|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
AshkaN_666i پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 952 محل سكونت: NoWhere Land
جمعه 16 تير 1391 - 20:45 |
|
|
دوباره سلام.
یه مشکل تازه دارم, می خوام ببینم چطور می تونم یه تکسچر دو بعدی رو نسبت به یه نقطه بچرخونم. یعنی در حالت عادی تکسچر دور خودش می چرخه:
ولی من می خوام نسبت به نقطه ی P بچرخه:
کد خودم اینه ولی کار نمیکنه:
كد: |
EXPORT void sprite_draw(void* texture , int x, int y, int offset_x,
int offset_y, float rotate, float alpha)
{
int xx = offset_x + (x - offset_x) * cos(rotate * (PI/180)) - (y-offset_y) *
sin(rotate * (PI/180));
int yy = offset_y - (x - offset_x) * sin(rotate * (PI/180)) + (y-offset_y) *
cos(rotate * (PI/180));
texture -> draw(xx, yy, rotate, alpha);
} |
ممنون میشم کمکم کنید. |
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
AshkaN_666i پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 952 محل سكونت: NoWhere Land
شنبه 4 شهريور 1391 - 01:44 |
|
|
سلام
دوستان می خواستم ببینم کسی راهی, کتابخونه ای, چیزی برای ساخت و گرفتن بیت ماسک از یه اسپرایت سراغ داره!
یه راه به فکر خودم میرسه, اینه که تک تک پیکسل های اسپرایت رو چک کنیم, هر پیکسلی که آلفاش بیشتر از 0 بود, اون پیکسل میشه 1, بقیه پیکسلا میشن صفر!
باز ممنون میشم اگه کسی راه سریع تری سراغ داره بگه, که بتونم سرعت پردازشو افزایش بدم!
ممنون! |
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes |
|
بازگشت به بالا |
|
|
صفحه 11 از 13 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|