Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> خواهش می کنم کمک کنید
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


جمعه 11 آذر 1384 - 11:30
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

دوستمون شوخی میکنه... شما جدی نگیر... در ضمن فرصت نشد که طراحی موتورتون رو تبریک بگم... امیدوارم که خیلی زود این موتور رو به یک سطح قابل قبول و قابل استفاده برسونید... تلاش شما در این زمینه قابل تقدیره...

سلام
خیلی ممنون علی آقا من هم به خاطر این سایتی که زدید با محیط صمیمانه ان از شما تشکر می کنم تو فروم های دیگه اینقدر این مدیرهاشون به ادم گیر می دن که این پست جاش این جا نیست و پست و حذف می کنند و هزارتا بلا که در این فروم من کمتر دیدم به جز جواب هایی که من خودم می گفتم که #c و vb.net از نظر توانايي يكي هستند كه نمي دونم چرا پاك مي شد. ولي كلا محيط صميمانه اي داريد.

نقل قول:

از اونجایی که هدف اصلی ما در این سایت ساخت بازی با استفاده از نرم افزارها و موتور های آماده است ( و نه نوشتن یک موتور و استفاده از اون ) طبیعتا" کمکی که از طرف ما انجام میگیره در همین حیطه موتورهای آماده دور میزنه نه چیز دیگه


من هم اگر كسي از من بپرسه كه چه طوري شروع كنم دلم مي خواد بگم اول vb.net ياد بگير بعد دايركت ايكس و سي++ و opengl را بي خيال بشو چون من خيلي دوست دارم به ديگران در اين زمينه كمك كنم و با وي بي دات نت و دايركت ايكس را هم مي تونم هر اطلاعاتي كه دارم به ايشون بدم ولي مشكل اينجاست كه در واقعيت چه قدر منبع وجود داره كه با وي بي باشه يا چند نفر هستند تو تمام دنيا كه با وي بي بازي مي سازن ولي در عوض بر عكسش من خودم مي تونم 30 تا كتاب كه به اين مبحث پرداخته با سي نشون بدم ولي اگر اون كسي كه من بهش گفتم كه وي بي ياد بگير از من يه چيزي بخواهد كه من بلد نباشم بايد چي كار كنم منبع هم كه خيلي كم هست.

و اينجا مي رسيم به اين حرف
نقل قول:

هيچوقت فكر نكن حق با خودته وگرنه اونروز اولين خشت جهلت رو گذاشتي !


هدف همه ما كمك هست مي دونم.

نقل قول:

اصلا چرا وقتي ميشه 5 سال وقت گذاشت و كار ساخت بازي رو از اول انجام داد بيايم از موتور آماده استفاده كنيم ؟‌

5 سال از عمرتو حال كردي و مفيد گزروندي به اميد آينده اي كه آرزوشو داشتي حد اقل مي دوني كه اگه بعد از 5 سال به گذشته فكر كني مي بيني كه پشيمون نيستي و تلاش خودت را كردي.

اقا مرتضي شما وقت كردي يه بار امضا خودت رو بخون.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


جمعه 11 آذر 1384 - 12:03
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

واقعا شرمنده دوست عزيز شما راست ميگيد شما تازه وارد رو در راهي كه خودش انتخاب كرده كمك ميكرديد ولي به نظر من كه البته غير حرفه اي هستم شما با يد سعي ميكرديد ايشون رو از اين راه برگردونيد.

جناب آقاي GameOver, كاري را كه بهش اعتقاد داشتند درسته انجام دادند و هيچ دليلي نمي ديدند كه ايشان را از اين راه برگردونند.
نقل قول:

نكته اي كه در آخر ميگم اينه كه ممكنه من با gamedev خيلي هم سريعتر رشد كنم ولي من اين رشد رو دوست ندارم دلم ميخواد همينجا با هم وطنهاي خودم همگي با هم رشد كنيم و پيش بريم.

من هم اينو خيلي بيشتر دوست دارم براي همينه كه نمي خواهم اشتباه قدم بر دارم آدم بايد در بچه گي زندگيشو بسازه.

نقل قول:

اصلا چرا وقتي ميشه 5 سال وقت گذاشت و كار ساخت بازي رو از اول انجام داد بيايم از موتور آماده استفاده كنيم ؟‌

ايا كساني را نديده ايد كه در 12 سالگي اولين بازيشان را با سي ++ ساخته اند اونها از كي شروع كرده اند. Shocked چند وقت طول كشيده تا ياد بگيرند حد اقلش اينه كه در 17 سالگي به آرزوشون مي رسند يا رسيدند به عنوان مثال دو تا از برنامه نويسان بازي Black & White فقط 17 سال داشته اند. من كه خيلي دوست داشتم جاي اونها بودم.

من كه ساخت بازي را = برنامه نويسي مي دونم اگر به گرافيك بازي ها علاقه داريد نه به برنامه نويسي بريد 3d studio max يا maya ياد بگيريد شايد در 6 ماهي كه داريد برنامه نويسي ياد مي گريد نتونيد بازي بسازيد ولي خود برنامه نويسي هم شيرينه و دست كمي از ساخت بازي ها نداره.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


جمعه 11 آذر 1384 - 12:31
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
صلا تف به موتور هاي اماده كه به هيچ دردي نميخورن و جز ساختن بازي هايي مثل دوم 3 به هيچ كاري نميان . اصلا كي گفته كه آدم نبايد وقتش تلف بشه ؟‌ اصلا موتور آماده اخه .


mory@ :
doom3 و unreal موتورهای کاملا حرفه ای هستن که برای سبک های خاصی از بازی هم طراحی شدن و قيمت خيلی بالايی دارن و فقط برنامه نويس های حرفه ای از اونها استفاده می کنن و تغييرات روی سورس اشون در صورت نياز اعمال می کنن

در ضمن برنامه هايی مثل GameMaker و GameStudio و مثل اينها نرم افزارهای بازی ساز هستند نه موتور. پس جای ديگه Doom3 رو با GameMaker مقايسه نکنين که بهتون می خندن.

نقل قول:
اصلا شما راست ميگي موتور بده . بازي رو بايد از اول ساخت . خب چرا فقط حرف ميزني ؟ بساز ببينيم ديگه . اين فروم آمورزش ميده و پيشنهاد ميده و نمونه كار هم تحويل ميده و خواهد داد .
شما هم اگه در نظر خودت استواري و مطمئن آموزش بده يا حد اقل يه چند تا نمونه كار نشون بده ببينيم اصلا كيلويي چنده . در ضمن اون آموزش هايي كه شما در راستاي ساخت بازي با directx 9 و api هاي ديگه خوندي ، ما از حفظيم .


به نظر مياد خيلی قاط زدی ! خيلی خوبه که شما همه مقاله ها رو حفظ هستيد .
به هر حال تا چند روز ديگه update دوم رو از موتور در سايتم قرار می دم. می تونيد بريد ببينيد

من اين حرف هارو هم که می زنم ممکنه خيلی ها حال نکنن ولی به خاطر خود اين سايت هست که شايد سيستم اش رو يه مقدار تغيير بده، که به نفع همه هست. همونطور که می بينين چند نفر نيمه حرفه ای هم که تو کار simulation و گيم سازی در ايران هستن اين فروم رو تحويل نمی گيرن، احتمالا يه دليلی داره.

شما هم اينقدر قاط نزن ! به جاش منطقی و از روی حساب جواب بده.

نقل قول:
واقعا شرمنده دوست عزيز شما راست ميگيد شما تازه وارد رو در راهي كه خودش انتخاب كرده كمك ميكرديد ولي به نظر من كه البته غير حرفه اي هستم شما با يد سعي ميكرديد ايشون رو از اين راه برگردونيد.
نكته اي كه در آخر ميگم اينه كه ممكنه من با gamedev خيلي هم سريعتر رشد كنم ولي من اين رشد رو دوست ندارم دلم ميخواد همينجا با هم وطنهاي خودم همگي با هم رشد كنيم و پيش بري


@eta :
اين قضيه که شما می گيد برين سراغ نرم افزارهای بازی سازی بعد برنامه نويسی رو شروع کنيد،هيچ ربطی به هم نداره و مثل اين ميمونه که شما به يکی که می خواد خلبانی ياد بگيره بگيد که چون خلبانی سخته پس اول برو موتور سواری ياد بگير.

در ضمن اون تصميم که می خواهيد کندتر رشد کنيد، ايده همه نيست، بقيه شايد بخوان تندتر رشد کنن. پس بهتره ايده هايی بديد که افراد تازه کارتر بتونن بهتر رشد کنن، نه اينکه پتانسيل اون افراد رو هم به خاطر خودتون بياريد پايين.


اين نامه توسط sepul2 در جمعه 11 آذر 1384 - 12:45 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


جمعه 11 آذر 1384 - 12:41
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
من هم اگر كسي از من بپرسه كه چه طوري شروع كنم دلم مي خواد بگم اول vb.net ياد بگير بعد دايركت ايكس و سي++ و opengl را بي خيال بشو چون من خيلي دوست دارم به ديگران در اين زمينه كمك كنم و با وي بي دات نت و دايركت ايكس را هم مي تونم هر اطلاعاتي كه دارم به ايشون بدم ولي مشكل اينجاست كه در واقعيت چه قدر منبع وجود داره كه با وي بي باشه يا چند نفر هستند تو تمام دنيا كه با وي بي بازي مي سازن ولي در عوض بر عكسش من خودم مي تونم 30 تا كتاب كه به اين مبحث پرداخته با سي نشون بدم ولي اگر اون كسي كه من بهش گفتم كه وي بي ياد بگير از من يه چيزي بخواهد كه من بلد نباشم بايد چي كار كنم منبع هم كه خيلي كم هست.



آقای kochol کاملا منطقی برخورد می کنه با اين قضيه ! و 100% هم پيشرفت می کنه .


اين نامه توسط sepul2 در شنبه 12 آذر 1384 - 01:53 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
GameOver
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 11 مهر 1384
تعداد ارسالها: 131


جمعه 11 آذر 1384 - 16:10
پاسخ بصورت نقل قول
من همه نظرات شما رو خوندم. از نظر من همگي پسنديده هستند ولي مشكلي وجود داره . به نظر من هر كسي يك سليقه و نظري داره و به اون احترام ميذاره و هر شخصي هم ازاده كه راهي رو براي خودش انتخاب كنه . پس اين دليل نميشه كه هر كسي بخاد شخص ديگري رو به خاطر نظر و عقيدش مسخره كنه . چرا نميايد از راه درست همديگه رو راهنمايي كنيد به جاي اينكه هر كسي بخاد نظر خودشو اعمال كنه و به كرسي بنشونه و شخص ديگه رو ناراحت كنه ؟ فكر نميكنيد كه به جاي كل كل كردن بهتره كه هر كس نظر خودشو بگه و شخص تصميم گيرنده تصميم بهتر رو بگيره ؟
با اين روشي كه شما ها در پيش گرفتيد به جاي اين كه بيشتر با هم دوست بشيد روز به روز از هم بيشتر متنفر ميشيد.
اين ها رو به عنوان يك عضو تازه كار از من قبول كنيد. من نميخاستم اينا رو بنويسم ولي فكر ميكنم اين راهي كه شما ها در پيش گرفتيد اشتباه هست.
به هر حال اميدوارم كسي از دست من ناراحت نشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 13 آذر 1384 - 16:43
پاسخ بصورت نقل قول
از كليه دوستان تقاضا ميكنم صميميت و سكوت حاكم بر فضاي تالار رو حفظ كنن...

اين مساله مهمترين اولويت سايت طراحان ايراني به حساب مياد و با كليه افرادي كه سعي در بر هم زدن اين نظم داشته باشن به شديد تر وجه برخورد ميشه...






از توجه شما ممنونم...
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 9 دي 1384 - 05:16
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

اين مساله مهمترين اولويت سايت طراحان ايراني به حساب مياد و با كليه افرادي كه سعي در بر هم زدن اين نظم داشته باشن به شديد تر وجه برخورد ميشه...


خيلي جاها پيش اومده كه در بين بحث هاي جدي يك نفر مزه پرونده و حتي جواب هاي بي ادبانه اي داده كه آدم فكر ميكنه اشتباهي رفته تو روم هاي چت ياهو .علي آقا اميد وارم اين برخوردي كه ميگيد واقعا انجام بشه .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 9 دي 1384 - 12:27
پاسخ بصورت نقل قول
من نميفهمم اين كه ميگيد كيه نكنه با خود من باشيد؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


جمعه 9 دي 1384 - 14:47
پاسخ بصورت نقل قول
اي خدا كاش كه منم به جاي اين همه جمال و زيبايي يه خورده رو داشتم.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


جمعه 9 دي 1384 - 15:32
پاسخ بصورت نقل قول
باهات موافقم !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |