Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> درخواست همکاری -> گروه بازي سازي با سبك ماجرايي (Adventure)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 00:27
پاسخ بصورت نقل قول
سلام از اينكه اينهمه انرژي در شما مي بينم .واقعا خوشحالم . اولين قدم رو خوب اومديد.

اما :
1- پروژه خميري اجرا ميشه ؟ واقعا . هزينه اش چي ؟ سر به فلك مي زنه . پس 3دي كار براي چي مي خواستيد /؟
2- هدفتون از ساخت بازي فقط ساخت بازيه ؟ نه . خوب نيست . حرفه اي نيست . براي خودتون اهداف مالي در نظر بگيريد تا يك انرژي پايدار براي كارهاتون داشته باشيد .
3- خوبه كه از تقليد كردن هراسي نداريد . تقليد از يك بازي بزرگ خودش يك كار بزرگه . ساخت يك بازي مثل سايبريا واقعا باعث افتخاره .
4- اگر ميخواي يك بازي مثل نور هود بسازي با خمير بايد پول زيادي بزاري كنار / تجهيزاتشم الكي نيست . اما اگر اينا رو داشتي بقيه رو من هستم . با من قرار داد ببند و خوراك گرافيك بازي و بده و بگو مي خواي چي بشه من يك بازي مثل نور هود به شما تحويل مي دم .حتي نمي زارم به برنامه اش فكر كني. بشين و ببين بازي چطوري پروگرام مي شه . اما وقتي كار حرفه اي نيست همه چيز رويايي ميشه ...

به هر حال اميدوارم انرژيت روز به روز بيشتر بشه . موفق باشي پسر.

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 00:58
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون مرتضي جان .

نقل قول:
1- پروژه خميري اجرا ميشه ؟ واقعا . هزينه اش چي ؟ سر به فلك مي زنه


بله . حتما هم اجرا مي شه .هزينه هم پاي خودمونه كه فكر زياد شدنش رو هم دوستم lena كرده Idea

نقل قول:
پس 3دي كار براي چي مي خواستيد /؟


خوب تقصير از منه چون پست اول رو تغيير ندادم . سبك بازي از ادونچر 2.5 بعدي به ادونچر 2 بعدي تغيير كرده و چون مي خواهيم اين 2 بعدي رو با خمير بسازيم ( البته به نظر من اين هم يه نوع 3 بعديه ! چطور قبلا بايد مثلا با مكس كار مي كرديم بعد رندر مي گرفتيم حالا هم بايد از خميرهاي 3 بعدي عكس بگيريم ... البته منظورم پشت صحنه ست ...) ديگه نيازي به 3d كار نيست.

نقل قول:
2- هدفتون از ساخت بازي فقط ساخت بازيه ؟ نه . خوب نيست . حرفه اي نيست . براي خودتون اهداف مالي در نظر بگيريد تا يك انرژي پايدار براي كارهاتون داشته باشيد .


بله . 100٪ حدفمون مالي هست و البته رضايت بازي كننده وگرنه سراغ اين سبك نميومدم Wink

نقل قول:
3- خوبه كه از تقليد كردن هراسي نداريد . تقليد از يك بازي بزرگ خودش يك كار بزرگه . ساخت يك بازي مثل سايبريا واقعا باعث افتخاره .


البته نمي شه به اين كار تقليد گفت . فرض كنيد كه يه بازي اكشن اول شخص بسازيم خوب من به شما مي گم كه از بازي مثلا IGI تقليد كرده ايد ! بازي هاي ادونچر همه اصول يكساني دارند شما بايد با داستان و فضا سازي و معما هاي متفاوت اين تقليد و شباهت هاي توي اين سبك رو از بين ببريد .

نقل قول:
با من قرار داد ببند و خوراك گرافيك بازي و بده و بگو مي خواي چي بشه من يك بازي مثل نور هود به شما تحويل مي دم .حتي نمي زارم به برنامه اش فكر كني. بشين و ببين بازي چطوري پروگرام مي شه . اما وقتي كار حرفه اي نيست همه چيز رويايي ميشه ...


قبول دارم كه كار برنامه نويسي من با كار گرافيك دوستم lena برابري نمي كنه . ولي سرعت يادگيري بالايي دارم Smile Surprised من از همون تاريخي كه تو اين سايت عضو شدم وارد دنياي برنامه نويسي و بازي سازي شدم ... ( درس و امتحانات رو هم درنظر بگيريد )
در ضمن اين بازي به نظرم برنامه نويسي قوي نمي خواهد . دارم روش كار مي كنم و به نتايج خوبي رسيدم Laughing .
اميدوارم با كمك شما اين كار رو به صورت حرفه اي انجام بدم .

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 09:36
پاسخ بصورت نقل قول
علی جون خدمتت عرض کنم که بله داشتیم ولی الان به دلایلی که خودش بهتر می دونه تقریبا از گروه خارج شده و هیچ خبری ازش نیست . ایشون مسئول کار روی مدلهای مختلف برای استفاده در بازی بود که به دلایل مختلف ...
بله علی جون گروه به قوت خودش باقیه با اون چهار نفری که خود شما بهتر میشناسیدشون .
و فعلا هم که داریم روی انجین مورد نظر کار می کنیم . انشا ا... به زودی شما رو در جریان کلی پیشرفت کار گروه قرار خواهیم داد .
ولی در مورد مکان و امکانات هم که اداره مربوطه خداییشاگه دروغ نگفته باشم اصلا ما رو تحویل هم نگرفت و امکانات که همگی متعلق به اعضای گروه و هیچ کجا هیچ حمایتی در هیچ زمینه ای نمی کنه . واقعا جای تاسفه . و جالبیش اینجاست که می گن باید مسئول بخش بازی سازیمون کارتون رو ارزیابی و یا ببینه و بعدا معلوم میشه که طرف فقط حقوق این جایگاه رو میگره و اصلا نمی دونه بازی یعنی چی !!!!!!
اینا اصلا مهم نیست چون ما تصمیم گرفتیم کاری کنیم که اونا بیان دنبال ما ( البته اینو باید با کار نشون داد )
بچه ها ببخشید . تاپیکتون رو پر از چیزایی کردم که اصلا ربطی به عنوان اون نداشت .
موفق باشید .

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 10:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
بچه ها ببخشید . تاپیکتون رو پر از چیزایی کردم که اصلا ربطی به عنوان اون نداشت .


خواهش مي كنم . البته اين تاپيك به هدفش رسيده .
گروه تشكيل شده :

برنامه نويس و كار با موتور و طراحي مراحل و كارگرداني كل بازي : خودم
گرافيست و كارگردان انيميشن : lena
موزيك : بچه هاي دانشگاه تمايل نشون دادند ولي چون فعلا نياز نيست گذاشتيم براي آخر كار ...

ممكنه سوالاتي هنوز بي جواب مونده باشه با توجه به اين از علي آقا مي خوام كه هر وقت صلاح دونستن اين تاپيك رو قفل كنه ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 15:15
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

جالبیش اینجاست که می گن باید مسئول بخش بازی سازیمون کارتون رو ارزیابی و یا ببینه و بعدا معلوم میشه که طرف فقط حقوق این جایگاه رو میگره و اصلا نمی دونه بازی یعنی چی !!!!!!


نمی دونم کنجکاو و پست های منحصر بفردش رو یادت هست یا نه. با خوندن این حرفت یاد یکی از خاطره هایی که کنجکاو تعریف کرده بود افتادم. نمونه کارش رو برده بود یجا که هفت هش ده تا فوق لیسانس و دکترای نرم افزار نشسته بودن تا نظر بدن. بعد گفته بودن که این انیمیشن چرا اینقدر بی کیفیته! دکترای نرم افزار فرق انیمیشن و بلادرنگ رو نمی دونست. کجای کاری؟!

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 20:55
پاسخ بصورت نقل قول
واقعا اينطوره؟؟؟؟؟؟
بابا پسر دايي من كه هنوز شيش ساله شه اين فرق رو ميدونه!!! Very Happy

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 21:00
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
دکترای نرم افزار فرق انیمیشن و بلادرنگ رو نمی دونست.


حالا فرقشون با هم چیه؟!!! Embarassed
والا تا حالا اسم بلادرنگ رو نشنیدم. یا ترجمه اش جدید و نا آشناست یا ما هم آره!!!!!

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 21:01
پاسخ بصورت نقل قول
مصطفي سپهريان نوشته:
واقعا اينطوره؟؟؟؟؟؟
بابا پسر دايي من كه هنوز شيش ساله شه اين فرق رو ميدونه!!! Very Happy

من این پستت رو ندیدم و اون پست بالا رو دادم.
حد اقل یه خبر میدادی.
حالا که اینجور شد بذار یه حدس بزنم.
منظور از بلا درنگ تصاویر رندر شده و کلا تولید شده در زمان اجرای بازی نیست؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 21:28
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
منظور از بلا درنگ تصاویر رندر شده و کلا تولید شده در زمان اجرای بازی نیست؟


بلادرنگ = realtime
يعني انجين اين انيميشن رو رندر ميكنه ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 1 اسفند 1385 - 21:30
پاسخ بصورت نقل قول
بلادرنگ : RealTime

حالا "متخصص ساخت بازی" ندونه ایراد نداره! دکتر که باید بدونه!!

البته اینم اضافه کنم که بزودی به یه چیز دیگه در زمینه ساخت بازی تبدیل میشی. فقط 10 تا پست دیگه فاصله داری. به افتخارش... Laughing

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 7 از 9 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |