Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> آخرين حد...THE LAST LIMIT
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

آخرين حد...THE LAST LIMIT
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


1 شنبه 31 خرداد 1388 - 12:53
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ما ميخوايم نظراتتون رو بدونيم تا بازي عرضه كنيم كه در شان يك ايراني باشه .لطفا ما رو در اين راه كمك كنيد.


اول از همه با يك اتومبيل R8 مدل 2008 شروع ميكنيم.


_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


1 شنبه 31 خرداد 1388 - 14:41
پاسخ بصورت نقل قول
لطفا اطلاعات فنی رو قرار بدید؟

نظر: مذلینگ به شدت ایراذ ذلره

سوال؟
1. reflection دینامیک هستش یا اینکه یه cube map هست؟
2. موتور چیه؟
3. اندازه تکسچرها چقدر هستش؟

پیشنهاد:
1. تایرها ماشین کل کار رو خراب کرده اونها رو کوچیکتر بکنین و تکسچرهاشو اصلاح کنید. برای نور پردازی هم فکر کنم اگر specular رو کم کنید خیلی بهتر جواب بده.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


1 شنبه 31 خرداد 1388 - 14:51
پاسخ بصورت نقل قول
يه عكس واير فريم بزار . ماشين داخل داره يا نه ؟ در مورد بازي هم كه اصلا نمي شه نظر داد چون من فقط الان عكس يه ماشين مي بينم !

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

جوابهاي شما عزيزان....
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


5 شنبه 4 تير 1388 - 17:58
پاسخ بصورت نقل قول
در مورد تايرها حق با شماست كه انشاالله درست مشه...
فعلا از cube mapping استفاده شده اما داريم رو Realtime Reflection هم كار ميكنيم
در اين بازي از هيچ موتوري استفاده نشده و مستقيما با DirectX9c طراحي شده
براي نقوش تاحد ممكن از Texture استفاده نشده و يا با سايز كوچيك كار شده و متكي بر Shader كار ميكنه.
هنوز داخل ماشين طراحي نشده و كل شهر رو چند روز ديگه واستون ميزارم
اين كار بسيار Low poly است تا حالا در حدود 9000 vertex

_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


جمعه 5 تير 1388 - 08:25
پاسخ بصورت نقل قول
9000 ورتکس؟ . مدل گریفین من 6000 تا ورتکس داره من ناراضی هستم.

یعنی چی برای نقوش از شیدرها استفاده کردی؟ کاملا واضح هستش که همش تکسچره

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
L u K e
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 12 مهر 1387
تعداد ارسالها: 17


شنبه 6 تير 1388 - 15:59
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی شان ایرانی همین قدره ؟ Neutral
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

جواب...
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


1 شنبه 7 تير 1388 - 11:57
پاسخ بصورت نقل قول
اين مدل هنوز كامل نيست و در ضمن جز چند قطعه ساده از اون بقيه قسمتها texture ندارند و با shader رنگ آميزي شده اند ...اطلاعات بيشتر رو بعدا منتشر خواهم كرد.

_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


1 شنبه 7 تير 1388 - 15:04
پاسخ بصورت نقل قول
چرا داری هزیون میگی. واضحه که تماما از تکسچر استفاده شده. چون از شیدر استفاده کزدی دلیل نمیشه که تکسچر نداشته باشی! . شیدرهایی که خودشون رنگ رو تولید میکنن خیلی ضایع و بعضا خیلی سنگین هستن که به راحتی میشه اونها رو تشخیص داد. من فکر کنم فقط برای رفلکشن از شیدر استفاده کردی که اونم حداقل یه تکسچر cubemap رو گرفته.
آسفالت، بدنه ماشین، چراغها ، آسمون همینه اینها که واضح هستش که از تکسچر استفاده شده.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
drblack
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 122
محل سكونت: خوب معلومه همینجا!


1 شنبه 7 تير 1388 - 16:46
پاسخ بصورت نقل قول
من با آقا پویا (PSWIN) موافقم. چرا سرکار میزاری بچه‌ها رو. یه شات اومدی گذاشتی هی میگی شان ایرانی. بعدش هم اصرار داری که همه با شیدر هست و از تکسچر استفاده نشده لابد لوگو AUDI و اون r8 رو هم شیدر تولید کرده‌. ها. اگه یه کاری انجام دادی بیا و روش کارت و رو راست و حسینی بگو اونوقت مطمئن باش ارزش کارت بیشتر میشه.

_________________
دست یکی از اعضای بدن انسان است!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

پاسخ...
نويسنده
پيغام
man1988
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 8 مرداد 1386
تعداد ارسالها: 15


2 شنبه 8 تير 1388 - 09:06
پاسخ بصورت نقل قول
من هم كه عرض كردم فقط چند قطعه texture داره ولي بدنه رو كاملا shader كارشده ...به شما حق ميدم كه با يك شات باور نكنين...من هم دفعه اولم نيست بازي ميسازم ... خدا رو شكر بعد 3سال بازي ساختن تونستيم به جايي برسيم كه خيلي ها باورش رو نداشتن...از همتون ممنونم... تا الان تك تك نظراتتون واسم مهم بوده و تا حد ممكن بهش عمل كردم ....لطفا بازم كمكم كنيد تا اين بازي رو به نحو احسن به سر انجام برسونم .
چندتا شات كه البته بعضياش real time نيست ميزارم...قول ميدم به زودي يك ويديو از اجراي real time واستون بزارم تا همه ابهات رفع شه.






_________________
M.A.N
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |