Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> نمونه كارهای اجرايي با موتور پارس
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


4 شنبه 21 اسفند 1387 - 23:46
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورا مزدا
شواليه سياه اين پروژه فعلا ادامه داره تا جايي كه بتونم يه چيزه مافوق تصور بسازم اينو قول ميدم.و از نظرت ممنون
آقا علي نظرات جالبي دادي و ازت ممنونم.
در مورد فريم ريت بايد بگم كه هيچ مشكلي نيست و فقط مشكل اينجاست كه اون تانكي روكه ميبيني با نهايتقدرت رندرميشه و 10نور ديناميك رو ميتوني براي هرشپقرار بديكهبعدهابهينه ترش ميكنم و بعدشم اينكه اين موتوازسايه زن3فقط پشتيباني ميكنه بهمين خاطر سرعت فريمت پاييناومده بعدشم اينكه من فعلا از instancing براي درختان و چمنها استفاده نكردم و تازه روش كار ميكنم تا اين مشكلات سرعت فريم رو درست كنم.نميدونم درمورد اين تكنيك چيزي ميدوني يا نه.
خلاصه ازخجالتتندرميايين
به اميد پرواز به سوي اهورا

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 01:42
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورا مزدا
علي و شواليه سياه جان اين دمو رو گذاشتم که توش از اين تکنيک ها که ليست کردم رو ميبينيد.اول دانلود کنيد.

http://seeupload.com/374SINA.zip





soft particle(volumetric billboards)اين تکنيک ايده خودم هستش و به صورتي هست که با اين تکنيک ميشه طوري تابلو ها رو شبيهس ازي کرد که انگاري حجم دارن
.و شما توي انفجار ميتونيد اين روببينيد.
چمنها که به صورت کاملا واقع گرايانه حرکت ميکنن و بسته به موقعيتي که دارن تحت تاثير باد هستن.ميتونين با چمنهاي far cry2,crysis مقايسه کنين
.راستي يه چيزي بگم من هيچ وقت نگفتم که اين موتور از اونا قويتيره و خدانکنه که بگم.
ولي بسياري از ويژگي هاي اونا رو داره حالا فعلا با سرعت پايين که به خواست خدا درست ميشه.
جلوه خورشيد به صورتي هست که شما با کليک کردن ماوس روي هسته خورشيد در جعبه آسممان ميتونيد اون رو ايجاد کنيد و طوريه که وقتي هسته خورشيد معلومه
ايننن جلوه فعاله و اگه معلوم نباشه يا اينکه شما پشت کوهي باشيد غير فعاله.اينم بگم اين تکنولوژي براي آسمان بي نهايت دست منه.
جلوه هاي عدسي ها که مثل همون خورشيده
نورهاي ديناميک که خودتون از من بهتر ميدونيد.
اينم بگم هميشه سخت ترين مسايل راخت ترينن کافيه به فکرت فشار بياري.
راستي اينم بگم که به خاطر پردازش تصويري bloom,radialblur,sharp بود که مثل بوم نقاشي کرده و اينم بگم که اگه يک بازي ميبيني که خيلي طبيعيه فقط به خاطر موتورش
نيست بلکه اونا از بعد هنري هم خيلي روش کار ميکنن و اينکه از نظر من 40 درصد قدرت موتوره و 60 درصد طراحي هنري که شامل مدلسازي و بافت دهي و نحوه نور پردازي و
طراحي محيط ميشه.همه مسايل رو بايد در نظر گرفت.
من قول ميدم اگه همين unreal engine3 رو به طراحاي ايراني بدي نميتونن يک بازي در حد 2004-2005 باهاش بسازن(البته خدايي نکرده توهين نشه و من منظوري ندارم)
کل محیط 1*1 هستش یعنی 1 کیلومتر و فقط مقیاس تانک زیادی بزرگه.

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali_Hashemi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 3 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: Earth


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 11:55
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
.نميدونم درمورد اين تكنيك چيزي ميدوني يا نه

به اون اندازه که برای من لازمه یه چیزایی می دونم. ولی کلا من در این زمینه خیلی خودم رو مبتدی و بی تجربه می دونم.

نقل قول:
اگه يک بازي ميبيني که خيلي طبيعيه فقط به خاطر موتورش
نيست

این رو میدونم ! Rolling Eyes من هم دموی شما رو با یه بازی دیگه مقایسه نکردم , با حرف خودتون مقایسه کردم :
نقل قول:
اين درخت از نظر هنري خيلي جالب نيست اما در دمويي كه گذاشتم ببينيد كه موتور پارس چجوري با يه متحرك سازي طبيعيش ميكنه


به هر حال فکر می کنم اگر از اون چند تا جلوه ای که گفتید استفاده نمی شد , طبیعی بودن درخت بیشتر می شد.

در ضمن اگه امکان داره , همین دموی آخری رو به صورت FullScreen بذار , فکر می کنم که فریم ریت خیلی بهتر بشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 14:04
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورا مزدا
علي جان نظرت راجع به سيستم ذره اي چيه؟
همچنين از جلوه خورشيد خوشت اومد.نظرت رو راجع به اون بده (تو اين جلوه از ray,streak هم استفاده شده)
در مورد متحرک سازی چمنها چی؟ Mr. Green

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
goldenuser
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 17 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: neverland


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 18:30
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر شما.
من جدیدا قصد دارم وارد بازی سازی بشم.و به این کار بسیار علاقه دارم ولی تا الان به خاطر برخی مشکلات هنوز نتونستم شروع کنم.
من واقعا از دیدن کار شما خیلی خوشحال شدم.و وقتی صفحه به صفحه این تاپیک را می خوندم احساس غرور می کردم که هموطن هایی دارم که دارند با پشتکار راه 50 ساله را به سرعت پشت سر می گذارند.امیدوارم در کارتون موفق باشید.من حرفی برای زدن توی این تاپیک ندارم ولی قدم به قدم با شما همراهی می کنم.
قصد دادن پست اسپم ندارم اما باید بگم که:
من هم مانند شما از علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ و گذشته ی ایرانم.و اسم موتور مرا به این تاپیک جذب کرد.و سلام شما بر اهورا مزدا و قدرتی که در موتور می بینم من را به کار شما بسیار علاقه مند کرد.
باز هم برای شما آرزوی موفقیت می کنم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali_Hashemi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 3 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: Earth


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 19:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
نظرت راجع به سيستم ذره اي چيه؟


نظرم مثبته ولی اصلا به نظر طبیعی نمی رسید
متحرک سازی چمنها به نظرم یه کمی با سرعت بالا انجام میشه ولی قابل قبول و جالبه, دموی TGE رو حتما دیدی؟ شبیه سازی چمنهاش واقعی تره.
در ضمن یه انجین سه بعدی هم بود که قبلا باهاش کمی کار کردم و تخصص اصلی اون عملیات مربوط به رندر گیاهان و درختان و جنگلهای انبوه بود. اپن سورس هم بود. فکر می کنم از اون هم بتونی کمک بگیری. متئاسفانه اسم اون رو یادم نمیاد! ولی خیلی محشر بود.

با نور خورشید خیلی حال کردم. هرچند از خورشید خودمون بیشتر چشم رو اذیت میکنه و نورش زیاده Smile شاید هم خورشید یک سیاره دیگه است Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
goldenuser
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 17 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: neverland


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 20:33
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید من جسارت میکنم ولی احتمالا ogre یا irlich نبوده؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


5 شنبه 22 اسفند 1387 - 20:44
پاسخ بصورت نقل قول
درورد بر اهورا مزدا
علي جان چيزايي كه نوشتي واقعا كمك كننده بودن و اين نظرات من رو تو كار بيشتر كمك ميكنه اميدوارم بتونم كاري كنم كه با درختان و گياهان هم مثل خورشيد حال كني Mr. Green
راستي علي جان بدم نمياد با اون انجيني كه گفتي يه سروكله بزنم اگه زحمت نميشه ميتوني يه لينك برام بزاري يا اسمشو بگو البته اگه واقعا اپن سورسه.كيت توسعه نباشه.
كاربر طلايي عزيز باعث افتخار منه كه اهورا من رو تو اين سرزمين آفريده ميدونم كه توهم چه حسي نسبت به اين سرزمين داري Very Happy
در مورد شروع كار خودت هم بايد بگم تا اونجايي كه بتونم كمكت ميكنم اينو بهت قول ميدم و بهتره هر چه سريع كارت رو شروع كني چون راه درازي رو پيش رو داري ولي اين رو بدون كه وقتي وارد اين كار بشي ديگه ساختن بازي يادت ميره چون وارد دنيايي ميشي كه وقتي خودت چيزي با برنامه نوشتن خلق ميكني حس خدا بودن رو ميفهمي.
اميدوارم خداوند از اين حرف من ناراحت نشه ولي لذت خلق كردن راز آفرينشه.
برات آرزوي موفقيت ميكنم.

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
razielsina
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 تير 1385
تعداد ارسالها: 326
محل سكونت: ايران


2 شنبه 26 اسفند 1387 - 00:42
پاسخ بصورت نقل قول
درود بر اهورا مزدا
سلام بر همه بچه هاي ايران زمين
بچه ها يه روشي براي رندر سازي refract براي اقيانوس ابداع كردم كه ديگه نيازي به ترسيم دوباره همون صحنه نداره به زودي تو سايت ميذارمش.به علاوه دارم روي ساحل هم كار ميكنم.

_________________
اهورا مزدا اين سرزمين مقدس را از هر گونه دشمن و خشكسالي به دور نگه دارد.
همانا از اسب افتاده ايم نه از اصل(مهدي اخوان ثالث)
www.sina-kian.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
ashkan_203
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385
تعداد ارسالها: 794
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


2 شنبه 26 اسفند 1387 - 14:11
پاسخ بصورت نقل قول
دانلود کردم ولی این اخطار می داد و پشت سرش یه صفحه سیاه نشونم می داد

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |