یک سطح قابل قبول و قابل استفاده برسونید... تلاش شما در این زمینه قابل تقدیره...


پاینده باشید
علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


5 شنبه 10 آذر 1384 - 22:48
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

به گفته علي اقا فكر ميكنم سوالتو جاي اشتباه نوشتي .

كدوم گفته رو ميگي؟
نقل قول:

از تمام کسانی که راهنمایی کردم بسیار ممنونم.
من الان می خوام شروع به یادگیری ++C کنم و یک کتاب مرجع کامل اون را هم خریدم. ولی Visual++c.netاست, می خواستم بدونم فرقی نمی کنه و با دات نت هم میشه بازی نوشت یا نه.
بعد مثلاً اگه من بخوام با موتور آنریل یا دوم کار کنم, آیا اونا احتیاج به ++C هم دارند و یا فقط با دیرکت ایکس میشه باهاشون کار کرد.
درضمن من ایده های عالیی دارم و می دونم اگه بتونم با چند نفر همکاری داشته باشم, میتونم بازیی بسازم که حداقل آبروی ایران را نبره.
یه چیز دیگه هم بگم من جزوه آموزشی OpenGL را دارم. می خواستم بدونم اگه میشه با همون OpenGL کار کنم و دیگه نخوام دنبال دیرکت ایکس برم.

از حرفهاي شما بر مياد كه خيلي عجله داري كه بازيساز بشي و گويا زبان برنامه نويسي خاصي هم بلد نيستيد.
مبخواستم خدمت شما عرض كنم كه يادگيري يه زبان در سطح مطلوب به زمان زيادي نياز داره( حد اقل 6 يا 7 ماه) بد تر از اون اينه كه در اين مدت شما در امر ساخت بازي به هيچگونه موفقيتي نخواهيد رسيد. و كم آدمي پيدا ميشه كه تو اين زمان 6 ماهه اميدش رو از دست نده و قيد بازي ساختن رو به كل نزنه .
با ابراز تاسف از اينكه دوستان بدون توجه به حرفهاي اينجانب همچنان توصيه هاي قبلي خود را ادامه ميدهند باز هم تاكيد ميكنم( به خصوص كه فهكيدم تازه ميخواهيد شروع به يادگيري زبان بكنيد) تنها راه شما به عرصه بازي سازي شروع از همان جايي است كه من و علي آقا گفتيم وگرنه در اين راهي كه قرار داريد( يادگيري زبان به منظور شروع بازي سازي ) نه بازيساز ميشيد و نه برنامه نويس.
از شما خواهش ميكنم كه اين حرفها رو ناديده مگيريد و از دوستان خواهش ميكنم كمي به موقعيت شما بيشتر توجه بنمابند.
و اما به عنوان يك دانشجوي كامپيوتر كه با كتابهاي كامپيوتري زياد سر و كار داشته خدمت شما عرض ميكنم كه كتابي با اين نامي كه ذكر كرديد هرگز منبع خوبي براي يادگيري زبان ++c نخواهد بود در اين كتاب معلومات عمومي در باره ++c پيشفرض قرار گرفته و تنها چيزي كه آموزش داده خواهد شد برخي محيط هاي ويژوال موجود در net. خواهد بود.
بماند كه بنده شما را از شروع با سي منع كردم ولي براي ياد گيري سي كتاب
c++ how to program از دايتل ميتواند منبع كاملا مناسبي باشد مشروط بر اينكه يا زبان اصلي باشد يا ترجمه جناب قلزم يا جعفر نژاد قمي نباشد(با اين همه كتابي كه اين دو نفر ترجمه كردند حتما روزي دوتا كتاب بايد ترجمه كرده باشند.). ترجمه آقاي صاحب الزماني مناسب است.
نقل قول:

دوستمون شوخی میکنه...

بنده واقعا اميدوار بودم كه با حرف شما دوستان از اين پيشنهاد هاي عجيب و قريب دست بردارند غافل از اين كه اين پيشنهاد ها براي دوست تازه وارد مون از جذابيت بييشتري برخوردار بوده و دوستان خودمون هم لحظه به لحظه ايشون رو بيشتر در اين مسير هدايت مي نمايند.
تنها نكته اي كه آخر سر مايلم بگم اگر چه تكراري هم هست اينه :
از آخرين ديدار من از سايت 4 تا پيغام جديد اومده و همه اش هم در همين تاپيكه و اين نشان دهنه علاقه شما دوستان عزيز به كمك به تازه واردها در زمينه بازيسازيه ولي خواهشا تاكيد ميكنم خواهشا شرايط طرف مقابل را هم در نظر بگيريد و تنها به فكر سوق دادن افراد به طرف علايق خودتون نباشيد.
دويتان مديرها اگر يه مهر تاييدي روي اين حرفها بزنند خيلي خوب ميشه و اين آقاي تازه وارد هم از اين مسير اشتباه نجات پيدا ميكنه. Evil or Very Mad

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


5 شنبه 10 آذر 1384 - 23:36
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:


خواهشا شرايط طرف مقابل را هم در نظر بگيريد و تنها به فكر سوق دادن افراد به طرف علايق خودتون نباشيد



نقل قول:


دوستان مديرها اگر يه مهر تاييدي روي اين حرفها بزنند خيلي خوب ميشه و اين آقاي تازه وارد هم از اين مسير اشتباه نجات پيدا ميكنه.





پس اين كاري كه داري ميكني اسمش چيه ؟ Smile

هيچوقت فكر نكن حق با خودته وگرنه اونروز اولين خشت جهلت رو گذاشتي !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


جمعه 11 آذر 1384 - 00:11
پاسخ بصورت نقل قول
والا من يكي كه كسي رو مجبور به انجام كاري نكردم فقط خواستم كمك كنم ! Embarassed
بعد هم فكر كردم كه علي اقا ميگن كه اين قسمت جاي اين سوال نيست و بايد در بخش ديگه Forum اينو بنويسه.
نقل قول:

ترجمه جناب قلزم يا جعفر نژاد قمي نباشد(با اين همه كتابي كه اين دو نفر ترجمه كردند حتما روزي دوتا كتاب بايد ترجمه كرده باشند.).

واي كه دلم خونه از دست اين دوتا بشر. Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


جمعه 11 آذر 1384 - 00:33
پاسخ بصورت نقل قول
Rolling Eyes

خب مثل اینکه موضوع یک کم پیچیده شده... همه میدونیم که برنامه نویسی به زبان c++ و استفاده از API های مختلف موجود ، حرفه ای ترین راه ساخت یک بازی هست که استودیو های معروف هم همین راه رو برای ساخت بازی های مختلف انتخاب میکنن... ولی مساله ای که اینجا پیش میاد اسم تاپیکی هستش که این دوست جدیدمون ایجاد کرده : "خواهش می کنم کمک کنید" ... از اونجایی که هدف اصلی ما در این سایت ساخت بازی با استفاده از نرم افزارها و موتور های آماده است ( و نه نوشتن یک موتور و استفاده از اون ) طبیعتا" کمکی که از طرف ما انجام میگیره در همین حیطه موتورهای آماده دور میزنه نه چیز دیگه... در واقع حمایت اکثر اعضای انجمن مشمول افرادی میشه که بخوان با موتورهای آماده ( و خصوصا موتورهای معرفی شده در سایت ) کار کنن...


علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


جمعه 11 آذر 1384 - 02:02
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
همه میدونیم که برنامه نویسی به زبان c++ و استفاده از API های مختلف موجود ، حرفه ای ترین راه ساخت یک بازی هست که استودیو های معروف هم همین راه رو برای ساخت بازی های مختلف انتخاب میکنن


استوديو های غير معروف هم همين راه رو انتخاب می کنن !!!

نقل قول:
با ابراز تاسف از اينكه دوستان بدون توجه به حرفهاي اينجانب همچنان توصيه هاي قبلي خود را ادامه ميدهند باز هم تاكيد ميكنم( به خصوص كه فهكيدم تازه ميخواهيد شروع به يادگيري زبان بكنيد) تنها راه شما به عرصه بازي سازي شروع از همان جايي است كه من و علي آقا گفتيم


متاسفانه توصيه های شما نمی تونه خيلی مستند باشه، چون تجربه کافی در اين ضمينه نداريد که به بقيه راه نشون بدين و بعدش هم ابراز تاسف بکنيد . من نميگم من يا بقيه اين تجربه رو داريم ، ولی شما خيلی راحت داري راهی که از نظر 99% برنامه نويس های گيم تمام دنيا غلط هست، رو به يک تازه واريد هم پيشنهاد می کنيد.

کلا بستگی داره که شما می خواهيد چه کاری بکنيد، اگر می خواهيد برنامه نويس گيم و موتور بازی شويد، به جز C++ و ياد گيری يکی از Api های gl يا DX فکر ديگه ای به خودتون راه ندين. اگر هم حوصله نداريد که از همين الا بيخيالش بشين چون کاره سختيه و اولش هم نتيجه خوبی نداره.
اگر می خواهی فقط Designer بشي در آينده و علاقه ای به برنامه نويسی جزئيات تکنيکی بازی نداری می تونی بری سراغ همين برنامه های بازی سازی. البته اگه ايده های بکری برای طراحی بازی داری.
اگر هم می خواهی artist بشی که ديگه انتخاب کلا فرق می کنه و ربطی به اينا نداره.

در ضمن اين فقط حرف من نيست ، چون اينجا هر کی حرف خودش رو می زنه و هيچ کس هم تجربه بازی سازی حتی در سطح نيمه حرفه ای هم نداره. پس بهتره اين سوال رو توی يک فروم درست حسابی که آدمای باتجربه داره مثل Gamedev.net بکنيد. و جواب رو از اونا بگيريد نه از ما.

در ضمن برنامه نويس های گيم تکی گيم درست نمی کنن، معمولا دمو های تکنيکی کوچک درست می کنن، و اينجوری مهارت خودشون رو توی C++ و Api های گرافيکی و الگوريتم ها زياد می کنن، بعدشم يه جا استخدام می شن که تو تيم کار کنن.
ولی اگه با نرم افزار های گيم سازی کار کنيد ، اولا شما از نظر برنامه نويسی هيچ پيشرفتی نمی کنيد، تکنيک های گرافيکی و الگوريتم های حرفه ای رو ياد نمی گيريد (جز در چند مورد خاص که مربوط به هوش مصنوعی می شه که اونهم چون زبان اسکريپتی سريعی نيست در الگوريتم های پيچيده تر مشکل داره) ، مطمئنا گيمی که با اين نرم افزار ها می سازيد نمی تونه موفق باشه چون اين برنامه ها از نظر سرعت ، امکانات و قابليت تغيير محدود هست و يه جايی شما رو گير میندازه ، فقط اولش حال می کنی که با چندتا کليک می تونی يه چيزی بسازی ، بعدا هم شانسی نداری که توی يک تيم بازی سازی کار کنی چون هيچ شرکت گيم سازی اين تصميم رو نمی گيره که با اين نرم افزارها بازی بسازه.

حالا خودت تصميم بگير!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 11 آذر 1384 - 05:06
پاسخ بصورت نقل قول
باشه آقاي sepul . حق با شماست . شما برو با زباي هاي بيس و با استفاده از api ها بازي بساز . اصلا علي آقا اشتباه ميكنه . حق با شماست . اصلا چرا وقتي ميشه 5 سال وقت گذاشت و كار ساخت بازي رو از اول انجام داد بيايم از موتور آماده استفاده كنيم ؟‌

اصلا تف به موتور هاي اماده كه به هيچ دردي نميخورن و جز ساختن بازي هايي مثل دوم 3 به هيچ كاري نميان . اصلا كي گفته كه آدم نبايد وقتش تلف بشه ؟‌ اصلا موتور آماده اخه .
راحت شديد ؟

پسرم من نميدونم نفست از كجا بلند ميشه كه اينقدر گرمه .فقط اينو ميدونم كه احتمالا هيچ وقت دست به شروع يك پروژه بازي هم نزدي . چون اونوقت ميفهيميدي كه اتمام يك بازي با زبان سي يا بقيه زبان ها اونم به تنهايي يا يك گروه آماتور برابر با اتمام زندگيت خواهد بود و هيچ كس از بازي اي كه ايدش و داستانش 10 20 سال پيش ساخته شده استقبال زيادي نميكنه .

اصلا شما راست ميگي موتور بده . بازي رو بايد از اول ساخت . خب چرا فقط حرف ميزني ؟ بساز ببينيم ديگه . اين فروم آمورزش ميده و پيشنهاد ميده و نمونه كار هم تحويل ميده و خواهد داد .
شما هم اگه در نظر خودت استواري و مطمئن آموزش بده يا حد اقل يه چند تا نمونه كار نشون بده ببينيم اصلا كيلويي چنده . در ضمن اون آموزش هايي كه شما در راستاي ساخت بازي با directx 9 و api هاي ديگه خوندي ، ما از حفظيم .

يه دور ديگه بخونشون شايد متوجه عمق فاجعه شدي .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 11 آذر 1384 - 10:50
پاسخ بصورت نقل قول
دو ستان عزيز من تو اين تاپيك انتظار هر چيزي رو داشتم الا اين كه خود ما دست به يقه بشيم من تا جايي كه تونستم سعي كردم لحنم رو تلطيف كنم و همه جا درخواستم رو با كلمه خواهش بيان كردم پس لطفا يه ذره بيشتر به هم احترام بذاريد.
و اما دوست عزيز sepul2 :
اين كه ميگيد من غير حرفه اي هستم صحيحه ولي ايني كه گفتيد ما همه غير حرفه اي هستيم صحيح تره ولي آيا به نظر شما اجتماع اين افراد غير حرفه اي دور هم الكيه؟
آيا اينها الافند؟ (الاف يا علاف نميدونم كدوم درسته)
نظر شما رو نميدونم ولي فكر ميكنم هدف اين ادمهاي غير حرفه اي استفاده از تمام امكانات موجودشونه براي اينكه در راهي پا بذارند كه هيچ آينده مشخصي هم نداره. و تنها چيزي كه اونها رو جلو ميبره علاقه و شجاعتشونه و تنها امكاناتي كه دارند خودشونند.
پس لطفا نگيد كه ما ها به دليل غير حرفه اي بودن حق نظر نداريم چون اگه اينجوري بود اصلا p-d به وجود نمي آمد.
آخه به نظر شما كجاي توصيه من كه ميگه يه آدم تازه كار كه هدفش ساخت بازيه نه برنامه نويسي نبايد اول بره سراغ زبان برنامه نويسي غلطه.
وقتي يه آدم در شروع فعاليتش در راه بازيسازي هيچ چيزي از بازي نميبينه خيلي بده ولي وقتي كه در شش ماه اول فعاليتش اثري از بازي نباشه اين ديگه فاجعه است.
خودم رو براي شما مثل ميزنم.
من همونطور كه بالا گفتم دانشجوي كامپيوترم و سه ترمه كه++c رو ميشناسم و تازه قبل از اون هم در دوره دبيرستان ديده بودم كه استعداد خوبي در برنامه نويسي دارم.
من از اول بچگي ام تنها رويام ساخت كارتن بوده كه مدتي بعد به بازيسازي تبديل شد.
من زماني كه به p-d ملحق شدم همين سوال رو از p-d پرسيدم. در اون زمان هم با توجه به آشنايي كه با برنامه نويسي داشتم فكر ميكردم بهتره به زبانهاي برنامه نويسي بازي بنويسم ولي با اصرار دوستان غير حرفه اي به طرف گيم ميكر رفتم و gm من رو در رسيدن به مفاهيمي بسيار بيشتر از هوش مصنوعي كمك كرد.حالا تصميم گرفتم كه با كمك دو تا از دوستانم كه مطمئنم در برنامه نويسي چيزي كم ندارند به عرصه بازيسازي به طور جدي و با زبانهاي برنامه نويسي وارد بشم.
ميبينيد كه من هم زبانهاي برنامه نويسي رو به عنوان يكي از قويترين ابزارهاي بازيسازي قبول دارم و خودم هم در مسير همين راه حركت ميكنم ولي من با وجود اينكه برنامه نويسي بلد بودم بعد از كار باgm و با تكيه به معلومات كامل دوستانم جرات كرده ام كه به زبان برنامه نويسي نزديك بشم شما چه طور از ahmadagha انتظار داريد كه يه هو بدون دونستن زبان بره سراغ نوشتن بازي با زباني مثل++c.
نقل قول:

والا من يكي كه كسي رو مجبور به انجام كاري نكردم فقط خواستم كمك كنم !

واقعا شرمنده دوست عزيز شما راست ميگيد شما تازه وارد رو در راهي كه خودش انتخاب كرده كمك ميكرديد ولي به نظر من كه البته غير حرفه اي هستم شما با يد سعي ميكرديد ايشون رو از اين راه برگردونيد.
نكته اي كه در آخر ميگم اينه كه ممكنه من با gamedev خيلي هم سريعتر رشد كنم ولي من اين رشد رو دوست ندارم دلم ميخواد همينجا با هم وطنهاي خودم همگي با هم رشد كنيم و پيش بريم.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |