|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
Kochol متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384 تعداد ارسالها: 298
2 شنبه 1 آبان 1385 - 20:26 |
|
|
سلام
من يه نمونه مثال برات مي زنم ببين مشكلت از كجاست. البته كدها به زبان vb.net هست.
Dim Tex As Texture
بعد با دستور زير لودش مي كنيم.
("Tex = TextureLoader.FromFile(d3dDevice,"test.bmp
بعد هم قبل از رندر اون رو ست مي كنيم.
كد: |
d3dDevice.SetTexture(0, Tex(Index))
|
حالا احتمالا مشكلت اينجاست.
تو تعريف ورتكس ها.
كد: |
Dim Verts(3) As CustomVertex.PositionTextured
Verts(0).Position = New Vector3(0, iH, 0)
Verts(1).Position = New Vector3(iW, iH, 0)
Verts(2).Position = New Vector3(0, 0, 0)
Verts(3).Position = New Vector3(iW, 0, 0)
Verts(0).Tu = 0
Verts(0).Tv = 0
Verts(1).Tu = 1
Verts(1).Tv = 0
Verts(2).Tu = 0
Verts(2).Tv = 1
Verts(3).Tu = 1
Verts(3).Tv = 1
VB.SetData(Verts, 0, LockFlags.None)
|
شايد كه يادت مي ره قبل از رندر بگي كه چه نوع نقاطي رو مي خواهي رندر بگيري.
d3dDevice.VertexFormat = CustomVertex.PositionTextured.Format
اميدوارم با اين توضيحات مشكلاتت حل بشه. |
_________________ Kochol Game Engine
[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img] |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
شهروز مدیر انجمن
تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383 تعداد ارسالها: 3279 محل سكونت: Germany
2 شنبه 1 آبان 1385 - 21:46 |
|
|
ممنون.
نه كد خاصي نيست .
اين تمام كديه كه با تكسچر سر و كار داره به همراه تغييراتي كه گفتيد ولي باز هم عين اولش است !!!
البته به زبان C#.net هست.
كد: |
Texture tex1=null;
private void set_texture(string p)
{
tex1=TextureLoader.FromFile(device,p);
device.SetTexture(0,tex1);
device.VertexFormat=CustomVertex.PositionTextured.Format;
CustomVertex.PositionTextured[] vect=new CustomVertex.PositionTextured[4];
VertexBuffer vb=new VertexBuffer(typeof(CustomVertex.PositionTextured),4,device,Usage.WriteOnly,VertexFormats.Diffuse,Pool.Default);
Vector3 vec1=new Vector3(0f,50f,0f);
Vector3 vec2=new Vector3(50f,50f,0f);
Vector3 vec3=new Vector3(0f,0f,0f);
Vector3 vec4=new Vector3(50f,0f,0f);
vect[0].Position=vec1;
vect[1].Position=vec2;
vect[2].Position=vec3;
vect[3].Position=vec4;
vect[0].Tu=0;
vect[0].Tv=0;
vect[1].Tu=1;
vect[1].Tv=0;
vect[2].Tu=0;
vect[2].Tv=1;
vect[3].Tu=1;
vect[3].Tv=1;
vb.SetData(vect,0,LockFlags.None);
device.SetStreamSource(0,vb,0);
} |
|
_________________
استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 2 از 17 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3, ... 15, 16, 17 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|