Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


شنبه 4 آذر 1391 - 17:28
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY نوشته:
Unity3D,
اون ري كه توي if اول گذاشتي همون ري من هستش توي كد بالا؟
يعني بايد هم از ري استفاده كنم هم از ري كست ؟

همون چیزی که آقای یونیتی نوشتن شما بنویسید البته به زبانc# نوشته شده شما اگه می خواید جاواش کنید.(فکر کنم اگر out رو حذف کنید میشه جاوا)

mssr
is trigger نباید فعال باشه.
در ضمن قبل از اینکه پلی می کنی نباید پلیرت تو ترین باشه .یخورده پلیر رو بالاتر از ترین ببر تا خیالت راحت شه.دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 4 آذر 1391 - 22:31
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون Question
امتحان كردم خيلي هم عالي كار كرد اولين باره از اين انجمن جواب درست و حسابي ميگيرم با تشكر از
Seyphonex,
Unity3D,
كه به سوالاتم جواب دادند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
2lombe
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 18 آذر 1389
تعداد ارسالها: 20


2 شنبه 6 آذر 1391 - 21:17
پاسخ بصورت نقل قول
سلام!
می خواستم اگر زحمتی برای کسی نیست یک نفر بیاد یک سورس از تیگر بسازی وقتی دوربین روی اونواستاد اون صدا شروع به پخش کنه خواهشا!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


2 شنبه 6 آذر 1391 - 23:35
پاسخ بصورت نقل قول
2lombe :

http://www.mediafire.com/?mq4ucdx86f0x0ua

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


4 شنبه 8 آذر 1391 - 01:25
پاسخ بصورت نقل قول
1-من یه بازی نصفه نیمه ساختم ، چون کامل نیست با ابعاد تصویر بالا که اجرا میشه خیلی تو ذوق میزنه.
ولی وقتی توی خود یونیتی با ابعاد تصویر کوچک نمایش داده میشه قابل تحمل تره.
یه جایی موقع خروجی گرفتن exe دیدم رزولوشن رو تنظیم میکردیم ولی هر کار کردم بازم با همون ابعاد سابق خروجی میداد و اجرا میکرد.اگر ممکنه راهنماییم کنید.
2- و اما سوال جاوا اسکریپتم:
میخوام قبل از اینکه بازی ای که خروجیexe گرفتم اجرا بشه ، یه سری تنظیمات نشون بدم.
مثلا خروج .توضیحات سازنده و شروع بازی و غیره.
میشه راهنماییم کنید باید چکار کنم؟


ممنونم

Hamed_Benz ، کجای شاهین شهر ساکن هستی عزیز؟

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


4 شنبه 8 آذر 1391 - 09:22
پاسخ بصورت نقل قول
سوال اولتون :
Edit => Project Settings => Player
تو قسمت Resolution and Presentation میتونی رزولیشن دلخواه رو انتخاب کنی یا این که Display Resolution Dialog رو فعال و غیر فعال.

2. خوب خیلی راحت یه سین دیگه ایجاد کنید و منو ها و اطلاعات رو چه با توابع GUI و یا آبجکت و اینا بسازین دیگه. بعدشم با دستور LoadLevel سین اصلی بازی رو لود کنید.

زیره پات حاجی ، گوشه موشه ها طالقانی میپلکیم.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


5 شنبه 9 آذر 1391 - 00:38
پاسخ بصورت نقل قول
دست گلت درد نکنه.....
چه راه خوبی پیشنهاد کردی.
منم بنیاد ازدواج ساکن هستم.
خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا شم.

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
2lombe
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 18 آذر 1389
تعداد ارسالها: 20


جمعه 10 آذر 1391 - 20:42
پاسخ بصورت نقل قول
با تشکر از اقا حمید ولی من اینطوری نمیخوام می خوام: اقا من یک در مورد تریگر می خواستم که وقتی پلیر وارد اون شد صدایی پخش بشه به صورت کامل حتی اگر حارج شویم! ولی اگر برای بار دوم رفت روی اوت تریگر پخش نشه!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


جمعه 10 آذر 1391 - 23:39
پاسخ بصورت نقل قول
حامد هستم
چی بگم والا، فکر نمیکنید 98% کد آماده بوده و خیلی سادس مساله؟ به هرجهت چیزی که فرمودین رو آماده کردم.

http://www.mediafire.com/download.php?q7206wgxb9hog86

amir.nemati63 : در خدمت شما هستم همشهری Smile امری بود پیام خصوصی دربش به روی دوستان بازه.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


1 شنبه 12 آذر 1391 - 11:07
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
یه سوال
من برای اینکه اسلحه ام به طرف دشمن گرفته بشه از این کد استفاده می کنم :
var Player : Transform;
var Sangar1 : Transform;
if(CheckView1 == true)
{
var RotateMe = Quaternion.LookRotation(Player.position - transform.position);
transform.rotation = Quaternion.Slerp(transform.rotation , RotateMe , Time.deltaTime * 5.0);
}
ولی یه مشکلی داره اینکه مثلا اگر دشمن جلوی من باشه تفنگ عقب را نشونه میره مشکل چیه ؟
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 156 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |