Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 20 دي 1391 - 14:45
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
در واقه امین جان فک کنم تنها راه همین باشه.


درسته ، کامپوننت Halo هم همین کار رو انجام میده فقط برا راحتی گذاشتن اش ...

نقل قول:
در واقع موقعيت اين آبجكت من طوري نيست كه روبه دوربين باشه ولي بازم ممنون


اون Plane رو فرزند این آبجکتت بکن و بعد به Plane یه همچین کدی بده :

كد:
transform.LookAt(Camera.main.transform);
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


5 شنبه 21 دي 1391 - 14:11
پاسخ بصورت نقل قول
آبجکت من یک دوربین امنیتی هستش که خودش در شرایط خاصی باید به دوربین نگاه کنه و اون آبجکت halo‌دار هم یک استوانه هستش که وضعیت رو نشون میده یعنی سبز رمز و زرد و زیر مجموعه ی دوربینم امنیتیم هسن اگر خود استوانه رو هم بچرخونم سمت دوربین غیر طبیعی میشه حالا فهمیدید چرا نمیتونم اون کارو بکنم؟ Confused
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 21 دي 1391 - 16:12
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY,

راستش نه هنوز ...
تنها چیزی که میدونم اینه که ابن روشی که گفتم دقیقا همون کار Halo رو میکنه با این تفاوت که جداگانه باید به یه GameObject بدیدش و بعد اون گیم آبجکت رو Child اون استوانه یا هر آبجکت دیگه ( بنابراین نیاز به چرخوندن استوانه ندارید )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


1 شنبه 24 دي 1391 - 18:34
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.
نمیدونم جای درستی این سوال رو پرسیدم یا نه!

اگر ممکنه بگید راهی هست که یه جسم رو روی یک Path حرکت بدیم؟
مثلا" فرض کنید یه توپ بخواد داخل یه لوله ی مارپیج حرکت کنه.
با RigidBody تست کردم ولی توپ تا یه جایی میره و گیر میکنه.
اگر این راهی که میفرمایید قابلیت پشتیبانی فیزیک رو هم داشته باشه که نور علی نور.

ممنونم.

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


1 شنبه 24 دي 1391 - 19:09
پاسخ بصورت نقل قول
میتونی یک مدل راه پیچ در پیچ بیاری ولی lowpoly باشه چون مش کولایدر از روی مش یک کولایدر میسازه پس هرچقدر آبجکتت ساده تر باشه بهتر عمل میکنه بعد توپت رو بنداز توی اون مارپیچ و ریجید بادی بده به توپت اگر نشد پکیج فیزیک متریال ها که برای خود یونیتی هست رو بیار و مثلا فیزیک متریال یخ رو بده به مارپیچ و چوب رو به جسم اونوقت سطحت لیز تر میشه و احتمالا مشکلت برطرف بشه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


1 شنبه 24 دي 1391 - 19:11
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
PROUNITY,

راستش نه هنوز ...
تنها چیزی که میدونم اینه که ابن روشی که گفتم دقیقا همون کار Halo رو میکنه با این تفاوت که جداگانه باید به یه GameObject بدیدش و بعد اون گیم آبجکت رو Child اون استوانه یا هر آبجکت دیگه ( بنابراین نیاز به چرخوندن استوانه ندارید )

اها گرفتم باشه ممنون (همیشه برای هر سوالی یک جوابی داری ها) Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


1 شنبه 24 دي 1391 - 19:14
پاسخ بصورت نقل قول
همین کار رو قبلا" کردم.
مش کولایدر جدا و کم حجم هم ساخته م.
متریال فیزیک هم دادم به توپ و لوله.
ولی همونطوری که گفتم تا یه جایی میره و میایسته.
شاید مشکلش اینه که توپ میخواد در جهت (مثلا"Z) حرکت کنه ولی لوله اجازه نمیده و فیزیک هم کامل انجام نمیشه تا جهت حرکت توپ طبق مش کولایدر باشه.
برا همین گفتم از Path برم.

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


1 شنبه 24 دي 1391 - 19:16
پاسخ بصورت نقل قول
خوب اگر توپت رو کوچکتر کنی شاید بهتر بشه اگر هم نشد شاید این بهترین راه نباشه ولی
به نظر من باید توی یک نرم افزار سه بعدی دیگه این چرخش توپ رو با فیزیکش انیمت کنی یا این که بیای و توی یونیتی شیب جسمت رو بیشتر کنی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


1 شنبه 24 دي 1391 - 20:46
پاسخ بصورت نقل قول
توپ رو کوچک هم کردم .
طوری که از کلایدر میپرید بیرون.
سرعتشم زیاد کردم بازم نشد.
میخوام قابل کنترل باشه.
مثلا بسته به نیرویی که بهش وارد میشه.
برا همین نمیشه انیمیتش کنم.

الان تونستم با دستکاری از مارپیچ ردش کنم ولی وقتی به آخرش میرسه سرعت لازم رو برای ادامه مسیر نداره.
اگر هم بخوام انتهای مارپیچ با AddForce بهش نیرو وارد کنم غیر طبیعی میشه.
Neutral

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


1 شنبه 24 دي 1391 - 21:44
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
کسی تابعی مثل on mouse up و on mouse Enter و on mouse Exit رو برای تاچ اندروید داره؟ Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 160 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |