|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
amiko کاربر جدید
تاريخ عضويت: شنبه 10 فروردين 1392 تعداد ارسالها: 3
شنبه 10 فروردين 1392 - 14:12 |
|
|
سلام.
چطوری میشه با این کد کاری کرد که وقتی progress bar پر شد بره مرحله بعد؟
كد: |
var progress : float = 0;
var pos : Vector2 = new Vector2(20,40);
var size : Vector2 = new Vector2(60,20);
var progressBarEmpty : Texture2D;
var progressBarFull : Texture2D;
function OnGUI()
{
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x, size.y), progressBarEmpty);
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x * Mathf.Clamp01(progress), size.y), progressBarFull);
}
function Update()
{
progress = Time.time * 0.05;
} |
[/code] |
|
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
amiko کاربر جدید
تاريخ عضويت: شنبه 10 فروردين 1392 تعداد ارسالها: 3
2 شنبه 12 فروردين 1392 - 17:56 |
|
|
سلام :
این کد چه مشکلی داره؟اخطار میده؟
كد: |
var progress : float = 0;
var pos : Vector2 = new Vector2(20,40);
var size : Vector2 = new Vector2(60,20);
var progressBarEmpty : Texture2D;
var progressBarFull : Texture2D;
function OnGUI()
{
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x, size.y), progressBarEmpty);
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x * Mathf.Clamp01(progress), size.y), progressBarFull);
}
function Update()
{
progress = Time.time * 1;
if(progress >= 1) { Application.LoadLevel "levelname"}
} |
|
|
|
بازگشت به بالا |
|
|
صفحه 162 از 164 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3 ... 161, 162, 163, 164 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|