Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی سی شارپ - #C)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  بعدي

نويسنده
پيغام
ghost.kaos
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 28 آبان 1390
تعداد ارسالها: 52


شنبه 26 فروردين 1391 - 11:41
پاسخ بصورت نقل قول
لطفا كمممممممممممممممممك
من چطور ي اينكارو كنم
وقتي گلوله رو شليك ميكنم گلوله فقط به يه سمت ميره
ميخوام كاراكتر وقتي به هر طرف حركت ميكنه گلوله هم به اون سمت شليك بشه؟ Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 11 تير 1391 - 13:20
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
من داشتم کد های مربوط به mouse look کاراکتر کنترلر اول شخص رو توی یونیتی می خوندم...
چیز زیادی ازش سر در نیاوردم...
آخرش هم با مراجعه به رفرنس اسکریپت گیج تر شدم.
نهایتا دست زدم به نوشتن کد:>
كد:

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Character : MonoBehaviour {
    public int Vangle=100,Hangle=100;
    public int Vspeed=20,Hspeed=10,Jspeed=5;
   // Use this for initialization
   void Start () {
      
   }
    public float xx,yy,zz;
   
   // Update is called once per frame
   void Update () {
        xx =Vspeed * Time.deltaTime * Input.GetAxis("Horizontal");
        yy =Hspeed * Time.deltaTime * Input.GetAxis("Vertical");
        zz =Input.GetAxis("Jump") * Jspeed * Time.deltaTime;
        transform.Rotate(Input.GetAxis("Mouse Y")*-Hangle*Time.deltaTime,Input.GetAxis("Mouse X")*Vangle*Time.deltaTime,0);
       transform.Translate(xx,zz,yy);
   }
}

و اما این کد یه مشکلی داره و طبیعتا باید داشته باشه.
شما هم می دونین چیه...اگه یه بار هم امتحانش کنید مشکلش رو می فهمین.
توضیح دادنش سخته Rolling Eyes Wink
----------
می خواستم اشکالات منطقی این کد رو برام بر طرف کنین و یه توضیحی هم اگه زحمت نمیشه راجع به این
اسکریپت ماوس لوک بدین.
با تشکر قبلی.
پرهام Surprised

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


1 شنبه 11 تير 1391 - 20:32
پاسخ بصورت نقل قول
سلام...
یعنی هیشکی نیست جواب ما رو بده؟ Sad
گرچه من خودم با یه دوربین و کپسول درستش کردم فقط توی پرش مشکل داره...اونم درستش می کنم.

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


2 شنبه 12 تير 1391 - 00:05
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, دوست عزیز!
به نظر من اینجوری سوال پرسسدن اشتباهه!
بگو دقیقا دنبال جواب چه سوالی هستی که ما بهت بگیم!
مثلا من اگه بدونم که داری موتور کاراکتر میسازی، بهت میگم که از Character control خود یونیتی استفاده کن!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


2 شنبه 12 تير 1391 - 12:03
پاسخ بصورت نقل قول
flyman,
سلام.
من ...موتور کنترلر سازی؟!
من می خواستم فقط سر در بیارم که چجوری کار می کنه...موفق هم شدم...فقط نمی پره که الان دارم روش کار می کنم...
مشکلی هم ندارم خدا رو شکر...
باز هم ییخشید اگه سوال کلیه...(ما نفهمیدیم فرق کلی و غیر کلی چیه... Rolling Eyes )
با اجازه

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 1 مرداد 1391 - 18:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه دوستان عزیز!!
می خواستم بدونم مشکل این کد چیه که ارور میده؟
كد:
GameObject Boo = GameObject.FindGameObjectsWithTag("Player");

این هم ارور
كد:
Cannot implicitly convert type `UnityEngine.GameObject[]' to `UnityEngine.GameObject'
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


1 شنبه 1 مرداد 1391 - 19:01
پاسخ بصورت نقل قول
Boo یک متغییر از توع GameObject هست ، ولی شما داری با تابع FindGameObjectsWithTag آبجکت مورد نظر رو پیدا میکنی.

از تابع FindGameObjectWithTag استفاده کنید. ( Object نه ObjectS )

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


1 شنبه 1 مرداد 1391 - 19:35
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون درست شد ! Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mehrdad372
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 17
محل سكونت: سنندج


جمعه 26 آبان 1391 - 16:19
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان سلام
وقت بخیر
کسی میتونه منو راهنمایی کنه که توی یونیتی چطور میشه بین دوربین های مختلف سویچ کرد؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


جمعه 26 آبان 1391 - 19:53
پاسخ بصورت نقل قول
با اکتیو کردن و دی اکتیو کردن دوربین های مختلف.برای مثال:
كد:


Camera1.active=true;
Camera2.active=false;


_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 25 از 28 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |