Sirus-v کاربر اخراج شده
تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384 تعداد ارسالها: 325
2 شنبه 25 ارديبهشت 1385 - 18:34 |
|
|
ببین مرتضی جان کلا" مبحث AStar یک مبحث تئوریکه و فقط باید کل قضیه درک بشه . من در باره gml چیز زیادی نمی دونم و کلا" استاندارد هم نیست که بحث AStar رو با gml توضیح بدیم . در کل کافیه به هر صورتی که خودتون راحتید و بر اساس scale اشیای محیط , node هایی با فاصله مشخص تعریف کنید . این node ها می تونند فقط در محدوده نمایش باشند . کافیه با مشخص شدن مسیر توسط کاربر چندین تست بوسیله node ها صورت بگیره تا کوتاه ترین راه مشخص بشه . فقط باید دقت کنید که node هاتون در مکان هایی که یک object اونجا قرار گرفته وجود نداشته باشند . بعد از مشخص شدن مسیر هم کافیه با چند عملیات ریاضی به هدفتون برسید . مهم نیست دقیقا" چطور اقدام کنید . پیاده سازی این روش می تونه کاملا" ابتکاری باشه . مهم اینه که بهترین مسیر در کمترین زمان ممکن پیدا بشه . موفق باشید . |
|
|