Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> مشكلات در راه بازي سازي
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

مشكلات در راه بازي سازي
نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 19 آبان 1383 - 16:07
پاسخ بصورت نقل قول
Surprised
با سلام
من جديدا عضو سايت شما شدم
به شما تبريك مي گويم . واقعا سايت پر محتوايي درست كرديد
من در حال برتامه تويسي بازي هستم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 19 آبان 1383 - 16:18
پاسخ بصورت نقل قول
من مي خواستم با شما مشورت كنم
من در زمينه برنامه نويسي با vb در سطح خوبي هستم
چند وقته دنبال بازي سازي هستم

حالا سر دو راهي گير كردم كه :
بازي هايي كه قراره بسازم رو برنامه نويسي كنم يا با برنامه هايي نظير 3dgs بسازم
من با كمك از vb و directx چند نمونه 3d انجام دادم
البته من مي خواهم بازي سازي را تا اخر ادامه بدهم

Wink منتظر جواب شما هستم
Laughing Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 19 آبان 1383 - 16:23
پاسخ بصورت نقل قول
من با directx بازي نويسي مي كنم ولي نمي دانم اشيا 3d را از يك برنامه 3d درست كنم و با پسوند x انرا در برنامه خودم استفاده كنم

لطفا چند برنامه كه مي توانند اين كار را انجام دهند معرفي كنيد .
چگونه ميشه از 3d s max فايل رو به x تبديل كرد
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


3 شنبه 19 آبان 1383 - 16:24
پاسخ بصورت نقل قول
ايا ميشود با directx اشيايي را استفاده كرد كه پسوند بغير از x داشته باشند Surprised Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 19 آبان 1383 - 22:30
پاسخ بصورت نقل قول
MM عزيز

قبل از هر چيز عضويتتان را تبريك عرض ميكنم. در ضمن خواهشا تمامي نوشته هايتان را در يك پست ارسال كنيد.

اگر مهارت شما در برنامه نويسي تحت API هاي ويندوز و نرم افزار هاي مربوطه به حدي است كه بتوانيد بطور مستقل عمل كنيد استفاده از سورس هاي Open GL و يا DX پيشنهاد ميگردد. در غير اينصورت بهتر است تا براي تمرين بيشتر كار را از ساخت بازي و برنامه نويسي ( اسكريپت نويسي ) با برنامه هاي از پيش ساخته شروع كنيد. مانند GM و 3DGS

موفق باشيد
علي

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

پاسخ نحوه توليد .X فايل
نويسنده
پيغام
Ali_nob
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 16 آبان 1383
تعداد ارسالها: 2
محل سكونت: تهران


3 شنبه 19 آبان 1383 - 23:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
Plugin هايي براي 3D MAX وجود داشته كه مي توان با ان فايل 3D MAX را به X فايل Export كرد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


4 شنبه 20 آبان 1383 - 00:17
پاسخ بصورت نقل قول
MM عزیز منم از طرف همه بر و بچ سایت عضویت شما رو تبریک می گم. امیدوارم که بتونیم از معلومات شما استفاده کنیم.

اول اینکه من قبلا هم در تاپیکهای دیگه گفتم برای برنامه نویسی بازیها (اگه واقعا جدی به این قضیه نگاه می کنید) فقط زبان C++ رو استفاده کنید.

چه اشکالی داره اگه هم ساخت بازی با نرم افزارهای ساخت بازی رو تجربه کنید و هم با برنامه نویسی. به نظرم تجربه ساخت بازی با نرم افزارهای ساخت بازی می تونه ایده های خوبی بهتون بده.

MM عزیز شما با استفاده از D3D یا OpenGL می تونید از هر فایلی که در اون گره ها با ترتیب خاصی ذخیره شدن استفاده کنید که البته مشهورترین اونا همون .x است.

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


4 شنبه 27 آبان 1383 - 11:56
پاسخ بصورت نقل قول
voldemort نوشته:
MM عزیز منم از طرف همه بر و بچ سایت عضویت شما رو تبریک می گم. امیدوارم که بتونیم از معلومات شما استفاده کنیم.

اول اینکه من قبلا هم در تاپیکهای دیگه گفتم برای برنامه نویسی بازیها (اگه واقعا جدی به این قضیه نگاه می کنید) فقط زبان C++ رو استفاده کنید.

چه اشکالی داره اگه هم ساخت بازی با نرم افزارهای ساخت بازی رو تجربه کنید و هم با برنامه نویسی. به نظرم تجربه ساخت بازی با نرم افزارهای ساخت بازی می تونه ایده های خوبی بهتون بده.

MM عزیز شما با استفاده از D3D یا OpenGL می تونید از هر فایلی که در اون گره ها با ترتیب خاصی ذخیره شدن استفاده کنید که البته مشهورترین اونا همون .x است.



Surprised

از شما متشكرم

من با vb خيلي كار كردم و اگه بخواهم اين ها را با c++ تجربه كنم خيلي وقت گير ميشه

من براي پروژه اين ترم دانشگاهم بازي نويسي گرفتم پس وقت زيادي ندارم هردو رو تجربه كنم

اگه مي شه بيشتر در باره فرمت هايي كه مي توتم براي بازي استفاده كنم بنويسيد

از شما متشكرم

Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

Re: پاسخ نحوه توليد .X فايل
نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


4 شنبه 27 آبان 1383 - 12:02
پاسخ بصورت نقل قول
Ali_nob نوشته:
سلام
Plugin هايي براي 3D MAX وجود داشته كه مي توان با ان فايل 3D MAX را به X فايل Export كرد.


Sad

اگر plugin هايي سراغ داريد كه بدون محدوديت اين كار رو انجام بدن ممنون ميشم آدرسشونو بنويسيد

Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MM
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 آبان 1383
تعداد ارسالها: 15


4 شنبه 27 آبان 1383 - 12:08
پاسخ بصورت نقل قول
Rolling Eyes Idea
علي آقا از شما ممنونم
يك سوال ديگه داشتم
در برنامه نويسي directx چگونه ميشه برخورد دوتا frame يا mesh رو تشخيس داد
با تشكر
Sad Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |