Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> كمتر كردن محدوديت استفاده از گره ها(Vertex) در بازي هاي 3D
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

نظر شما درباره این مقاله چیه؟
خوبه
100%
 100%  [ 2 ]
به درد نمي خوره
0%
 0%  [ 0 ]
مجموع آراء : 2

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 9 اسفند 1383 - 20:25
پاسخ بصورت نقل قول
اسماعيل عزيز

مقاله تان با وجود كوتاهي ، بسيار خوب بود. چنانچه انسجام و هماهنگي بيشتري در مقالاتتان بوجود بياوريد ، آنها يقينا بهتر از اين خواهند شد....

منتظر خواندن مقالات جديد شما هستيم...
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Takavar
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 6 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: تكاور آباد


2 شنبه 10 اسفند 1383 - 13:07
پاسخ بصورت نقل قول
يك سيستم جالب تعين محيط ديد بازي كن را من در بازي C&C Renegade دیدم به نام Viz . در این سیستم زیر تمام نقاطی که بازی کن میتوانست روی آن راه برود یک سطح سه یعدی جدول مانند می گذاشتند. بعد ، از تمامی اشیا و محیطی که از آن نقطه قابل دیدن بودند توسط کامپیوتر لیستی ثبت میشدند. ( تهیه این لیست 5 - 15 ساعت پیش پردازش نیاز داشت) . بعدن در داخل بازی نصبت به جایی که بازیکن بود چیز های غیر قابل دیدن پردازش نمی شدند.

دومین روشی که من از آن اطلاع دارم Dynamic Terrain LOD است که در آن زمین های دور دست بصورت خودکار Vertex های کمتری دارند و هرچه به آن نزدیک تر بشوید تعداد Vertex ها به صورت خودکار زیاد تر میشود. همین موضوع برای کیفیت بافتها هم صادق است.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |