Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Quest3D -> آموزش + سوال و جواب
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66, 67, 68  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 5 آذر 1385 - 19:49
پاسخ بصورت نقل قول
من يك پروژه كوچك برايت آماده كردم.

نحوه ذخيره و فراخواني يك متغير :

http://www.4shared.com/file/6488643/df85c329/Save__Load_a_Value.html


اگر مشكلي بود من در خدمتم. Arrow

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


1 شنبه 5 آذر 1385 - 23:09
پاسخ بصورت نقل قول
دستت درد نكنه متشكرم! Very Happy
دنبال همين بودم

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 5 آذر 1385 - 23:20
پاسخ بصورت نقل قول
خواهش مي كنم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


4 شنبه 15 آذر 1385 - 10:09
پاسخ بصورت نقل قول
راهي براي ديزالو بين دو دوربين هست؟

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 15 آذر 1385 - 10:51
پاسخ بصورت نقل قول
منظور سوئیچ کردن بین دو دوربین است ؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


4 شنبه 15 آذر 1385 - 15:30
پاسخ بصورت نقل قول
سوپيچ معمولي نه
منظورم اينه كه تصوير دوربين دوم به تدريج روي تصوير دوربين اول ظاهر بشه
مي دونم كه براي اين كار بايد صحنه دوبار با هر دوربين ٬ رندر تو تكسچر بشه و نتيجه ها رو هم بيافته اما هر كاري ميكنم تصوير هاي قاطي پاتي توليد ميشه در ضمن نمي دونم چطور با alpha volume ميشه آلفا رو كم و زياد كرد...

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 15 آذر 1385 - 17:05
پاسخ بصورت نقل قول
امیر جان
شما ابتدا باید صحنه هات رو آماده کنی.
مثلا s1 و s2 .
بعد از نمایش هر دو صحنه ، از هر کدام یک شرتکات بگیر و آنها را Render Texture کن.
بعد از همه این عملیات ، یک 3D Render آماده کن مانند زمانی که می خواهی یک منو بسازی ، دوربین و نور را در آن قرار بده.
حالا یک شیء Square قرار بده و آن را به اندازه کافی بزرگ کن تا کل صفحه را بپوشاند.
سپس هر دو تکسچر را به آن نسبت بده.

وارد مد Object بشو و Texture Blending همین شیء را به Add تغییر بده.
حالا شما می تونی با استفاده از گزینه Texture Factor ، دو صحنه ساخته شده رو با هم Blend کنی و در اصل نوعی Fade in و Fade out بین دو صفحه بوجود بیاری.

تنظیم این پارامتر بستگی به کار خودت دارد و کار مشکلی نیست.

برای تغییر آلفا هم باید در همان مد Object ، در قسمت Transparency گزینه Alpha Value را انتخاب کنی و بعد از این کار می تونی بوسیله گزینه Alpha ، میزان آلفای مدلت را تغییر بدی.

امیدوارم مشکلت برطرف شده باشد.

موفق باشی.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 آذر 1385 - 13:33
پاسخ بصورت نقل قول
اي ي ول!
دستت درد نكنه اما باز يه مشكل وجود داره : نمي دونم چرا رندر تو تكسچر اولش تو كؤست كار ميكنه ولي وقتي exe ميگيرم چيزي نشون نميده ؟!!!

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir_m_r
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 4 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 260
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 آذر 1385 - 13:34
پاسخ بصورت نقل قول
اي ي ول!
دستت درد نكنه اما باز يه مشكل وجود داره : نمي دونم چرا رندر تو تكسچر اولش تو كؤست كار ميكنه ولي وقتي exe ميگيرم چيزي نشون نميده ؟!!!

_________________
بازي ادامه داره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 16 آذر 1385 - 16:01
پاسخ بصورت نقل قول
شايد كانالهات رو درست تنظيم نكردي .
چون موقع چيدن اين كانال ها صفحه كمي شلوغ ميشه و همه چيز رو بايد به هم متصل كني احتمالا يكجايي در Startt3DScene مشكل بوجود آمده.
سعي كن كانال هات رو با كانال كالر از كانال S3DS جدا كني و قسمتهاي مربوطه رو جداگانه تر بچيني.

فكر كنم مشكلت حل بشه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 5 از 68 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66, 67, 68  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |