تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 مرداد 1383 تعداد ارسالها: 127 محل سكونت: جايي بين طهران و تهران
5 شنبه 26 شهريور 1383 - 06:10
سلام!
من اين تاپيك رو ايجاد كردم تا در اينجا به گفتگو در مورد ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي استراتژيكي در حد Age of Empires بپردازيم.
طبيعتاْ ابتدا بايد از ساخت هوش مصنوعي رده Very Easy بازيها شروع كنيم تا به اميد خدا برسيم به Very Hard.
سوال خود من اينست:
چگونه ميشه زمان Rush رو براي حريف در بازي تعيين كرد؟
آيا بايد براش تعريف كنيم كه برفرض اگر يك سربازخانه و ... و 1000 غذا و 1000 تا طلا داشتي حمله كن؟
_________________ رفیق بی کلک مادر
LONG WITH ARYAN!!!
ONLY NATIONALISM!!!
تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383 تعداد ارسالها: 2984 محل سكونت: On the edge
5 شنبه 26 شهريور 1383 - 19:35
نقل قول:
من اين تاپيك رو ايجاد كردم تا در اينجا به گفتگو در مورد ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي استراتژيكي در حد Age of Empires بپردازيم.
طبيعتاْ ابتدا بايد از ساخت هوش مصنوعي رده Very Easy بازيها شروع كنيم تا به اميد خدا برسيم به Very Hard.
سلام
عجب تاپيك خفني زدي !!
نقل قول:
چگونه ميشه زمان Rush رو براي حريف در بازي تعيين كرد؟
چطوري نداره كه ، شما شرايط حمله رو مشخص كن ، و بعد در صورت اتفاق افتادن اون شرايط ، عمل حمله رو انجام بده... اين كه خيلي ساده بود...
نقل قول:
آيا بايد براش تعريف كنيم كه برفرض اگر يك سربازخانه و ... و 1000 غذا و 1000 تا طلا داشتي حمله كن؟
اين مثلا يكي از شرايطه ... ميتونه شرايط ديگري هم اضافه بشه... مثل ضد حمله ، يا ساخته شدن تعداد خاصي واحد جنگي و...
تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383 تعداد ارسالها: 561 محل سكونت: تهران
5 شنبه 18 آبان 1385 - 20:37
خواهش ميكنم ٬ يك مقاله طولاني تر ديگر از جف هاولند در مورد هوش مصنوعي هست(A Practical Guide to Building a Complete Game AI) كه به لطف خدا بزودي اون هم ترجمه اش تموم ميشه.