Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> کدام روش؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

کدام روش؟
نويسنده
پيغام
png
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 18 دي 1388
تعداد ارسالها: 36


3 شنبه 20 بهمن 1388 - 20:43
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
میخواستم بدونم در طراحی انجین بهتره فرم رو با توابع win32 بسازم یا از یک پروژه اپلیکیشن استفاده کنم که خودش فرم داره؟
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ashkan_203
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385
تعداد ارسالها: 794
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


3 شنبه 20 بهمن 1388 - 21:58
پاسخ بصورت نقل قول
استفاده از win32 بهتره چون سرعت رو بالا مي بره

_________________

آی گیمز
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
png
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 18 دي 1388
تعداد ارسالها: 36


3 شنبه 20 بهمن 1388 - 22:11
پاسخ بصورت نقل قول
چرا؟ دلیلش چیه؟
ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


4 شنبه 21 بهمن 1388 - 00:42
پاسخ بصورت نقل قول
اصولا از نظر سرعت بیت روشهای تفوت چشم گیری نیستش اما یه نکته خیلی مهم تر هستش و اون اینه که خیلی وقتها موارد دیگه مثل SDL , GLUT تا آپدیت بشن طول میشکه (با ویرایشهای چدیدتر OpenGL و یا ویندوز سازگار بشن) و همینطور ساپورت خیلی کمتری نسبت به توابع API دارنو مثلا شما به راحتی میتونید توسط API win32 همه کلیدهای صفحه کلید رو مثل کلیدهای مولتی مدیا کنترل کنید اما این در مورد GLUT صادق نیستش. و یا اینکه شما داخل win32 api میتونید با یونی کد هم کار کنید ولی بازهم داخل GLUT به مشکل بر می خوردید.

از طرف دیگه بعضی از کتابخونه ها و یا توابع تنها (میشه گفت) با توابع ویندوز کار میکنن که نمونه اون توی آموزشهای nehe برای ساختن فونت هستش که اگر بخوایین اینکار رو با sdl و یا glut انجام بدین به یه معذل بزرگ برخورد میکنین.

اگر به قضیه از یه جنبه دیگه نگاه کتید متوجه میشید که win32 api و یا api window (x window( پیچیده هستن. و کار با اونها مشکله اما بر عکس SDL و glut خیلی راحت هستن. و تازه با همه سیستم عاملهای معروف هم سازگارن اما اگر شما با win32 api کار کنید دیگه برنامتون روی لینوکس اجرا نمیشه.

کلا از نظر تکنیکال استفاده از توابع API سیستم عامل پیشنهاد میشه.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |