Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> لطفا راهنمايي كنيد!!!
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  بعدي

نويسنده
پيغام
adib_f
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آبان 1384
تعداد ارسالها: 895
محل سكونت: در بازي توپ قدرتي!


5 شنبه 28 دي 1385 - 11:55
پاسخ بصورت نقل قول
مصطفي جان به نامه ي خصوصي شما جواب داده شد...
پيگيري كنيد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
farbodkain
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 24 دي 1385
تعداد ارسالها: 3
محل سكونت: تهران


شنبه 30 دي 1385 - 16:52
پاسخ بصورت نقل قول
باسلام خدمت شما علی آقا
من چند مشکل در پروژه آموزشی دوم شما دارم می خواستم مطرح کنم
مشکل اول این که من اصلا از این کدی که شما برای draw نوشتید سر در نمی آورم اگر امکان داره یکم بیشتر توضیح بدهید.منظورم بیشتر بروی آن اعدادی است که داخل پرانتز نوشته اید.
draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y);

// draw health bar
pen_color = c_white;
brush_color = c_white;
draw_rectangle(view_left[0]+15,view_top[0]+15,view_left[0]+15+100,view_top[0]+30);
brush_color = c_green;
draw_rectangle(view_left[0]+15,view_top[0]+15,view_left[0]+15+global.shield,view_top[0]+30);
دومین مشکلم در مورد قسمت دوم این کد که دقیقا معنیش را نمی دانم
alarm[0] = random(15)+15;
وسومین مشکلمم در باره این کد میباشد
move_towards_point(x,y+10,random(6)+4);

پیشاپیش بابت همچین مقاله آموزشی خوبی از شما تشکر می نمایم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 30 دي 1385 - 20:21
پاسخ بصورت نقل قول
برای رسم یه مستطیل چهار تا پارامتر لازمه.

مختصات گوشه بالای سمت چپ
گوشه بالای سمت راست
گوشه پایین سمت چپ
گوشه پایین سمت راست

اینکه می بینین نوشته شده 100+15 و نوشته نشده 115 به این علته که شما موقع خوندن مقاله متوجه تفاوت 100 تایی بین مختصات طولی بشین. view_left و view_top هم دو تا از ثابت های گیم میکر هستن که مختصات منهای الیه گوشه بالای سمت چپ تصویر رو برای هر نمای تعریف شده، ذخیره می کنن...

سوال دوم: برای ایجاد یه عدد تصادفی بین 15 و 30...

سوال سوم: حرکت آبجکت بسمت نقطه x, y+10 با سرعت حداقل 4 و حداکثر 10...



سوال دیگه ای داشتین مطرح کنین...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
farbodkain
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 24 دي 1385
تعداد ارسالها: 3
محل سكونت: تهران


شنبه 30 دي 1385 - 23:20
پاسخ بصورت نقل قول
بسيار بسيار متشكرم از راهنماييتان
من يك مشكل اساسي دارم بااين محيط gamemaker
و اونم اینکه من اصلان از مختصاتش سر در نمی آرم.مثلا نمی دانم بر چه مبنای مثلا در بازی پروژه دوم شما برای حذف آبجکت از +400 استفاده کردین
کلا مختصات این روم را چه جوری میشه فهمید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


1 شنبه 1 بهمن 1385 - 14:41
پاسخ بصورت نقل قول
توي خود قسمت روم مشخص شده

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


1 شنبه 1 بهمن 1385 - 16:34
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوست عزیز و جدید من خیلی وقته با gm کار نکردم و دیگه کمتر چیزی ازش یادمه.
اما شما اگر منظورت معین کردن طول و عرض room هستش که موقعی که یه روم میسازی تو همون سمت چپش می تونی تنظیم کنی. ( که البته آقا مصطفی تو پست قبلی بهش اشاره کردن)
اما اگر منظورتون تو کده احتمالا یه چیزایی مثل room_width و room_height این اطلاعات رو بهت میده.
ولی خوب راه بهترش اینه که تو help نرم افزار دنبالش بگردی.
برای کلمات room,height & width با هم سرچ کن احتمالا به جواب می رسی.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 2 بهمن 1385 - 00:58
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

سلام دوست عزیز و جدید من خیلی وقته با gm کار نکردم و دیگه کمتر چیزی ازش یادمه.


منم خیلی وقته که با گیم میکر کار نکردم. ولی فکر که می کنم می بینم بیشتر جاهاش هنوز یادمه. عجیب است!

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


2 شنبه 2 بهمن 1385 - 14:25
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
مي خواستم بدونم كه از چه نرم افزاري براي بهتر درست كردن و انيميشن گذاري كاراكتر ها براي گيم ميكر استفاده كرد؟
Crying or Very sad

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 2 بهمن 1385 - 17:13
پاسخ بصورت نقل قول
ساخت مدل تو 3dsMax، کپچر فریم به فریم انیمیشن و تبدیل به انیمیشن نهایی تو Adobe image ready...

این شاید ساده ترین راه نباشه ولی بهترین کیفیت و بیشترین تنظیمات رو در اختیارتون قرار میده...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


2 شنبه 2 بهمن 1385 - 17:23
پاسخ بصورت نقل قول
با تشكر از شما علي آقا

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 13 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |