|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
siamak-s کاربر جدید
تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 خرداد 1387 تعداد ارسالها: 8
3 شنبه 21 خرداد 1387 - 14:40 |
|
|
XNA ! مهدی جان می تونی یه کم توضیح بدی ؟ البته من یه چیزایی می دونم اونم اینکه Microsoft برای ساخت بازی برای pc و خصوصا XBoX عرضه کرده ولی اون واقعا به کار من میاد ؟ با ویبی چی سازگاری داره ؟ اصلا چه جوریاست
MahanGM جان من در Search های گذشته خودم دقیقا این Source رو دانلود کرده بودم ممنونتم .
یه سوال خارج از بحث بپرسم البته امیدوارم که از بحث خارج نشید .
معادل کد زیر در ویبی چی هست مخصوصا قسمت struct Vertex و تابع void**
لازم به ذكر هست كه Triangle یک بافر راس هست .
كد: |
.
.
.
struct Vertex
{
Vertex(){}
Vertex(float x, float y, float z)
{
_x = x; _y = y; _z = z;
}
float _x, _y, _z;
static const DWORD FVF;
};
const DWORD Vertex::FVF = D3DFVF_XYZ;
bool Setup()
{
Device->CreateVertexBuffer(
3 * sizeof(Vertex), // size in bytes
D3DUSAGE_WRITEONLY, // flags
Vertex::FVF, // vertex format
D3DPOOL_MANAGED, // managed memory pool
&Triangle, // return create vertex buffer
0); // not used - set to 0
Vertex* vertices;
Triangle->Lock(0, 0, (void**)&vertices, 0);
vertices[0] = Vertex(-1.0f, 0.0f, 2.0f);
vertices[1] = Vertex( 0.0f, 1.0f, 2.0f);
vertices[2] = Vertex( 1.0f, 0.0f, 2.0f);
Triangle->Unlock();
.
.
.
|
|
_________________ تا شقايق هست زندگي بايد كرد . |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 2 از 3 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|