Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 27 آبان 1391 - 23:09
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
ميخواستم يك كاري كنم هر وقت توي صفحه نمايشگر كليك كردم اين مختصات به مختصات سه بعدي تبديل بشه و اگر يك آبجكتي انتخاب شده بود رو چك كنه ميدونم بايد از
Camera.ScreenPointToRay
استفاده كنم اما نحوه‌ي استفادشو نميدونم توي منبع يونيتي نگاه انداختم چيزي نبود اگر ميشه لطفا راهنمايي كنيد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


1 شنبه 28 آبان 1391 - 17:00
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
من قبلا يه سوال درباره قرار دادن يه موزيك رندومي پرسيده بودم يكي از دوستان جوابي را داده بودند و طبق ان جواب كد زير را نوشتم
var music : AudioClip[];
function Start()
{
var MusicRandom : Random.Value(0.music.Lenght);
}
function Update()
{
Audio.Play()
yiled waitforSecond(audio.Clip.lenght);
audio.Clip = music;
audio.Play();

}

ام در audio.Clip = music; ايراد مي گيره و هر كاري كردم مشكل حل نشد مشكل در كجاي كد مي باشد
با تشكر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 28 آبان 1391 - 18:46
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

PROUNITY,

Input.mousePosition رو به عنوان پارامتر بده به ScreenPointToRay و بعد مقدار برگشتی تابع که یه Ray هست رو بده به تابع Physics.Raycast بعد هم چک کن برخورد کرده و بقیه کارها ...

mssr,

music یه آرایه هست و شما داری به audioclip میدیش ! متغییر MusicRandom رو خارج از تابع Start و بصورت private تعریف کن بعد تو Start بهش مقدار بده و تو Update ازش استفاده کن ، اینطوری :
كد:
audio.clip = music[MusicRandom];
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


5 شنبه 2 آذر 1391 - 15:15
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه سوال
من از دود هایی که در یونیتی هستش استفاده می کنم ولی من می خواهم از یه متغیر boolean دود را کنترل کنم یعنی وقتی متغیر false شد دود از حرکت بایستد و و قتی متغیر true شد دود دوباره به حرکتش ادامه بده
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


5 شنبه 2 آذر 1391 - 15:18
پاسخ بصورت نقل قول
mssr نوشته:
با سلام
یه سوال
من از دود هایی که در یونیتی هستش استفاده می کنم ولی من می خواهم از یه متغیر boolean دود را کنترل کنم یعنی وقتی متغیر false شد دود از حرکت بایستد و و قتی متغیر true شد دود دوباره به حرکتش ادامه بده
با تشکر

خودش واسش تعریف شده
emit رو می تونی true یا false کنی.
تو help یه نگاهی بنداز

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 4 آذر 1391 - 03:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام من از اسكرين پوينت تو ري استفاده كردم و جواب هم داد ولي وقتي ميخوام يك آبجكتي رو در محل برخورد بسازم با مشكل روبرو ميشم اگر ميشه راهنمايي كنيد.

كد:
var object : GameObject;

function Update ()
{   
if (Input.GetButtonDown ("Fire1"))
{       
       
var ray : Ray = Camera.main.ScreenPointToRay (Input.mousePosition);       
if (Physics.Raycast (ray))
{           
           
 click = Instantiate(object , ray.point , Quaternion.FromToRotation(transform.up , ray.normal) );       

}   
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


شنبه 4 آذر 1391 - 04:36
پاسخ بصورت نقل قول
یه متغیر از نوع raycasthit باید بسازی
تو هلپ سرچ کن هستش

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 4 آذر 1391 - 04:37
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY,

سلام ، سعی کن از فونت کوچیکتر استفاده کنی ...

شما باید از یه Overload دیگه تابع Raycast استفاده کنی که پارامتر out RaycastHit رو هم داشته باشه مثلا :

كد:

RaycastHit hitInfo;
      
      if (Physics.Raycast(ray,out hitInfo))
      {
         Instantiate(MyObject,hitInfo.point,Quaternion.identity);
         MyObject.transform.up = hitInfo.normal;
      }


البته این C# هست زحمت تبدیلش رو خودتون بکشید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


شنبه 4 آذر 1391 - 12:33
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه سوال
من به مدلم کلایدر و rigidbady را اعمال می کنم و لی با اینحال از تراین رد میشه مشکل از کجاست ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 4 آذر 1391 - 13:07
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D,
اون ري كه توي if اول گذاشتي همون ري من هستش توي كد بالا؟
يعني بايد هم از ري استفاده كنم هم از ري كست ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 155 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |