تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 دي 1383 تعداد ارسالها: 124 محل سكونت: تهران
جمعه 27 خرداد 1384 - 01:03
Miladbat نوشته:
galaxyroad نوشته:
سلام به همه آقا انقدر آیه یاس نخونید، ما الان داریم روی بازیهایی کار میکنیم که به زودی خواهید دید چه هست، در ضمن ایرانی بهترین هست، گروهی ترین هست و ما هیچ نیازی به امریکایی و خارجی جماعت نداریم.
راه کهکشانی،
delphi يا ++C ؟
شماها براي يك بازيه ماشين race اين قدر پول بديد؟
من كه اگر شاهزاده ايراني كاره ايران بود بالاي 20000 تومان مي دادم
خسته نباشید فقط 20000 من واقعا تا 50 تا 60 هم حاضر بودم
نگاه کنید با فرض اینکه 50% ایرانیان رایانه دارند واز این 50% به طور کل 25% رایانه هایی با سرعت بالا و به روز دارند پس برای تولید یک بازی اول باید میانگین سرعت و کیفیت و کل یک سیستم کامپیوتری در ایران مشخص شود پس با این فرض اگر یک بازی با 64 مگابایت اجرا شود آنان که دنبال بازی هایی با کیفیت بالا هستند به سراغ دیگر بازی ها میروند و در ایران با اجرا نشدن حق کپی رایت بازی را میتوان پس از یک ماه پس از فروش به قیمت 200 تومان! خرید .........................................
پس باید قبل از یک ساخت بازی خوب به فکر ساخت یک قفل گذار قوی بر روی سی دی باشیم تا حداقل بازی 3 ماه دوام بیاورد و هزینه و وقت صرف شده در بازی به دست بیاید.
تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383 تعداد ارسالها: 2984 محل سكونت: On the edge
2 شنبه 3 مرداد 1384 - 10:16
مسلما مسایل امنیتی از مهمترین مسایل تولید یک محصول تجاری در ایران هستن که بدلیل موقعیت نرم افزاری ویژه حاکم بر ایران ، باید فکر اساسی براش کرد...
اما هدف این نظر سنجی اینه که چنانچه سایر شرایط همه در حد ایده آل فرض بشن ، هر کاربر علاقمند ایرانی تا چه مقدار حاضره برای خرید یک بازی هزینه کنه... البته باید قدرت خرید کاربر ایرانی رو هم در نظر گرفت و مقایسه مقدار رقمی ریال با دلار اصلا عاقلانه به نظر نمیرسه...
در ایران با اجرا نشدن حق کپی رایت بازی را میتوان پس از یک ماه پس از فروش به قیمت 200 تومان! خرید .........................................
به نظر من در كنار بازي مي شه چيزاي ديگه اي هم ارائه داد مثل يه كتابچه كه مربوط به خود بازي يا دست اندركاران بازي باشه تا مردم براي خريد محصول اصلي جذب بشن