Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> سوال و جواب
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  بعدي

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 7 آبان 1391 - 02:49
پاسخ بصورت نقل قول
ببین خوب می خوام بدونم که چطور باید جمع شون کنم؟ Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 7 آبان 1391 - 02:53
پاسخ بصورت نقل قول
MOHAMADA نوشته:
ببین خوب می خوام بدونم که چطور باید جمع شون کنم؟ Shocked


آهان, از اون لحاظ!

كد:
yy = obj1.y + obj2.y + obj3.y ....

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 7 آبان 1391 - 02:55
پاسخ بصورت نقل قول
نه ببین مثلا فرض کن یک بازی هست که باید توی اون جعبه ها رو روی هم بچبنی و هر چه ارتفاع جعبع ها بیشتر بشه امتیاز شما هم بیشتر بشه .

و مرسی که پاسخ میدی. Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 7 آبان 1391 - 03:10
پاسخ بصورت نقل قول
خب از چند روش می تونی! من دو روش رو مختصر بهت توضیح میدم.

اول یه متغیر تعیین کن و مقدار y یکی از جعبه هارو بهش بده.
بعد به ازای هر دونه از جعبه ها چک کن که اگه مقدار y اون جعبه کمتر از اون متغیره, متغیر رو مساوی با y اون آبجکت قرار بده.
در آخر اون متغیر مساوی است با مقدار y آبجکتی که کمترین مقدار y رو داره, که یعنی بالاترین آبجکت.

یه روش دیگه استفاده از listه که مقادیر y همه جعبه هارو add می کنی و بعد از sort کردن لیست کمترین مقدارو ازش می گیری. یه نگاهی به data structures -> list تو رفرنس بنداز.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


جمعه 12 آبان 1391 - 01:19
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام من دوباره اومدم و یک سوال دیگه دارم .
خب،می خواستم بپرسم که چطور می تونم به یک ابجکت بگم که اگر در موقعیت x+1 و y بین (-3)و(3) یک ابجکت دیگه قرار داشت به اون بچسبه و در موقعیت x+1 اون ابجکت قرار بگیره ؟

با تشکر Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


شنبه 13 آبان 1391 - 02:26
پاسخ بصورت نقل قول
Please,help me!!!!help
Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 13 آبان 1391 - 02:50
پاسخ بصورت نقل قول
MOHAMADA, لطفاً اسپم نده,

در ضمن شمایی که 5 دقیقه وقت نمیذاری که سوالت رو شفاف بپرسی, توقع داری بقیه بیان جوابتو هم بدن. جداً خودت فهمیدی چی نوشتی!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


شنبه 13 آبان 1391 - 02:57
پاسخ بصورت نقل قول
سوالم شفاف بود ولی به خاطر روی گل شما استاد خوب اون رو تکرار میکنم
خوب سوالم این بود که می خواستم که اگه یک ابجکت در مقابله ابجکت پلیر قرار گرفت .بهش بچسبه و هر جا که پلیر می ره اون هم با هاش حرکت کنه.
حالا شفاف شد یا شفاف ترش کنم؟

با تشکر Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


شنبه 13 آبان 1391 - 13:39
پاسخ بصورت نقل قول
MOHAMADA, یه متغیر بذار که مقدارش falseه! وقتی آبجکت اونجایی که خواستی قرار گرفت, مقدارش رو true کن, یه شرط هم بذار که اگه مقارش true بود, x و yش مساوی x ,y اون یکی آبجکت بشه.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


شنبه 13 آبان 1391 - 15:38
پاسخ بصورت نقل قول
خوب ایناش که خیلی اسونه همش رو بلدم اما من می خوام که اون نقطه ی مورد نظرم y متغیر باشه یعنی
مقدارش فاصله ی بین 3و-3 باشه .

thanks a lot Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 73 از 77 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |