Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نمایش بازیهای ساخته شده توسط اعضای سایت -> بازيگوش
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 16 مرداد 1385 - 22:54
پاسخ بصورت نقل قول
------------------=


این همون بازی پویا و خپل نیست که تو تلوزیون تبلیغ میشه؟!!

------------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 00:55
پاسخ بصورت نقل قول
بله همونه.

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 01:31
پاسخ بصورت نقل قول
امیر جان موفقیتت در ساخت این بازی رو تبریک میگم. خوشحال میشم اگه یک کم بیشتر در مورد این بازی و جنبه های مختلف تکنیکی و مراحل ساختش توضیح بدی...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 02:29
پاسخ بصورت نقل قول
----------------=


همون طور كه علي آقا گفتن اگه ميشه اطلاعاتي در مورد بازيت و ساختار كلي اون رو بزار.


----------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 03:23
پاسخ بصورت نقل قول
متشكرم، لطف داريد.
كار جدي از وقتي شروع شد كه من با dbpro آشنا شدم . قبلا چند تا كار فلش انجام داده بودم ولي يه دمو به همين سبك پويا و خپل درست كردم و ديدم با همين امكانات مي تونم يه بازي درست كنم و بردم به كانون نشون دادم . و قرار شد كار شروع بشه . طراحي شخصيت ها و انيميشن هاي قبل مراحل همه كار آقاي درخشي بود و موسيقي كه هر مرحله بر اساس اقليمش كار شده كار دوست خوبم آقاي پورزكي. صدا ها هم خانم مويدي فر (صداي عروسك چرا) و آقاي اعلمي (كارگردان برنامه عروسكي چرا) بودند. البته آقاي عابدي هم كامپوزيت كار انيميشن ها رو به عهده داشتند و بقيه رو خودم انجام دادم .
در شروع تازه فهميدم كه فرق بين دمو ساختن و پروژه زمان دار (هر روز تاخير 2.5 درصد جريمه) خيلي فرق داره . اما پناه بر خدا جلو رفتم و سعي كردم تا جايي كه مي تونم ساده و بدون باگ كار رو انجام بدم. البته دارك بيسيك تو فريم ريت و اسكين مش كمي منو اذيت كرد و توي روند كار خيلي از چيزها رو ياد گرفتم البته اسكين مش رو بكلي بي خيال شدم چون در ورژني كه داشتم مار ميكرد اما موقع خروج اخطار مي داد. متاسفانه منابع من از DBPro خيلي محدود بود و لي خدا كمك كرد و اين كار انجام شد تا هم ما كمي روحيه بگيريم و هم اميدوارم كار بفروشه تا كارفرما هم از ما راضي باشه .
اين بازي براي سنين دبستان طراحي شده و مراحل و معما هاي خيلي ساده اي داره .
مراحل بازي به ترتيب تو كرمان - خليج فارس - تخت جمشيد - سبلان - گيلان - كاروانسرا و بازار اصفهان اتفاق مي افته. متاسفانه چون كار اولم بود حجم عظيمي از كار رو يه نفري انجام مي دادم و خيلي به من فشار اومد كه هرگز نمي خوام همچين اشتباهي رو تكرار كنم.
من خيلي دوست دارم كه پله پله كارم رو پيشرفت بدم و به همين خاطر از اين سب كلاسيك شروع كردم . خيلي ها كه كار گاز رو ديدند گفتند اين خيلي بهتره چرا اونو اينطوري كار نكردي ولي بايد بگم كه من اونموقع توانايي ام همون بود و موقع كار گاز يه چيز ديگه و الان كه به هردو نگاه ميكنم مي گم كه اي كاش اين جوري يا اونجري ميشد.
اما حالا كه روي پروژه جزيره كار ميكنم وقت بيشتري براي مطالعه و يادگيري دارم و برنامه نويسي كار رو به دوستم سپردم. اميدوارم تجربه كارهاي قبلي من به من كمك كنه تا بتونم كارهاي بعدي رو بهتر انجام بدم و نظر بازيبازها رو به طرف خودم جلب كنم. تا اينجا كه خدا كمك كرده ...
ما همونطور كه سينماي تجربي داريم بايد ساخت بازي رو هم تجربي داشته باشيم تا بتونيم خودمون رو به سطح حرفه اي برسونيم.
كار گاز ما متاسفانه خوب توزيع نشده و خيلي حال منو گرفته چون ما حق توزيعش رو نداريم.

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
فرهود
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 2 مهر 1383
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: تهران


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 10:41
پاسخ بصورت نقل قول
تبريك و خسته نباشيد مي گم.
من سوالم رو يه بار ديگه مطرح مي كنم :

اين پروژه چه مقدار هزينه براي شما در بر داشته ؟ ( مالي / زماني )
خوشحال ميشم پاسخ بديد...اين يه سوال شخصي نيست بلكه به همه ما كمك مي كنه قضاوت بهتري نسبت به كار شما داشته باشيم .
Very Happy من عاشق اين سبك گرافيكي براي بازي هستم ولي خود بازي در عين حال يك سري فاكتورها رو نداره .Crying or Very sad
متاسفانه بازي در مرحله آخر Error Runtime ميده و انيميشن نهايي كار رو پخش نمي كنه و از بازي خارج ميشه ... !Shocked
graphic : 8/10
gameplay: 5/10
handling: 6/10
story : 3/10
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ALI RAHIMI SHAHMIRZADI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 93
محل سكونت: tehran


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 13:12
پاسخ بصورت نقل قول
منم تبريك ميگم . هر چند كه هنوز كار را نديدم. اگه ميخواهي با Q3D و يا Engin بهتري كار بكني .حتما ما را هم در جريان قرار بده.good luck Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 14:26
پاسخ بصورت نقل قول
ببين جواب به اين سوال باعث خجالت من و اعضاي گروهمه پس نپرس Very Happy Very Happy Very Happy
فقط بدون اونقدر پايين قيمت داديم كه آخرش نزديك بود از جيب بگذاريم . اما اگه اين كار رو نمي كرديم اين كار توليد نمي شد . اما پروژه هاي بعدي اميدوارم بازگشت بهتري براي ما داشته باشه. همينقدر بدونيد كه اگه بخواهيم درصدي به نسبت پروژه رانندگي تهران برسيم بايد بگو كمتر از 0.5 هزارم !
البته از حق نگذرم كه مسؤلان كانون خيلي به ما كمك كردند و مخصوصا مهندس سلامزاده و قادري كه دارند اين معقوله رو به طور جدي در سطح بالاي مديريتي جا مياندازند كه بايد بازي ايراني داشته باشيم.
در مورد امتيازتون هم ممنون به هرحال براي اولين كار و با اون امكانات خيلي هم زياده Very Happy
اما بچه ها به امكانات ما كاري ندارند و قبول دارم كه بايد كيفيت كار رو بالا ببريم.
نقل قول:

اگه ميخواهي با Q3D و يا Engin بهتري كار بكني .حتما ما را هم در جريان قرار بده.

من الان دوتا پروژه دارم كار مي كنم يكي بازي جزيره هاست كه براي كانونه و يه شبيه سازه كه قراره شبكه هم بازي بشه. و پروژه ديگه بازي راه قهرمانيه كه فقط از من خواسته شده كه كار رو كارگرداني كنم. اما بعد از اين دو كه بايد امسال تموم بشند من دارم روي يه كار تاريخي ايراني كار ميكنم كه در مرحله طرح هاي اوليه ست. و اميدوارم بتونم از همون كؤست استفاده كنم . البته اون كار براي جايي نيست و خودم مي خوام تهيه كننده هم باشم. مگر اينكه تهيه كننده اي براش پيدا بشه كه با كليت كار موافق باشه. ‌
من اونموقع هيچ گيم انجين ديگه اي به جز دارك نميشناختم و حتي سايت devmasters رو هم بعدا پيدا كردم. دارك الان پيشرفت خوبي كرده و Dark AI و Dark Physic رو داده اما تعريف از خودم نباشه هنوز يه بازي درست و حسابي عين اين بازي ما تو سايتش براي تبليغ نگذاشته و واقعا توانايي هاي نسخه 1.1 كه من داشتم از اين بالاتر نبود. هر وقت به يه باگ مي خوردم و سوال ميكردم ٬ جواب ميدادند كه ما الان همچين ورژني نداريم و تو از كجا اونو آوردي Very Happy ...
اما با اين حال اميدوارم گروه سني مخاطب اين بازي از اين بازي خوششون بياد ... Very Happy

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
ALI RAHIMI SHAHMIRZADI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 93
محل سكونت: tehran


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 15:54
پاسخ بصورت نقل قول
engin بهتر از Q3D كه crack شده باشه ميشناسي؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


3 شنبه 17 مرداد 1385 - 21:37
پاسخ بصورت نقل قول
------------------=

قدرت شما رو در db تحسین میکنم.

ولی اون چیزی که من میخواستم نگفتی...

خواستم بدونم برنامه های جانبی که استفاده کردی چی بودمد (مثلا محیط بازی رو با چی ساختی)

------------------=


------------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 6 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |