Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> تفاوتها ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نويسنده
پيغام
Bitmap
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 19


شنبه 13 خرداد 1385 - 07:23
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون
حالا game sdk براي ++vc معرفي مي کنيد?!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Bitmap
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 19


شنبه 13 خرداد 1385 - 07:28
پاسخ بصورت نقل قول
منظورتون از myGame sdk اين است که با وسيله ي توابع openGL نوشته شده؟
ولي با چه زباني؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sasan_dracula_59
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 مهر 1384
تعداد ارسالها: 65


شنبه 13 خرداد 1385 - 11:59
پاسخ بصورت نقل قول
<<>>


اين نامه توسط sasan_dracula_59 در 3 شنبه 16 خرداد 1385 - 00:10 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ncodes
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 103


شنبه 13 خرداد 1385 - 13:30
پاسخ بصورت نقل قول
منظورم از MyGame SDK این بود که اسمی رو گفته باشم وگرنه هیچ sdk ای با این نام وجود نداره! شاید هم باشه و من ندونم.

صحبت های sasan هم درسته, درصد موفقیت شما در یک زمینه تخصصی بیشتر خواهد بود تا کلیه زمینه ها! اگه می خوای به تنهایی چیزی بسازید خارج از هر تیمی مجبور اید که از برنامه های کدباز و آزاد استفاده کنید, تا حدودی امکان موفقیتش بیشتر خواهد بود.

مقاله مرجع موتور های بازی سازی همین سایت فکر کنم معرفی چند skdk رو داره.

_________________
www.sysdap.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Bitmap
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 19


شنبه 13 خرداد 1385 - 19:27
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي خيلي ممنون Twisted Evil
حالا چندتا سوال برايم مونده:
1-به جز اين سه راه راه ديگري هم براي ساخت بازي هست:
*به وسيله ي زبان هاي برنامه نويسي (سي بيسيك ...)
*استفاده از كتابخانه ها (اپن جي ال - دايركت اكس)
*استفاده از موتور بازي
2-من موتور 3d state را تهيه كردم.ولي دموهاي قشنگي نداشت
آيا ارزش ياد گرفتن داره
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ncodes
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 103


شنبه 13 خرداد 1385 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر می رسه اگه بیشتر دقت کنی دو راه اولت یکی هستند! بجز این ها راهی نیست مگه معجزه! Very Happy
در مورد 3d state چیزی نمی دونم, منتظر جواب سایر اعضای سایت باشید!

_________________
www.sysdap.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Bitmap
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 19


شنبه 13 خرداد 1385 - 23:04
پاسخ بصورت نقل قول
راستي بين vc++ --- vc++.net كدام بهتر است؟
البته با توجه به اين كه .net ها برنامه را به يك زبان مياني تبديل مي كنند
vc++ مناسبتر نيست؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sasan_dracula_59
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 مهر 1384
تعداد ارسالها: 65


شنبه 13 خرداد 1385 - 23:21
پاسخ بصورت نقل قول
<<>>


اين نامه توسط sasan_dracula_59 در 3 شنبه 16 خرداد 1385 - 00:11 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sepul2
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384
تعداد ارسالها: 105


1 شنبه 14 خرداد 1385 - 01:10
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اين همه كامپايلر و IDE رايگان ريخته. من نميدونم اين چه چيزيه كه همه چسبيدن به اين محيط برنامه نويسي ويژوال استدويو (حالا چه دات نت چه قبل از دات نت). اصلا انگار توي ايران نام سي++ با مايكروسافت گره خورده.

چون که بهترين IDE هست، و بيشتر شرکت های بازی سازی از Valve گرفته تا id software از همين محيط Visual Studio .NET برای نوشتن موتورشون استفاده می کنند.

نقل قول:
مهم اينه كه شما ميخواي از سي ++ استفاده كني. اگه از من ميشنوي اصلا سراغ دات نت نرو و همچنين استفاده از كدهاي مديريت شده و از اين جور چرت و پرت ها. چون اينجوري شما به جاي اينكه يه برنامه نويسي سي ++ بشي تبديل ميشي به يه برنامه نويسي مخصوص پلت فرم ويندوز. واين اصلا خوب نيست.

اگه منظورت از "دات نت" ، ويژوال استوديو دات نت هست که C++.NET کامپايلر native داره که هيچ ربطی هم به کد مديريت شده نداره،
در VC++.NET شما موقع ساختن پروژه انتخاب می کنيد که managed code باشه يا win32، اگه Win32 انتخاب کنيد که همون native هست شبيه VC6 و فرقی نمی کنه.
در ضمن کد خروجی که می سازه بسيار سريع تر از VC6 ( و همينطور GCC ) هست ، و کاملا هم کد مالتی پلتفرم رو پشتيبانی می ده.
و کامپايلر VC7.1 هم مجانی هست و می تونيد از سايت مايکروسافت دانلود کنيد.
کامپايلر intel پولی هست که به Visual Studio .NET IDE هم می تونه متصل بشه و سرعت بسيار بالايی هم داره.

اين هم مقايسه ای از سرعت کد خروجی اينها : (VC7.1 = VC.NET2003 )



اين هم لينک مقاله :
http://www.ddj.com/184405641
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ncodes
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 23 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 103


1 شنبه 14 خرداد 1385 - 09:53
پاسخ بصورت نقل قول
sepul2 Very Happy هرچی خواسته نوشته Sad اگه فکر می کنی مدیریت کدها به وسیله GCC سخته باید بگم برعکس بسیار ساده تر از بقیه هست, هرچیزی رو همونطور که هست نشون می ده و کدها رو پخش و پلا نمی کنه.
در ضمن GCC یکی از بهترین ها هست Optimize های زیادی داره بخصوص برای کمپایل کردن, شما می تونی سرعت کمپایل رو خودت تنظیم کنی! در لینوکس فقط با اضافه کردن یه -0 به دستور کمپایل.

_________________
www.sysdap.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |